Hey leuk, gaan we bijna gelijk op. (Scheelt een weekje). Ik ben vorige week vrijdag gestopt met de pil (lees laatste pil geslikt). Ik zit nu vollop in mijn pilbloeding, en ga daarna er meteen voor.
Hoi Daisy, wij gaan ook gelijk op. Ik heb 29 maart mijn laatste pil geslikt en zit nu ok in de pilbloeding. Toch maar besloten er vanaf nu direct voor te gaan. en dan ondertussen maar de echte ongi af te wachten. Of zwanger te worden uiteraard. Spannend. Ik heb nu deze keer al drie dag ontzettende hoofdpijn van de pil-ongi. Anders ook wel wat last van, maar deze keer veel erger. Ik heb de laatste twee ker door omstandigheden de pil doorgeslikt. Kan dat daar me te maken hebben. Iemand die dat weet?
@hayat, En heb je al zwangerschapskwaaltjes? Natuurljk kan het ook lang duren dat je cyclus weer normaal is en je last hebt van ontpillen. Maar toch... Ga je testen? Ik duim voor je hoor! groetjes Maranka
Je kan er best last van hebben de 1e keer dat je weer ongi moet worden. Ze zeggen ook dat je allerlei zwangerschapsverschijnselen kan krijgen, ik heb dat zelf iig wel gehad.. knap verwarrend.. 8) Weet iemand hoe ik kan laten pendelen?
@Bruidje 77, pendelen kun je terug vinden onder Lounge. Daar staat wat het is en bij wie je het kunt aanvragen. Caruli heft nog veel aanvragen staan. Maar je kunt het proberen.
Ik ben om die reden gestopt met doorslikken van de pil. De laatste twee keren dat ik dat gedaan had, kreeg ik de vreselijkste krampen, hoofdpijnen, rugpijnen en noem maar op. Sinds dien, als ik mijn cyclus wilde verschuiven, verkorte ik een paar maanden mijn cyclus. Vorige keer had ik idd ook heel erge hoofdpijn. Dit keer gelukkig niet.
Nu kunnen we niet meer schuiven. Dus maar snel zwanger worden, want dan is het voorlopig gebeurd met die rode . Maar ja als ze wel komen weet ik tenminste hoelang mijn cyclus is.[/quote]
Hoi hoi, Spannend allemaal he. Je moet heel je lichaam weer opnieuw leren kennen, opeens voel je ook van alles wat je anders nooit opviel. Ik loop nu tegen mijn NOD aan, erg spannend allemaal. Wanneer testen, wel of niet testen. Eigenlijk té mooi voor woorden om gelijk al zwanger te kunnen zijn,maar toch hoop je het heel erg dat je zwanger bent. Ik had voorgenomen om er niet heel de dag mee bezig te zijn, maar kan het gewoon niet laten Hoe gaat het verder allemaal bij jullie, veel last van het stoppen met de pil? Groetjes Taby.
Hoi, Wij zijn er ook aan begonnen, onze eerste ronde Ik krijg over 6 dagen mijn NOD maar heb een onregelmatige cyclus sinds ik ben gestopt met de pil dus het is allemaal afwachten Ik ga af op een gemiddelde lengte van mijn cyclus dus...het wordt spannend Succes iedereen met het klussen en testen
Hoi, Ik stop donderdag met de pil voor de tweede keer. Vorig jaar ook een poging gedaan maar door omstandig heden toch weer gestart met de pil. Maar het blijft spannend hoor. En nu maar afwachten.
Spannend! Wij zijn vrijdag gestopt met de pil, vandaag ongesteld geworden en nu ook maar rekenen dan. Eerste ronde ook dus!
Succes allemaal met zwanger worden. Bruidje veel plezier met klussen. Ik moet nog een weekje wachten op mijn ei. Hopenlijk voel ik em. Spannend hoor zo'n eerste ronde. Fijne 2e paasdag!
Ben benieuwd.. ik voel het volgens mij nooit.. misschien omdat ik nu weet dat het eraan komt... (ik gebruik persona).. we zullen zien!
ja las al in een ander opic dat je een positieve ovulatietest had met je persona. Ik heb hier ook wat ovulatietesten in huis. Woon n.l niet samen met mijn mannetje en dan is het toch wel handig om te weten wanneer ik richting friesland moet, hahaha. Wanneer ik vrij ben zit ik zowiezo wel bij hem, maar ja moet natuurlijk net veel werken zo rond mijn vruchtbare periode. balen.
Hoi Daisy, ik heb m zelf tweedehands gekocht via marktplaats... @Maranka.. ja idd kan ik me voorstellen! gebruik jij losse ovulatietesten?
Ja, ik heb die van deze site gekocht en de digitale van CB met de smiley. Ik heb ze nog niet gebruikt overigens. Mijn ongi is net weg en zit nu te wachten op mijn ei, ik denk dat ik zo rond dag 12 begin met testen. Hoop het ook een beetje te kunnen voelen en te kunnen zien aan mijn afscheiding. Zodat ik aan de hand daarvan ongeveer weet dat ik kan gaan testen. Anders ben je volgens mij steeds een hoop geld kwijt aan die testen, maar goed. Eigenlijk heb ik dat er ook wel weer voor over.