@ moonlight: welkom! Klets gezellig mee! @ lorreke: mijn temp begint meestal 1 of 2 dagen voor ongi te dalen. Hier ineens lichtbruin verlies. Dit heb ik nog nooit gehad midden in mijn cyclus :S iemand ervaring mee?
Misschien innestelings bloeding?? Aangezien je volgens je banner over zes dagen kan testen? Of klopt je banner niet??
XmoonlightX: 3 fasen temp kaartje ??wat houd dat in ?? sorry 1e maand dat ik temp . Amelien : misschien spotting voordat je ongi word ?? of een innestelingsbloeding??
Ik las iets over pre seed, hebben jullie dit wel eens gebruikt?? Glijmiddel dat bevorderlijk is voor de zaadjes.
1e fase is voor je ei 2e fase is vanaf je eisprong tot innestelling 3e fase is innestelling tot nod Je ziet bij elke fase een verhoogde temp. Zal mijn lijstje even toevoegen van toen ik zwanger was
Zie je? Drie soorten temperaturen. Bij de rest van mijn temp lijsten had ik alleen voor en na eisprong temperatuur
@ moonlight: mijn banner klopt niet helemaal denk ik. Verwacht een iets langere cyclus te hebben aangezien ik pas op dag 18 mijn eisprong had. Maar mijn lf is nooit super lang. Zit vandaag op 5 dpo. @ lorreke: heb nooit bruinverlies voor ongi, en zit pas op 5 dpo dus verwacht mijn ongi pas eind vd week op zn vroegst. @ shia: ik heb het nooit gebruikt maar wel veel goede verhalen over gelezen. Leek mij niet handig aangezien we nooit glijmiddel gebruiken...
XmoonlightX: ja zonder zwangerschap snap ik hem idd... ik zal kijken of ik mijn ff hier geplaats kan krijgen. Shia : wel van gehoord, nooit gebruikt Amelien : Hmmm... apart idd,,, maar je hoort wel vaker dat iemand spotting heeft zonder dat eerder gehad te hebben, maar idd als je het niet bent gewend, en ineens na 17 rondes wel is dat vreemd! ik duim voor het beste!!
Hoi meiden, Even een paar dagen afwezig geweest, heel bewust, was vreselijk emotioneel het weekend, vandaag gelukkig al wat beter. Al die afkondigingen en foto's op Facebook en de app kon ik even niet meer tegen, en dan nog dat er in familie nog problemen zijn. Heb een schat van een schoonmoeder, maar het weekend heeft ze me een beetje gekwetst, mijn man was er ook erg verdrietig/boos om. Ze heeft de kinderstoel verkocht.. Het idee is hij staat er maar en er zit toch niks meer in.. Niet rekening houdend dat er bij ons nog wat kan komen. Op het moment dat ze het zei schoot ik gelijk op slot, was helemaal perplex omdat ze het er ook nooit over gehad heeft dat ze de stoel kwijt wil, terwijl ze alles vraagt aan ons of ze het weg zou doen ja of te nee. en hebben we het er niet meer over gehad, 's avond wel gelijk met schoonzusje overgehad, die was er bij toen het verkocht werd. Maar die zei ook sorry daar heb ik echt niet over na gedacht. Nu een dilemma schoonmoeders confronteren of niet, man denkt dat het geen zin heeft, maar wil toch eens weten of ze niet aan ons gedacht heeft. Moonlight: Welkom meid, spannend woensdag naar de Gyn.. Shia: nog nooit geprobeerd.. wel goede resultaten hoor je over het algemeen. Reageer later weer moet naar mijn werk...
@boefje.. ahh echt rot voor jullie. Jammer dat ze er nirt over nagedacht hebben. Ik begrijp ook hoe je je voelt. Ik hoor en zie voor mijn gevoel zo veel mensen die ' ineens' zwanger zijn. Ik weet soms zelfs niet hoe ik moet reageren..
Wie kan me helpen? Ik zat gisteren hier nog heel leuk te verkondigen dat er geen ovulatie in zicht was.. had deze week iedere dag een temp van 36.3/36.4. Nu vanochtend ineens 36.7! Het vreemde vind ik alleen dat ik de afelopen dagen alleen maar 'creamy' afscheiding heb gehad. Toen ik vanochtend na het tempen ging plassen. Had ik ineens rekbaar slijm. En met de gedachte dat de gyn afgelopen dinsdag nog geen eitje zag...???? Snapt iemand hier iets van?
Moest : dat had ik idd ook en toen hij bij mij omhoog schoot en hoog bleef was dat idd wel mijn ei gebruik je de FF app ?? daar komt heel mooi een kruis in te staan zodat je weet wanneer je ei was die komt niet gelijk na 1 dag hogere temp maar na 2 a 3 dagen een hogere temp. Boefje : jeetje dat meen je niet!! dat zou ik ook niet tof vinden,, maar wij zijn zo wij confronteren de mensen er gelijk mee, van goh niet aan ons gedacht o.i.d. Maar idd het is erg lastige situatie!
@ lorreke: ja ik heb FF 3 maanden gebruikt maar het was niet meer nodig zei de gyn. Maar omdat mijn menstruatie zo vreemd was deze maand (eerst normaal ongi en toen na 2 weken weer..) ging ik deze week even mijn temp bijhouden. Beetje ingewikkeld allemaal. Maar nu denk ik dus dat er bij de 2e ongi gewoon een nieuwe cyclus begonnen is. Dat zou kloppen als ik gister mijn ei gehad heb. Maar ik vond het gewoon vreemd dat ik nu een hoge temp heb en ook nu pas vruchtbaar slijm. Omdat ik dat normaal voor de eisprong heb.... denk dat ik de komende dagen maar even ga tempen om te kijken of ie hoog blijft.
Ja we hadden mijn schoonzusje daar kan ik erg goed mee, doen veel samen, al gelijk verteld toen we de stap gemaakt hadden. Mijn schoonmoeder hebben wij het de vorige maand verteld toen ik aan de Clomid begon. Normaal heb ik me woordje daar ook voor klaar, maar nu wist ik even niets meer, klapte gewoon dicht. Wel gelijk mijn schoonzusje gebeld en gevraagd hoe het nou precies is gegaan, maar ja zij was er alleen bij dat ie verkocht werd, andere schoonzussen hebben de spullen in overleg met schoonmoeder uitgezocht wat weg kon. En dan denk ik komt er dan niet bij iemand in de gedachten dat wij dit heel naar zullen vinden, ik ga steeds meer beseffen dat mensen gewoon kei hard zijn.. Het is gewoon een klap recht in je gezicht, zo voelde ik het, zo van de fam. is zo compleet.. Terwijl dit dan je eigen familie is die er van op de hoogte is. En dan hebben we vanavond nog een verjaardag van die kant. ik wil hier helemaal niet heen, maar man zegt kom op dan kunnen we het er misschien nog over hebben.. Moesss het lijkt wel of je al ei heb gehad of ei komt nog.. Zal het even in de gaten houden en misschien vanavond nog klussen
He boefje wat een rot situatie zeg!!! Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt!! Hier is de drukkende buikpijn weg, gelukkig want het was erg vervelend. Had er nog meer last van dan gewoon ongesteld worden! Ik hoop dat mijn eisprong is geweest. Ik hoor het morgen wel! Gisteravond nog maar wel even geklust ook al ben ik nuet helemaal fit, wil vruchtbare periode natuurlijk wel optimaal gebruiken haha... Ik ga toch dat pre seed glijmiddel denk ik aanschaffen, ik vraag de gyn er ook ff naar! En laat jullie weten wat de gyn erover zegt
@boefje: hmm als je familie er vanaf weet vind ik het vreemd.. het is ook nog niet zo lang geleden dat je het verteld hebt.. Ik had het vanochtend nog even gezellig gemaakt toen ik mijn vruchtbare slijm had 'ontdekt' hihi. Hadden allebei vrij vandaag..