Wie ervaringen met Rainforest/ fisherprice?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Chickiedenise, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Hoihoi!!

Ik zit zo eens in het boekje van babydump te kijken en zie dat er wipstoeltjes/ schommelwiegjes, speelkleden, een meeneemschommel etc van Rainforest / Fisherprice worden aangeboden..

Nu vond ik al deze dingen wel op elkaar lijken en weet niet wat er het leukste is om te nemen.

Zijn er hier mensen met ervaringen van deze producten ?

Graag hoor ik van jullie !

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wij hebben/hadden de Rainforest DeLuxe gym met muziek en lichtjes. Dat was echt een succes!
    Hij staat nu in de schuur voor een evt 2e, want hij is best prijzig om nieuw te kopen maar zoooooo zijn geld waard!
    Joey heeft echt tot 11 mnd ermee gespeeld!

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

onze schommelstoel was een echte uitkomst.
    wij hadden dan wel de serie ocean wonders maar echt ik wil dat ding niet missen! nikki is er nu net uit, en hij word aan vrienden uitgeleend maar wil hem absoluut niet kwijt.

als ze eventjes niet lekker in haar velletje zat of moeilijk kon slapen dan kon ze daar even in en sliep ze zo weg.
    je hebt ze ook in de take along versie.

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Shenoby, die heeft mijn schoonzusje ook. Echt een geweldig ding om te zien. Werd jaloers als ik mijn neefje zag, ik wilde ook!

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij hadden de rainforest mobiel. Valerie heeft er totaal niet naar om gekeken. Was voor ons dus weggegooid geld (60 euro)

6. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Wij hebben de Rainforst mobiel en de Rainforest babygym. Allebei een groot succes!! Het kost wel wat, maar ons ventje heeft er erg veel plezier van. Ook is er van de Rainforest een lijn met "kleine" speelgoedjes. Bijvoorbeeld een hele leuk aap die je aan de box of kinderwagen kan hangen of een rammelaar van die serie. Ook een leuke aanrader!

7. wolly

wolly Niet meer actief

Hier het zelfde :)

8. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Hmm...

Ik zit er ook aan te twijfelen welke ik ga nemen.
    je hebt de Rainforest versies en de ocean versies..
    Als ik 3 dingen van hetzelfde neem dat lijkt me dan weer saai en wil ik misschien 2 verschillende .

Het lijkt mij idd ook een uitkomst! ( het is wel prijzig !)

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Wij hebben een rainforest mobiel, hier een groot succes. Ik wil ook graag zo'n schommelstoel, maar ik geloof dat ze maar tot 9 kilo gaan en mijn zoontje was met 4 maanden al zo zwaar en vind het dus wel heel veel geld voor maar 4 maanden.

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb de rainforest babygym, en dat is zijn favoriete speelgoed. Hij is echt elke cent waard! Hoewel ik van een ander meisje hoorde dat haar dochter bang werd als ze eronder lag. Het zal per kindje verschillen denk ik.

Verder heb ik ook nog een schommel van Fisher Price (niet uit de Rainforest serie maar een andere), en ook dat is een groot succes. Voor het schommelen natuurlijk, maar ik geef hem er ook vaak zijn eten in, omdat hij nogal wegzakt in zijn kinderstoel. In de schommel zit hij wat steviger.

Deel Deze Pagina