Hier gaat alles goed. Raar idee haha moet er heel erg aan wennen maar dat zal iedereen wel hebben. We gaan het van het weekend aan onze ouders vertellen. Dat vind ik wel heel spannend haha.. Vrijdag even cb test doen en als dat ook positief is (zou dan 2-3 weken moeten staan ongeveer) dan gaan we de ha bellen... Spannend opeens dingen waar we allebei nog geen ervaring in hebben enzo... Lijken wel 2 sjakies...
Maantje zo blij voor jullie!! wanneer moesten jullie anders weer naar zh toe ?? die moet ook afgebeld worden natuurlijk wat zouden ze gek opkijken gezien hun zeiden dat de kans echt nihil was,, maar wat zullen hun ook blij voor jullie zijn! kan heel goed dat ze zeggen kom hier de 1e echo maar maken. Hoe reageerde je vriend trouwens ???
Haha maantje.. twee sjakies ik denk dat iedereen dat heeft niet weten wat je moet doen.. Echt heel bijzonder omdat de kans zo nihil was..
@ bagheera: fijn dat er geen bijzonderheden te zien waren. Pfff... Lijkt me ook wel erg ongemakkelijk als je ongesteld bent. Vraag je ook af hoe je dat doet. Zit je daar met je vieze maansverandering/tampon. wat fijn dat je geen echo's hoeft te laten maken om eisprong te vinden. Scheelt een hoop ritjes ziekenhuis. Hebben ze alleen een echo of ook een uitstrijkje gemaakt? @ nonie: das ook sterk dat je ei nu ineens later is... @ boefje: hopelijk nu minder bijwerkingen van de clomid. Hier echt even de weg kwijt qua cyclus. Gisteren buikpijn links in mijn onderbuik, waarvan ik dacht dat het eindelijk mijn eisprong was. Vanmorgen temp wel iets hoger, maar nog niet skyhigh. En nu heb ik weer dezelfde buikpijn (wel minder heftig). Ben benieuwd of ze morgen op de echo weer een recente eisprong kunnen zien. Hoop in ieder geval dat mijn temp morgen doorstijgt. Dan is de kans groot dat mijn ei gisteren of vandaag gesprongen is. Ben ook wel benieuwd hoe lang mijn cyclus dan zal worden. Aangezien ik vandaag al op dag 19 zit. Begin nu wel wat nerveus te worden voor de afspraak morgen. Ik wil gewoon weten wat ze gaan doen. Fijn dat er nu eindelijk iets gebeurd. Maar zie wel tegen een eventueel uitstrijkje op. Brrr... Die eendenbek. Komt vast wel goed maar toch...
Hallo dames, mag ik meekletsen? Even voorstellen: ik ben 24 jaar, vl 25 jaar. Inmiddels vanaf mei 2013 aan het proberen voor ons eerste kindje. Tot op heden helaas geen positieve test in handen gehad. Na een jaar naar de huisarts geweest. Ik moest eerst 3 maanden mijn temperatuur bijhouden. Mooie cyclus van 28 dagen, duidelijke eisprong op dag 14 te zien. Vl heeft toen ook zaadonderzoek gehad wat helemaal goed was. Inmiddels ben ik gisteren voor het eerst bij de gynaecoloog geweest. Bij mijn eerst volgende menstruatie moet ik bloedonderzoek en follikelmetingen laten doen en dan zien we verder. Helaas heb ik net deze maand een erg vreemde cyclus, voor het eerst. Na mijn ongi was ik na een week weer ongi.. vreemd. Ik weet dus niet waar ik in mijn cyclus zit nu. Wel heb ik gisteren al een inwendige echo gehad. Alles ziet en mooi en goed uit. Er waren geen eitjes te zien dus ik hoop snel ongi te zijn (vreemd, dit hoop ik normaal nooit hahaha) Afwachten dus! liefs!
@Moess welkom! Klets gezellig mee. Ik snap idd dat je nu hoopt op je menstruatie...kun je snel verder haha @amelien: Ik heb echt 5 minuten voor afspraak mijn tampon eruit gehaald haha. En gyn was gelukkig echt heel aardig. Ze vond het eigenlijk wel fijn dat ik ongesteld was want nu kon ze alles goed zien.. Er is geen uitstrijkje gemaakt omdat ik dit al had gehad. Dus was niet nodig. Ze hebben nu alleen echo gedaan en inwendig onderzoek. Eendenbek valt echt mee (vind ik) vraag of ze hem even onder de warme kraan willen houden, dan is het op lichaamstemperatuur en een stuk ''fijner''. Ik heb er iig helemaal geen last van. Uitstrijkje valt ook mee. Je voelt een hele lichte druk op je bmm. En dat is het. Succes meis...!! komt goed! echt! @maantje: haha 2 sjaakies ik denk dat iedereen zich zo zal voelen de eerste keer haha. Heel veel plezier met het vertellen aan de familie En geniet!!!
Amelien : dat heb ik volgende keer ook, ze hebben daar een omkleedhokje dus voordat je gaat liggen kan je hem eruit halen wel nieuwe meenemen de eendenbek viel reuze mee , zolang je je goed ontspant doet het geen pijn (makkelijker gezegd dan gedaan weet het) maar ik zag er ook tegenop toen ze dat zei maar het is me echt meegevallen. Het komt echt goed! Niet te druk maken! het enige is dat de eendenbek als je die opent gek klinkt je hoort dan klik klik dat hij open gaat, soort krakend geluid weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar dat is normaal, klinkt alleen gek. Moes : welkom
Snap je helemaal met dat geluid van die eendebek.. Je kan dat moeilijk omschrijven.. Ik hoefde in het zkh geen uitstrijkje meer te maken omdat ik die vorig jaar heb moeten maken.. Hier de eerste tablet Clomid weer op.. Tot nu toe geen bijwerkingen maar de vorige keer kwam dat ook pas na 2 dagen. Moes Welkom jammer dat je hier moet melden..
Ik vond de eendenbek ook wel meevallen. Als je je probeert te ontspannen is ht echt niet zo erg. @boefje: idd jammer dat ik me hier moet melden maar merk wel dat ik wat meer rust heb nu ik weet dat we er mee bezig zijn. Als er iets mis is hoop ik dat er iets aan gedaan kan worden. Als alles goed is geeft me dat ook rust omdat het dan in principe wel zou moeten lukken...
FF heeft er een kruis ingezet had disndag 36.7 en gister en vandaag 36.8 dus eisprong was maandag toen had ik een dipje
@Amelien: hoe was je afspraak? Viel het mee? Hebben ze je eisprong kunnen bepalen? @moes: jammer, maar helaas.... Welkom duidelijkheid krijgen is idd wel fijn @boefje: ik hoop dat de clomid blijft zoals nu: zonder bijwerkingen!! @lorreke: idd hopen dat je ei goed benut is @maantje: kunnen slapen vannacht? Hier op dag 16 nog steeds geen helemaal positieve ovutest. Jeetje, ben nog nooit zo laat geweest! Heb wel andere testjes dan vorige maanden (sinds 3 dagen) zou dat nog invloed hebben? Kan eigenlijk niet... Nou ja, we testen vrolijk door!
EI : nee helaas niet goed genoeg benut voor mijn gevoel. vrijdagnacht op zaterdag 4.00 voor het laatst sex gehad, zondag en maandag geen sex gehad, niet aan toe gekomen ivm omstandigheden waren we er te moe voor.
@ nonie: ik had ook altijd een regelmatige cyclus en ben nu ook de weg kwijt. Wat je eerder zei over het temperaturen. Ik heb dit een aantal maanden gedaan. Iedere dag om 6u de wekker...pff. je krijt wel wat inzicht maar ik werd er helemaal gestresst van. Je bent er dan echt continue mee bezig. Voordeel was dat ik bevestiging kreeg dat mijn ei sprong op de dag dacht ik vermoedde (heb altijd extreme ovulatiepijn). Net deze maand gestopt met tempen en ook net deze maand onregelmatige bloedingen.. ook geen ei gevoeld. klopt niks meer van. Ik ga even wat teruglezen zodat ik wat meer op de hoogte ben waar iedereen hier mee bezig is
Vandaag weer echo gehad. Follikel was gegroeid en volgens de gyn stond ie op springen. Dus advies gekregen om vanavond te klussen.