Haha lekker non-discussie zo laat op de avond Nou, ook ik geef Tezzz gelijk hoor, zij fietst aan de binnenkant!
Ik snap jullie alletwee Jij rijd idd aan de buitenkant van de weg als je het op zijn manier bekijkt maar je noemt het aan de binnenkant rijden omdat Jij tussen hem en de stoep in rijd . Het is net zo'n discussie als is de brug nu open of dicht als je er met je auto overheen kan rijden daar hebben mijn vriend en ik altijd discussie over ik vind hem dicht als je er over kan en hij noemt dat open . tja mannen willen graag gelijk .
ik fiets ook altijd aan de binnenkant Ookal hebben we allebei licht.. Ik vind het ook een fijner gevoel Dus ik ga toch voor Tezzz
Idd langs de stoep is de binnenkant. Want om nou als de een geen licht heb en de ander wel heb het geen zin om degene met licht aan de stoep kant te laten rijden, ja omdat die dan de stoep beter kan zien haha, maar qua veiligheid met het andere verkeer is het nutteloos, degene dichts bij de auto zien ze dan niet, ofniet goed. wat niet weg neemt dat je dan geen bekeuring krijgt als je aan de binnenkant zonder licht rijd!
heh heh heh ben blij dat jullie het zo met me eens zijn! Maar mannetje gelooft het nog steeds niet hoor! busster: kun je niet zeggen: omdat de brug dicht is, was íe open om te passeren?
Ik, als rij instructeur (hihi) geen Tezzz ook gelijk. Je fiets inderdaad aan de binnenkant, als je tegen het trottoir aanrijdt. (uhh niet letterlijk uiteraard...)
in principe is de binnenkant de meest besloten kant. en aangezien je als fietser links een hele lap weg hebt en rechts (meestal) huizen of bomen, rijd je dus bij de stoep aan de binnenkant. net als de brug. als de brugdelen aan elkaar vast zitten is de brug dicht. als de brugdelen los van elkaar zijn is de brug open. (net als met een ketting.) groetjes, lidwina
aan de ene kant fietst tezz dan aan de binnekant... maar aan 'de binnenkant van de weg', daar fietst Guido... snappen jullie het nog... ik geef jullie dus allebei gelijk!
Nee snap het eigenlijk niet Waar Guido fiets is niet de binnenkant van de weg.. Maar het midden van de weg.
Vaag hoor.. Ik ben het zo gewend als je man zegt.. Als je lang het trottoir fiets dat je dan aan de buitenkant fietst. Je fietst dan toch aan de rand van de weg? Dat is dan toch de buitenkant? Maar ach.. wat boeit het ook eigenlijk
hele leuke discussie dit, hihi vooral alle plaatjes die erbij gehaald worden en dat gedoe met die brug Inderdaad bij de stoep fietsen is de binnenkant, en als je niet over de brug kan omdat ie omhoog is, is ie open!
Ik geef ook Tezz gelijk. Ik heb ook altijd geleerd wie het dichtst bij de stoep of groenstrook fietst fietst aan de binnenkant. Als ik geen licht heb fietst mijn man aan de buitenkant en dat is dus 'midden op de weg' zodat de automobilisten hem wel zien.
Guido, bedenk even waar jij fietst en waar je zoon of dochter als jullie samen fietsen en lees dan dit: "5. Als het kind de fiets voldoende beheerst, kunt u op rustige wegen met uw kind gaan fietsen. Zorg dat u uw kind kunt blijven zien: laat het kind aan de binnenkant fietsen of laat het kind voor u fietsen. " (http://www.ouders.nl/mopv2002-verkeer1.htm) .... (haha, Tezzz wint )