Hoi! Wie heeft er ervaring met de luiers van Nature Babycare? Wat vind je ervan? Producten > Luiers - 4 Maxi Ik heb ze vandaag gekocht. Dit voornamelijk vanwege het milieuoogpunt. Ze zijn namelijk afbreekbaar. En daarbij niet zo heel duur (vind ik). Groetjes Judith
Ik heb ze hier ook gebruikt in het begin, maar vond ook de pasvorm niet ideaal, waardoor we regelmatig last hadden van natte rompers. We hebben ze dus niet lang gebruikt. Maar straks als de tweede er is wil ik ze zeker weer gaan proberen, want misschien zitten ze wel goed om de billetjes van de nieuwe baby.
Hier heb ik ze in het begin gebruikt. Echt niet fijn. Ze worden keihard als de kleine er in plast. geef mij maar gewoon pampers.
Dankjewel meiden. Ik ga er maar niet te veel van verwachten dan. Heb er nu 1 geprobeerd en ik vond ze niet heel hard worden eigenlijk. Maar het was geen zware luier. Een nacht moeten we nog proberen.
Hoi, Ik vond ze juist heel fijn . Ben niet merkvast dus koop wat er in de aanbieding is en anders een milieuvriendelijke variant. Ze pasten toen perfect, dat hadden we dan weer niet bij bijvoorbeeld huggies. Grappig hoe het kan verschillen allemaal.