vind het de binnekant tussen de stoep en je man, daar fiest ik ook altijd en daarnaast hij moet je beschermen tegen de auto's, aan de buitenkant ds
Heb het net ook aan mn man gevraagd... En hij vindt ook dat degene die het dichtst bij de stoep rijdt, de binnenkant.
Als we dan toch bezig zijn. Ik zet m'n richtingaanwijzer AAN en dan gaat ie knipperen, om 'm te laten stoppen zet ik 'm UIT. Mijn moeder zet de richtingaanwijzer UIT om 'm te laten knipperen... wie biedt?
En als iemand aan je vraagt waar je kind is (school), wat geef je dan als antwoord? Die zit op school...(goh, zal die t koud hebben op t dak)
vroeger toen de auto er nét was, had je een soort bordje aan de auto die je 'uit' de auto deed als je afsloeg.
Guido Ik weet niet of jullie al kinderen hebben die kunnen fietsen, maar waar zou jij je kind dan laten fietsen, aan de binnen of buitenkant? De binnenkant wordt door iedereen als veilige kant gezien, dus dan fietst jou kind eigenlijk midden op de weg....
@crisje: mijn man zegt dus dat mijn dochter aan de buitenkant moet fietsen! Maar daar bedoelt hij dus de binnenkant mee (dus wel tussen hem en de stoep). Hij is trouwens superkoppig hoor! Hij blijft erbij dat we het allemaal mis hebben!
Ach, zo ken ik er wel meer, misschien zijn die nog wel erger dan je vriend. Mijn vader is er ook zoéén. Toen ik nog getrouwd was met mn ex kregen hij en mn vader ruzie, t ging om een bepaalde route van A naar B, welke de snelste was. Die ruzie is zo hoog opgelopen dat ze elkaar 3 jaar niet gezien hebben. Mijn ex was t zo zat dat pa altijd gelijk moest hebben, deze keer kreeg die t niet en dit was t resultaat. Hoezo koppig? Ik en mn vriend zijn ook koppig Zo heb ik eens 1000 gulden van hem gewonnen omdat ik t juist had, heb er heerlijk mee geshopt Helaas trapt die niet meer in zulke weddenschapen, uiteindelijk heb ik t vaker bij t juiste eind