@bagheera3: oh herkent dat wel, die krampen en dan denk je steeds dat ja nu is het zover. Toen ik nog zo'n lange en onregelmatige cyclus had ben ik zo vaak voor de gek gehouden door dat gevoel! @boefje1983: 2 eitjes? Dus had een tweeling kunnen worden? Hoelang wordt je cyclus ongeveer als je op dag 3 5 dagen clomid gebruikt?
Nou menstruatie is (eindelijk) doorgebroken. Op naar de volgende ronde!! @boefje hoe is t met jou? Kun je jezelf nog inhouden??
Shia: hoelang je cyclus wordt is bij iedereen verschillend ligt aan de groei en wanneer deze springt.. bij mijn was het op cd 13 maar kan ook later.. Dus is afwachten wanneer jou eitje springt. Bagheera: ja heb me ingehouden nog niet getest omdat ik vannacht echt dacht wordt ongi maar nog niks. maar denk wel dat het komt heb hoofdpijn en beetje kramp. balen dat het toch doorgebroken is...
Oke nou ik ben benieuwd! Mag jij nu komende maanden zelf met clomid aan de slag? Heb je dan geen controles meer?
Bagheera : jammer Boefje : hoe is het nu ? hier komt mijn ei eraan, vanmiddag posi ovutest, ben druk aan het tempen di - 36.3 wo- 36.4 do -36.3 vrij - 36.3 zat 36.2 zo 32.4 en vandaag posi ovutest in de hand, dus waarschijnlijk morge ook (of hij was gister positief) dus ga nog ff door met tempen kijken wanneer die springt, dan moet mijn temp toch ineens dalen en de dag erna weer omhoog ??
Je temp is nu laag, als hij nu 3 dagen achter elkaar doorzet omhoog met 0,2 graad (uit mijn hoofd) is hij gesprongen. Maar omdat dit pas je eerste keer tempen is, is het afwachten of hij nog verder daalt of nu omhoog gaat. Kun je wel volgende week meteen voor progesteron als ze dat nu al willen doen haha.
Shia: Als ik deze ronde ongie wordt moet ik op dag 3 tot 7 Clomid slikken en dag 9 weer echo makken ze willen dan weer meekijken. Lorreke: je temp is vandaag laag. Nog hetzelfde nog geen bloed maar nog wel ongie krampjes dus morgen maar ff testen als er vandaag en vannacht niks komt..
Zonet echo gehad; 1 follikel van 13 mm. Dat is nog niet voldoende voor eisprong. Moet donderdag opnieuw echo om te kijken of hij goed groeit... Nu naar t werk
Afspraken: Lorreke : 26 augustus voortplantingsgeneeskunde Bagheera : 27 augustus gyn Amelien: 28 augustus 1e afspraak gynaecoloog shia: 28 augustus gyn M25 : 1 september gyn Maantje : 15 september gyn Nonie : 24 september gyn uitslagen Nod: Muzieknootje : 24 augustus Boefje : 24 augustus Bagheera : 25 augustus Amelien: 6 september Lorreke : 8 september shia: afhankelijk van medicatie M25 : onbekend Muzieknootje en boefje: hebben jullie alweer nieuwe afspraken?
Afspraken: Lorreke : 26 augustus voortplantingsgeneeskunde Bagheera : 27 augustus gyn Amelien: 28 augustus 1e afspraak gynaecoloog shia: 28 augustus gyn M25 : 1 september gyn Boefje: 2 september Ovulatie-inductie Maantje : 15 september gyn Nonie : 24 september gyn uitslagen Nod: Muzieknootje : 24 augustus Boefje : ?? afhankelijk van medicatie Bagheera : 25 augustus Amelien: 6 september Lorreke : 8 september shia: afhankelijk van medicatie M25 : onbekend
Nou het zet flink door.. pfff net een bloedbad op de wc. Net het Fertiliteitkliniek gebeld, moet nu op cd 9 voor echo. En vanaf woensdag weer clomid slikken..
Temp was vandaag weer 36.3 Toen hij 36.2 was had ik net 3 uurtjes geslapen dus een erg korte nacht. Maar na je eisprong moet de temp toch 0.3-0.5 dalen ?? gister posi ovulatietest gehad en vandaag, dus dan springt hij 24-48 uur dus zou hij dinsdag of woensdag moet mijn temp dan op 36.0 zitten toch ongeveer ?? dan is hij gesprongen toch ?? Boefje : balen zeg Shia: spannend! Bagheera : zou idd fijn zijn als ik volgende week gelijk progesteron mag prikken, maar denk niet dat ze het doen, denk dat ze eerst dmv echo mijn eisprong willen opzoeken en dan pas prikken, maar ik zeg het morgen wel hoor dat ik net eisprong heb gehad, vandaag of morgen dan ga ik vanuit dat hij dan springt.
Omdat dit de eerste keer is dat je tempt weet je niet wat jouw temp doet voor en na eisprong. Mijne daalde eerst flink om vervolgens weer omhoog te gaan. Jouw temp was gisteren erg laag dus zou kunnen zijn dat hij vannacht gesprongen is, of dit vandaag gaat doen. Daar kun je alleen vandaag nog niets over zeggen, pas over 3 dagen. Maar als ze morgen een echo gaan maken kunnen ze t gelijk zien Heb je de fertility friend app? Daarin geeft hij je eisprong aan.
gister was mijn temp normaal 36.4 zaterdag was hij lager 36.2 na 2 a 3 uurtjes slapen gemeten mijn temp normaal zit tussen de 36.3 of 36.4. maar vrijdag heel laat op bed half 4 lagen we er pas dus voodat we sliepen, wekker om 6.30 ivm tempen. i heb mijn kalender als app, kan ff wel downloaden om e kijken wat die aangeeft . wat was jou temp dan ??
Oww wacht dan is 32.4 een typefout?? Haha ik dacht al Ik zal vanavond 1 templijstje van mij erop zetten
hb hem gedownload maar snap er niets van ???? KRijg geen streep/ + in beeld.. moet ff vanaf dag 1 van je cyclus ingevuld worden ??