Wat fijn mocababy... wel spannend voor jullie. Xmoonlight: wat stom dat ze daar vanaf rekenen. maar wel fijn dat ze je niet naar huis hebben gestuurd.
Zo vandaag ff weer op de weegschaal gestaan. Vorige week vrijdag ook Er is in 1 week tijd een halve kilo af Ik weet het, het is niet veel,, maar ik ben best wel trots op mezelf dat er een halve kilo af is, als dat elke week zo gaat is dat 2 kilo in 1 maand we moeten het maar positief bekijken Ik weeg me trouwens nuchter hoor, op een vrije dag en dan gelijk als ik uit bed stap
Ik probeer het af en toe bij te houden maar het gaat erg snel zo... Maar.. Boefje wat een verhaal en wat een harteloos mens (sorry)... Ze weet dat jullie bezig zijn en hopen en zei zegt dan keihard 'er komt toch niks meer bij' als mijn schoonmoeder of moeder dat zou zeggen was het feest hoor..... Hier gaat alles goed.. Ik hou het kort want kan me heel goed voorstellen dat jullie hier niet op zitten te wachten ik hoop nog steeds dat jullie ook allemaal snel een positieve test mogen hebben. Ik gun het jullie zo.. Familie was dolblij.. Gynaecoloog moeten we nog afbellen. Dit wilde ik zo laat mogelijk doen.. Voor het geval dat... :S Ik kom af en toe nog eens hier kijken en dan hoop dat ik samen met iemand anders onder het kopje zwanger sta liefs
@maantje (praat nu voor mezelf) voor mij hoef je je vreugde niet te verbergen ik vind het zo superleuk voor je...en ben wel benieuw hoe het verder met je gaat..dus ik zit wel op jou te wachten Wel leuk dat je familie zo reageerden ben wel benieuwd hoe de gyn reageert haha Blijf het een mooi wonder vinden!
Maantje : idd je hoeft je vreugde echt niet te verbergen hoor!! wij zijn super blij voor je!! je zat immers in hetzlefde scheutje als ons anders praatte je hier niet mee Dus blijf lekker je vreugde delen Hoe voel je je verder?? en wnneer heb je je 1e echo ??
@ maantje: fijn dat alles goed gaat. Ik ben het met de andere dames eens. Ik vind het juist leuk om jouw positieve verhalen te lezen. We gunnen het je van harte meid. Jij bent ons grote voorbeeld hoe het wel moet
@lorreke: met een halve kilo per week is goed! dat "adviseren"ze @maantje: wat heerlijk om een positief verhaal te horen! Geeft de mens hoop! geniet van al het moois dat op je afkomt en in het verschiet ligt!
Maantje: heerlijk vind ik het ook om positieve verhalen te horen, dus blijf gezellig mee kletsen! We hebben haar goed de waarheid gezegd, en de rest van de familie ook. Lorreke: goed meid.. Alle beetjes helpen toch.. Doe je iets speciaals? Hier net terug van de FM.. BMS was gelukkig 7.9 dus geen reden tot zorg zoals ze het mooi verwoorden, eitje was nu 26 mm andere is een dubieus eiblaasje was kleiner dan vorige meting, dus als hij er maandag nog zit moet ik even extra bloedtrekken. Vorige keer op CD 13 gesprongen met 26mm dus vandaag nog maar even gezellig maken Dan hebben we alles goed benut als hij vandaag of morgen springt.
Boefje : nee niets speciaals hoor,, gewoon opletten wat je eet en meer bewegen, ik ga niet naar sportschool o.i.d. maar met de hond loop ik dan nog grotere rondes Mooi dat je bms 7.9 was en mooi dat je eitje al zo groot is! idd vandaag en morgen nog maar even gezellig maken
Goed bezig hoor lorreke! Boefje: had jij met clomid ook na de eisprong af en toe steken in eierstok? Is me nu al een paar keer opgevallen. Wel aan de linker kant terwijl mijn eitje aan de rechterkant zat... Misschien komt het wel door de pcos hoor...
Dat pcos lijkt me zo heftig! Hoe ga je daar mee om als het zo onregelmatig is? Pff.. Wauw wat knap zeg Lorreke! Al wat afgevallen dus! Ik zou ook wat meer moeten sporten maar helaas, ik vind het maar niks haha En Boefje: hopelijk springt je ei snel, en dan hopelijk goed benut! Voor degene op het wachtbankje: succes!! Iemand nog belangrijke afspraken komende week? In ieder geval veel succes!!
Hey dames, Ik kan het even niet bijhouden hier... Hier is t best spannend op t moment. Ik durf het eigelijk niet uit te spreken maar ik heb er een goed gevoel over deze ronde. Had verwacht vandaag ongi te worden. Nogmaal zou mijn temp dan gisteren al zijn gaan dalen, maar die blijft gelukkig hoog. (Erg hoog zelfs voor mijn doen). Het kan natuurlijk toch nog wel zijn dat ik ongi wordt vandaag of morgen. Als dinsdag mijn temp nog hoog is ga ik testen. Dan zit ik op cd 32 (langste cyclus was 29 dagen) en op 14 Dpo (meestal op 12 dpo, vandaag dus, ongi). Ik durf er haast niet aan te denken, bang voor teleurstelling...
@boefje wat fijn van je bms en eitje! Dit weekend goed gezellig maken en hopelijk is t raak! @amelien wat spannend!! Ik duim voor je meis! Knap dat je het vol kan houden tot dinsdag Zou toch super zijn?! Weer eentje voor de mmm zwanger!
Amelien: Spannend fingers crossed.. Lorreke: goed hoor, ik vind het knap dat op het eten let, zou ik niet kunnen. Gelukkig hoef ik dat ook niet, heb een goed lichaamgewicht, maar het lijkt me verschrikkelijk moeilijk. Maar je ben al goed bezig dus jij komt er wel.. Shia: Echt in je eierstokken? ik had meer last van mijn darmen, maar ja dat kan ook weer door de PDS komen wat ik heb. Voor clomid gebruik ook niet. Anders even navragen in het zkh. Geen idee wat dat kan zijn. Gisteren al goed benut duurde wel iets langer man had er voor het eerst iets moeite mee. Pff wat was dat lastig nog nooit moeite er mee gehad. Hoe zijn jullie mannen eronder vinden die het niet vreselijk presteren onder druk?
@boefje: mijn man heeft daar ook moeite mee, om zo te moeten presteren op precies de goede dag.. Hij vindt het 'moeten' dan ook moeilijk, maar ja, voor een kindje hebben we veel over haha..
Amelien : knap hoor!!! Hier vanochtend weer getempt temp is nu 36.4 dus verwacht morgen ongi te worden, dus zal tel van ziekenhuis ff in tel zetten dan kan ik morgenochtend gelijk bellen voor afspraak opdag 3 cyclus. we wachten af.