Ongelofelijk, wat een goed nieuws. En zo zie je maar dat je beter kunt wachten met testen tot je nod!
Doriensannen Gefeliciteerd! Hier nog regelmatig momenten het gevoel alsof il ongesteld moet worden en savonds als ik wil slapen betrap ik me er op dat il al 2 dagen gevoelige tepels heb Pff wachten duurt lang denk dat het niks is maar je weet maar nooit
Gisteren wat bloed en bruinverlies, dus dacht dat ongi ging doorzetten. Vanochtend... niets: afscheiding witter dan wit. Vanmiddag wel weer wat bloed/bruinverlies (klein beetje). Kent iemand dit? Vorige ronde zette het bij mij volgens mij gewoon in een keer door. (zit vandaag op 12 dpo)
Is dat niet heel erg laat? Dacht dat dat al rond 5-10 dpo moest zijn. Overigens al sinds zaterdag veel last van krampen (en het voelt alsof ik ongi moet worden). Daarom loop ik ook al constant naar de wc, omdat ik denk dat het doorzet, maar nog niets.
Hey meiden! Toch ook maar weer even hier kijken @ kinesteet: hoe was het bij de gyn? @ naadje: en hoe is het bij jou, toevallig al de uitslag van het bloed? en voel je je al beter? Wij zitten hier ontzettend in de ziekenboeg... het heerst echt hoor... ik afgelopen weekend hoge koorts, bah! En dinsdag met onze kleine naar de eerste hulp moeten gaan... die was al een week flink aan het spugen en omdat hij na de geboorte geopereerd is aan zijn buikje (hij is met een deel van zn darmen buiten zijn buik geboren) waren ze bang dat hij een darmafsluiting zou hebben.... Wat een gedoe zeg... zijn we uren in de weer mee geweest, arme kind was helemaal op! Nou ja, ze waren er in het ziekenhuis niet zeker van en wilden hem opnemen, maar na enig overleg mocht hij gelukkig toch mee naar huis... vandaag nog echo van zijn buik gehad en het ziet er nu veel beter uit. Dus het lijkt allemaal voorbij gelukkig! (nou issie wel weer ziek, ook koorts zoals ik had, maar goed, das heel wat anders...) Ik was dus eigenlijk even vergeten dat ik zwanger ben de afgelopen dagen, haha! Nu maar weer gauw genieten
Hee Lentekind, Jeetje wat een week had jij! Maar gaat het nu dus weer wat beter met je kleintje? Klinkt heftig, met zn darmen buiten zn buik geboren. Hopelijk is iedereen gauw weer beter! En kun jij lekker genieten van je zwangerschap! Bij de gyn was het goed. Hij vermoed misschien toch dat het een poliep is. Over twee weken heb ik een waterecho. Dat is als mn menstruatie doorbreekt volgend weekend. Leuker zou natuurlijk zijn als ik zwanger ben.. Hoe dan ook ben ik benieuwd. Naadje: hoe is het met jou?
Ha Kinesteet! Tsja, het was wel weer apart deze week, haha! Maar gelukkig kunnen we met een zonnetje afsluiten! De geboorte van de oudste was inderdaad wel een ding ja.. lange ziekenhuis periode, maar chapeau voor de begeleiding daar hoor, dat maakte het allemaal wel dragelijk! Hij is nu echt nog snipverkouden met koorts, maar dat zal komend weekend wel weer beter zijn denk ik, doe mij maar gewone verkoudheidjes, haha! Ik hoop natuurlijk voor jou dat er een andere echo gemaakt gaat worden! Waar zit je nu ergens in je cyclus? Een poliep klinkt eigenlijk ook wel aannemelijk, dat bloed ook heel makkelijk heb ik wel gehoord. Ik blijf je volgen hoor! Ben ook benieuwd hoe het met naadje is!
Hey meiden wat leuk dat jullie aan mij denken Kom net uit mijn werk Heb nog steeds elke dag krampen en het gevoel alsof il dan ongie moet worden savonds ook nog steeds gevoelige tepels en veel afscheiding zo nu en dan ook last van mijn rug maar niet het gevoel dat il zwanger ben hihi Denk dat ik wacht met testen totdat mijn nod is geweest 3 april zou ik ongie moeten worden dus nog iets minder dan een week wachten Lentekind wat een week zeg hier zijn wij ook allemaal verkouden hoop dat het nu wat beter gaat met je kleintje en nu lekker genieten van je zwangerschap Kinesteet Hoop dat je ook snel zwanger bent en dat je die echo niet hoeft te krijgen
@ lentekind, jeetje das wel een moeilijke start geweest voor je zoontje. Maar fijn dat hij nu helemaal gezond is. En straks krijgt hij een broertje of zusje! Hopelijk geniet je lekker van het weekend. Lief dat je me wil blijven volgen. @ naadje: spannend, misschien is het wel raak! Jij 3 april je nod, ik 5 of 6. Maar omdat ik weer bloedverlies heb geef ik mezelf weinig kans. Hier beetje ups en downs . Ik heb het soms erg moeilijk met de onzekerheid over m'n lichaam, moet even een manier vinden om daarmee om te gaan. In elk geval vol verwachting op naar de echo. Geniet van de zon!
kon het toch niet laten en heb gister getest was echt turen maar zag hem wel. net ook weer getest en ik zie hem al iets beter nu wacht ik echt een paar dagen. ik weet van mijn vorige zwangerschappen dat ik niet zo snel hcg aanmaakte mijn testen knalden nooit dus dat zal ik nu ook niet verwachten ze moeten alleen wel donkerder worden. wat vervelend dat je je zo voelt hoop dat je snel lekker in je velletje zit, vanuit hier een dikke knuf
Jaaa ik zie hem hoor!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Dit is dus de eerste maand waarin je clomid gebruikt? En meteen raak? Wat fijn joh!
Ja klopt als hij mooi gaat oplopen is het een verlaat verjaardagskado geweest en een vroeg kerstkado Ik denk nog niet van ik ben zwanger en weet heel goed dat het nog alle kanten op kan ben wel lekker misselijk nu ben eten aan het maken voor mijn hubby en zoontje mag zo namelijk weer werken
Hoe lang ben je nou bezig geweest naadje? Wel een heel mooi verhaal toch, van elke dag bloedverlies zomaar naar een zwangerschap! Had je de afgelopen weken ook helemaal geen bloedverlies?
Toen ik begon met de duphaston heb ik nog een paar dagen last gehad van bloedverlies sinds de clomid begon ik me iets beter te voelen lichamelijk dus dit was de eerste ronde en eigenlijk hadden we zoiets van eerst lichaam rust geven vanwege het bloeden en komt het is het super welkom en een vrouw hoopt natuurlijk dat het sneller raak is Mijn mannetje wacht gewoon af en wacht voor over een paar dagen
thanx voor de felicitatie''s maar ik juich nog niet hoor haha eerst moet hij mooi donkerder worden maar ik blijf hier kletsen hoor