Wij vinden dit wel een mooie wagen en denken erover om de 4 wieler te kopen, maar hoe is ie in gebruik? Is ie bv ook wel handig in winkels e.d.? want dat lijkt me wel belangrijk voor een shopaholic als ik
Wij hebben deze wagen. En wat ben ik er blij mee! Hij is erg gemakkelijk in gebruik, ook in winkels, doordat de voorwielen kunnen zwenken, draait hij gemakkelijk door de paden heen. Tuurlijk, niet de allersmalste paden, maar denk dat dat met geen een wagen kan. Maar heb er nog geen problemen in de winkels mee gehad. En wat heerlijk dat de maxi cosi uit de auto er zo op te klikken is. Super!
ok dank je. Ik las nml ergens dat ie nogal breed was vergeleken met andere wagens, maar dat valt dus wel mee begrijp ik. We gaan vanmiddag maar even proefrijden in de winkel
Het brede vind ik wel meevallen. Ik stap ook zo met de wagen de bussen in hier. En dat gaat ook prima. Ook voorin stappen gaat goed. En proefrijden is altijd een goed idee! De wagen moet immers wel bij je passen en je goed bevallen. Het is nogal een aanschaf immers. Succes!
Ben ook erg blij met mijn mooie wagen. Hij is inmiddels al bijna 1,5 jaar in gebruik en ik ben er nog steeds blij mee. Vooral voor lange wandelingen is hij perfect! Mijn dochter zit als een prinses op haar troon. En toen ze nog klein was sliep ze heeeeeerlijk in haar grote reiswieg (hoe noem je dat ding?). Enige nadeel vind ik toch wel dat het onderstel groot en zwaar is. Hij past wel in onze auto (VW Polo) maar dan is het ook meteen vol. Ik had liever gehad dat het onderstel plat kon worden ingeklapt (zoals de Mutsy) want dan kan je er nog iets bovenop zetten (de grote reiswieg bijvoorbeeld). Enne, als je gaat proefrijden hou er dan rekening mee dat er straks een kindje van een paar kilo in ligt/zit. Leg er dus even een zware tas ofzo in!
Wij hebben hem ook besteld. Ik vond hem super rijden. Heb er in de winkel een testritje meegedaan. Kreeg er zelfs een zware pop in voor het gewicht. Ik kan niet wachten tot hij komt en dat onze uk erin mag.
Ook wij hebben hem bestelden kan ook niet wachten. het schijnt ook dat de mura een grotere reiswieg zou hebben tov andere kinderwagens? Ik vind hem stoer,en erg stabiel uitzien.Ook de4 luchtbanden vind ik fijn, ipv die kunstof 'harde' banden. Kan niet wachten totdat ik hem in gebruik kan nemen...
Wij gaan ook voor Maxi Cosi Mura 4. Ik vind hem geweldig!! Ik vond trouwens op internet de afmetingen, misschien wel handig? Diepte: 102 cm Breedte: 64 cm Hoogte: 105 tot 106,5 cm Opgevouwen: 52 x 65 x 86 cm Gewicht is wel 17,7 kg Nou ja, dan moet m'n man hem maar in de auto zetten. Groetjes,
Ik ben ook de gelukkige bezitter van de maxi-cosi mura 4! Ik vind het echt een superwagen! Hij rijd erg soepel en is goed wendbaar! Ook is hij super klein op te vouwen (ongeveer vergelijkbaar met de bugaboo!) en de wielen kunnen er heel makkelijk af (alle 4) Wel moet ik eerlijk zeggen dat het onderstel best zwaar is, maar daar heb je met rijden weel gemak van! O nog een tip, de kinderwagenbak (die reiswieg zeg maar) kan ook helemaal plat! Moet je ff dat "nestje" eruit halen en daar zitten 2 stangen waarmee he de wieg tot een pakketje van +/- 10 cm hoog van kan maken! Handig voor op vakantie of als je verderweg moet en een hoop mee moet nemen ! Al met al een goeie koop geweest!
We hebben hem vanmiddag besteld. Vond m soepel, wendbaar en lekker stabiel. Denk dat we er veel plezier van zullen hebben!
wij hebben hem ook. in en uitklappen gaat super, hij is echt heel degelijk. ook de zwenkwielen en luchtbanden zijn fijn. ik vind hem wel vrij breed, ik kan nét door de kassa's bij de appie! en het onderstel kan idd niet plat, waardoor die niet in de kofferbak van onze auto past en moet dus achterin waardoor ik dus al poep aan de bekleding heb gehad! maar ik heb er geen spijt van, hij rijdt super! en hij ziet er ook nog eens superstoer en mooi uit.
Of ie echt 17 kg is weet ik niet, misschien inclusief bak, zitting. Maar ik zelf gooi het onderstel zo in de auto. Wij hebben wel de mura 3.
Wij hebben de Mura 4 sinds een weekje in huis. Heb vreselijk lopen twijfelen tussen de Mura en Mutsy 4Rider voor ons meisje van bijna 5 maanden. Ben erg tevreden over de Mura maar hij heeft 2 minpunten vind ik: - de zonnekap is veel te klein en slecht afgewerkt. Biedt dus (te) weinig bescherming naar mijn idee. - de buggy inzet is erg kort bij het bovenlichaam. Ons meisje heb ik er een paar keer ingelegd met de zitting helemaal plat en houdt met haar 62 cm niet eens zoveel ruimte over. Ik had ook begrepen en gezien dat iets oudere kindjes er met hun hoofd flink bovenuit steken. Ik heb echter geen idee of ze hierdoor echt minder comfortabel zitten? Als Maxi Cosi nou een flink grotere zonnekap (zoals Mutsy) en een hogere rugleuning zou maken dan zou het denk ik de (bijna) perfecte kinderwagen zijn! Ik heb trouwens nog een tip: ik heb de mijne gekocht op Amazon UK (grey slice) voor EUR 333,- incl. verzendkosten!!! Is binnen 5 dagen keurig afgeleverd en zit gewoon garantie op. Goedkoper kon ik hem nergens vinden......
Een hele fijne wagen door de grote reiswieg. Wat ik ook handig vond zijn de adapters (die er op blijven zitten) om de maxi cosi op te klikken, echt ideaal! De wagen past prima in onze auto (renault grande scenic) maar in onze vorige auto (focus hatchback) was het altijd passen en meten en moest de reiswieg mee op de achterbank. De wagen rijdt lekker en zelfs in de sneeuw kan je nog heerlijk wandelen door de grote wielen (ik heb wel de 4 wieler). Maar sinds wij het zitje gebruiken vind ik het een onding om mee te nemen in de auto. Je moet dan nl het zitje er af halen en de zonnekap en vervolgens het onderstel inklappen om de wagen mee te kunnen nemen (en vervolgens de wagen weer inelkaar zetten). Ik vind het een gedoe. Wij gebruiken de wagen nu alleen nog als we gaan lopen vanuit huis en hebben standaard een maclaren buggy in de auto liggen.
Hier ook een Mura 4. Een fijne stevige kinderwagen, rijdt super, is alleen erg zwaar en groot ingeklapt. Dit vind ik echt een groot nadeel. Inderdaad ook erg onhandig om in te klappen als je het zitje gebruikt. En ook al rijdt hij super, bij een volgende komt hier als het aan mij ligt echt wel een bugaboo! (ik moet er wel bij zeggen dat ik vaak de hort op ben, dus de wagen vaak in en uit de auto moet sjouwen )
Wij hebben hem uitgetest in de winkel en vonden hem toch te zwaar, in het rijden en in het lopen. Wij hebben een Teutonia gekocht, héérlijk. Alles klikt zo in en uit elkaar en ik vind het een mooie wagen. Lekker licht ook. We konden een nieuwe Mura veel goedkoper overkopen van iemand op marktplaats. Zij had deze gewonnen, maar had zelf al een kinderwagen gekocht die ze niet meer kon ruilen. Het was dus een hele goede deal geweest, maar dus toch niet gedaan.
Wij hebben vandaag het zitje erin gezet (Mura 3), en ontdekt dat het zitje er echt niet af hoeft! Je kunt het zitje naar voren klappen, dan wil het prima! Je moet alleen wel de zonnekap eraf halen en er later weer opzetten. Wij zijn heel tevreden met de Mura!
Ja klopt, dat weet ik. Maar dan vind ik de wagen zo groot om in de auto te zetten. En we hebben echt geen kleine auto (grande scenic) maar wat een groot log ding is het dan, maar dat is misschien persoonlijk. Nu met de maclaren gaat dit veel makkelijker. Maar verder ben ik tevreden over de Mura hoor, ik gebruik hem nog steeds bijna dagelijks voor hier in het dorp.
Trouwens vandaag erachter gekomen dat ook de zonnekap kan blijven zitten. T is inderdaad wel een groot ding, ingeklapt. Vandaag is mijn vriend voor het eerst met de 'buggy' wezen lopen met Mark, hij vond het geweldig haha!
Wij hebben een mura 4 gekocht, krijgen hem over een paar weken binnen. De enige wagen waar het handvat voor ons beide hoog genoeg kon. Ik vind het een stoere wagen, maar het onderstel is idd zwaar (wel degelijk). Ik ben dus zeer benieuwd hoe die straks in het echt zal bevallen. Ik beval in de winter dus laat die sneeuw maar komen, haha!