Wie ervaringen met tussentijds bloed/bruinverlies en zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kinesteet, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Hi BabyFG, dankje voor je reactie!
    Jij hebt dit dus ook doorgemaakt begrijp ik?
    Ik heb bij geen seks ook soort van bloedverlies hè, of in elk geval bruinverlies. Maar inderdaad, soms een waar bloedbad :S
    Maar hee, zo te zien heb jij een gezonde dochter gekregen! Wat leuk, gefeliciteerd.
    Ben jij dus zo'n vrouw die wel gewoon zwanger werd met tussentijds bloedverlies? :)
    Hoe lang duurde het voor je zwanger werd?

2. Miepje123

Miepje123 Actief lid

5 jan 2014
    206
    98
    28
    NULL
    NULL
    @kinesteet: ik heb ervaring met ovulatietesten. Ben daar tevreden over, helpt om gericht te klussen maar ook om zicht te krijgen op wanneer dat bloedverlies begint. Ben nu ook voor de 4e maand aan het temperaturen. Kan met de ovu testen redelijk inschatten wanneer mijn ei is (soms is de test wel eens twee dagen positief en dat maakt het iets minder exact) maar door ook te tempen weet ik wel wanneer mij ei geweest is. Hierdoor kan ik heel gericht bij de gynaecoloog aangeven wanneer het bloedverlies begon.

3. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Ok, ook maar ns proberen dan. Ik deed het met schatten met zo'n tool op mamaapps, maar misschien is dat niet precies genoeg.
    Daarbij twijfel ik dit keer over de startdag van m'n cyslus.

Hoe lang ben jij al bezig Miepje?

4. Miepje123

Miepje123 Actief lid

5 jan 2014
    206
    98
    28
    NULL
    NULL
    Wij zijn vanaf april bezig om zwanger te worden. Ik gebruik de app van fertility friend. Die maakt mooie grafiekjes 😊.

5. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    @kinesteet
    Ze konden geen verklaring vinden voor het afvallen per toeval hadden ze wel ontdekt dat mijn bloed niet helemaal goed was, daar moet ik volgende maand weer op getest worden want de laatste keer was het weer redelijk stabiel
    Op dit moment weet ik niet of ik ook eisprong heb want il hrb gewoon dagelijks bloedverlies en er is ook geen duidelijk verschil of ik ongesteld zou worden/zijn

Gelukkig ben ik toen vrij snel zwanger geworden ondanks de lange cyclus maar voor je gevoel duurt het eeuwen
    Hoop dat inderdaad snel raak is

Bij mijn eerste ook ovulatietesten gebruikt van zwanger en kids

6. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Hey meiden hier nog steeds geen ontrekkingsbloeding terwijl ik bij mijn andere kuur al sneller reageerde zit nu 3 dagen na laatste tablet dus nu maar wachten wel nog steeds van bloedverlies en af en toe pijnlijke borsten maar naar mijn idee en situatie onmogelijk om zwanger te zijn
    Grrr wachten duurt lang ik zou een gat in de lucht springen als ik ongi zou worden

7. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Argh naadje, vervelend dat wachten!
    Ik hoop voor je dat je bloeding snel komt! Zodat je met de clomid kunt beginnen.
    Mijn ervaring is dat je sochtends nog kunt denken dat ie niet komt en smiddags, ja hoor daar is ie. Kan dus ieder moment gebeuren!
    begrijp ik goed dat je dan nu geen bloedverlies hebt? Of meer licht/anders?

8. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Kinesteet
    Heb nog steeds last van bloedverlies maar dit kan jr niet zien als een ontrekkingsbloeding, meestal merk ik het aan mijn rug als die pijn begint te doen en mijn buik dan komt het normaal gesproken gelijk. Heb af en toe wel het gerommelde gevoel maar er komt niks hihi

9. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Ah ok ik snap m :)
    Gerommel klinkt als een goed voorteken, ik duim voor je!

10. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Haha ik hoop het dan kan ik verder in de hoop dat ik door de clomid een eisprong krijg want die heb ik nu denk ik niet, temperaturen heeft weing zin voor mij met wisselende diensten

11. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Tempen met wisselende diensten kan hoor. Ik heb ook wisselende wisselende diensten. Ik zet mijn wekker vroeger dan het vroegste dak moet opstaan. Dan tempen en ofwel opstaan ofwel nog even slapen. En gaat prima zo hoor.

12. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    rozientje,
    misschien dat ik het dan toch eens een keer ga proberen, van mijn gyn hoefde ik het niet te doen toen wij probeerde zwanger te worden van de eerste

13. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    wat betekent dat pendelen in je banner?

14. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Hooglede, België
    Pendelen: voorspellingen door mensen die pendelen. Is leuk, maar je mag er niet vanuit gaan dat het zo zal zijn. Ik pendel zelf ook, maar voor mensen die ik niet ken lukt dat niet. Bij vrienden van me steeds juist geweest, maar dat zal toeval zijn denk ik.

15. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Hooglede, België
    Net vragenlijstje opgemaakt ol straks mee te doen:
    1) Werking van progesteron/utrogestan?
    2) Reden van ongi zo kort na IUI (amper 4d)?
    3) Hevige rugpijn en buikpijn normaal? heb dat voordien nooit gehad.
    4) Bloed, bruinverlies tussen menstruaties normaal?
    5) Staat dit zwangerschap in de weg?

Ik laat jullie snel de antwoorden weten. Moet 14.40 bij gyn zijn.

16. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Hooglede, België
    Het hoeft idd niet, maar mij geeft het een gevoel dat dit het enige is dat ikzelf kan doen. Al de rest moet met hulp gebeuren. Dit kan ik zelf doen. En het geeft mij wel meer inzicht in mijn cyclus. Zo weet ik meestal of ik ongesteld ga worden.

17. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Ok succes Rozientje! Ben benieuwd wat je gyn zegt.

18. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Hooglede, België
    De antwoorden hierop zijn niet veel:
    1) progesteron/utrogestan ondersteunt de eisprong
    2) kan ze geen antwoord op geven
    3, 4 en 5) moet ik met m'n behandelende gyn bespreken (was nu vervangster)

Ben dus niet veel wijzer geworden.

19. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Hier even een bemoedigend verhaal. Ik heb ook last van tussentijds bloedverlies. Vooral getriggerd door seks, maar ook zomaar. Wel altijd regelmatige cyclussen. Het is bij mij begonnen toen ik stopte met de pil. Schrok er best van maar na een uitstrijkje bleek er geen reden tot zorgen. Na 4 maanden zwanger van de eerste. Na de bevalling na 8 maanden menstruatie weer terug en ook tussentijds bloedverlies weer als vanouds. Toen de oudste 1 jaar werd was ik zwanger van de tweede. In de eerste ronde. Ditmaal 10 maanden na bevalling cyclus weer terug en ook weer het bloedverlies. Paar maanden later zwanger van de derde, ietsje eerder dan gepland:p

Dus nee, tussentijds bloedverlies hoeft zeker niet perse een zwangerschap in de weg te staan. Probeer je niet zoveel zorgen te maken, we zijn geen machines;)

20. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Oh reintje, dat is heel fijn om te lezen! Geeft de burger weer moed!
    Je hebt trouwens helemaall gelijk in dat je je niet teveel zorgen hoeft te maken... Dat leeft ook veel prettiger😃

Deel Deze Pagina