Hoi meiden , Mag ik bij jullie aansluiten? Ik ga woensdag naar de gyn , omdat mijn eisprong geregeld pas rond de 29 dagen is.. Ben erg benieuwd , omdat pcos wel in de familie voorkomt.. Maar ik heb wel eisprongen alleen later, dus ben benieuwd wat de oorzaak daar van is.
@Lorreke: oke vandaar! Nou spannend dus wat er nu uit komt! Ik las ook op internet dat die onderzoeken niet altijd zo betrouwbaar zijn? Is zaadonderzoek hetzelfde als semenanalyse? Of is dat iets anders? @XmoonlightX: welkom! Kreeg je 'makkelijk' een verwijzing van de huisarts? Succes woensdag! Heb je ook andere "klachten"?
Ja met een telefoontje dus dat scheelt. Mijn ha vond een verwijzing zelfs onzin omdat ze dit jaar al een verwijzing had aangemaakt vanwege mijn zwangerschap. Ik heb altijd wel heftige acne gehad , maar of dat nu ermee in verband staat?
Shia : ja dat klopt hoor Semenanalyze klinkt alleen wat luxer, zaadonderzoek weet je gelijk wat het is , maar het is idd hetzelfde we wachten gewoon af wat er uit het volgend onderzoek komt, ik blijf het altijd maar momentopnames vinden net als bloedsuiker meten is ook momentopname nu dit, en 2 seconde later wat anders Hier stijgt mijn temp nog steeds, Altijd 36.7/36.8 gebleven van 26-8 tm 29-8 gister ineens 37.0 en vandaag 36.9
Mooi dat je temp stijgt. Bij mij bleef hij altijd rond de 37 en soms 37.1 en daarna daalde hij helaas... Welkom moonlight! Gezellig dat je mee komt kletsen. Spannend dat je woensdag naar de gyn gaat..hopelijk heb je snel uitsluitsel!
Thanks! Zal nog even alle berichtjes lezen , ben ik gelijk goed op de hoogte van iedereen Ja ben benieuwd, wil gewoon weten waarom mijn eisprong elke keer zo laat is en of daar wat aan te doen isen of het qua kwaliteit vd ei wat uitmaakt
@moonlight: klets gezellig mee! Ben beniewd wat de gynaecoloog zegt.. @lorreke: hopen dat je temp zo blijft! Bij mij nog geen eisprong in zicht.. temp blijft laag. Begrijp er niks van. Had wel wat steekjes vanochtend maar dat heb ik ook vaak buiten de eisprong en menstruatie om dus dat wil niet veel zeggen..
ik vond het al apart dat hij nog weer iets hoger werd ik durf bijna niet door te gaan met testen, want mijn gevoel zegt toch dat ik volgende week weer ongi ga worden, maar goed als dat zo is gyn bellen en op dag 3 kan ik dan weer heen Als je ongi word , wanneer begint de temp dan met dalen ??
Afspraken: M25 : 1 september gyn Boefje: 2 september Ovulatie-inductie shia: 2 sept gyn XMoonlightX : 3 september gyn Lorreke : dag 3 vd cyclus 10/12 september gyn follikelmeting Nonie : 24 september gyn uitslagen Bagheera : 24 september gyn voor uitslag bloedonderzoeken Nod: Muzieknootje : Boefje : ?? afhankelijk van medicatie Bagheera : 26/27 september Amelien: 6 september Lorreke : 8 september shia: 13 sept? M25 : onbekend Zwanger : Maantje : XX mei 2015
Hier zou ei ook moeten springen maar merk niks. Wel een zwaar gevoel onder in buik. Helaas heb ik daarnaast behoorlijke keelpijn en niet fit. Balen net in vruchtbare dagen!? Benieuwd of ei überhaupt gaat springen, is ook nog niet zeker natuurlijk Lorreke: daalt dag ervoor toch?
Afspraken: M25 : 1 september gyn Boefje: 2 september Ovulatie-inductie shia: 2 sept gyn XMoonlightX : 3 september gyn Lorreke : dag 3 vd cyclus 10/12 september gyn follikelmeting Nonie : 24 september gyn uitslagen Bagheera : 24 september gyn voor uitslag bloedonderzoeken Nod: Muzieknootje : Bagheera : 26/27 september Amelien: 6 september Lorreke : 8 september XmoonlightX : 12 september shia: 13 september ? Boefje : ?? afhankelijk van medicatie M25 : onbekend Zwanger : Maantje : XX mei 2015
Afspraken: M25 : 1 september gyn Boefje: 2 september Ovulatie-inductie shia: 2 sept gyn XMoonlightX : 3 september gyn Lorreke : dag 3 vd cyclus 10/12 september gyn follikelmeting Nonie : 24 september gyn uitslagen Bagheera : 24 september gyn voor uitslag bloedonderzoeken Nod: Amelien: 6 september Lorreke : 8 september XmoonlightX : 12 september shia: 13 september ? Muzieknootje : 25 September Bagheera : 26/27 september Boefje : ?? afhankelijk van medicatie M25 : onbekend Zwanger : Maantje : XX mei 2015
@moonlight. Ik weet niet goed hoe ik moet tellen. Heb al 1.5 jaar een cyclus van 28 dagen. Geloof dat ie 2 keer 29 dagen is geweest. Nu op 4 aug ongi geworden en op op 16 aug opnieuw ongi geworden.. ook weer 5 dagen. Zoals gewoonlijk, terwijl ik eigenlijk rond die tijd mijn ei zou hebben. Dus dacht dat er misschien een keer iets misgegaan zou zijn dus verwachtte ik dit weekend mijn ei. Alleen ben ik afgelopen dinsdag bij de gyn. Geweest en die zag geen rijpend eitje. En mijn temperatuur blijft 36.3/36.4 ze zei dat ik maar even moest afwachten. Dus dat doe ik dan maar. @lorreke: bij mij ging de temp omlaag op de dag dat ik ongi werd
Lorreke . Misschien een innestellings dip! Bij mij gaat de temp altijd langzaam omlaag na de evt innestellingsperiode en op mijn nod is hij zoals voor mijn eisprong Verwarrend zo moess!! Beterschap shia .. Misschien toch je eisprong in aantocht? Had ik namelijk ook deze ronde
Xmoonlight : dat denk ik niet voor eisprong altijd temp van 36.3/36.4 25 aug eisprong gehad. 26 aug 36.7.. 27 aug tm 29 aug ws die 36.8... 30 aug was die we,er gestegen met 0.3 namelijk 37.0 en andaag was die 0.1 gedaald 36.9 namelijk. Over 8 dagen mijn nod we wachten af Heb je trouwens toegevoegd aan de lijst met NOD en Afspraken hoor data uit je handtekening gehaald
Sommige hebben dan ook echt al een innesteling hoor! Ben benieuwd of je een drie fasen temp lijst hebt straks