Lorreke: ik merk ook wel dat ik deze maand vooral op mijn ongi zit te wachten. Dan kan ik ook beginnen met bloedprikken, FM etc. Heb ook niet echt het idee dat ik mogelijk zwanger kan zijn deze ronde ivm mijn vreemde cyclus en dat ik geen idee heb wanneer mn ei is geweest en dus ook niet weet wanneer ik ongi moet worden. Ik hoop/denk brgin volgende week ergens...
Lorreke: Ja als je weet dat het komt dan liever ook vandaag dan morgen.. Hopelijk kun je snel verder.. Ja arts had pas voor het eerst een plekje om te bellen 30-09 vandaar moet zeker voor je ongi, anders weet je niet hoe of wat na je ongi., maar omdat ik eerder ongesteld ben gaan ze nu kijken of ik niet ergens tussendoor kan, dus ff afwachten wanneer dat nu is. Hopelijk is het niet nodig. En hebben we deze ronde goed benut. Moess: jij ook op het wachtbankje.. succes met wachten. Ik vind dat niks wachten op je ongi en gelijkertijd hopen op een zwangerschap.. En je lichaam die je dan ook nog eens voor de gek houd heerlijk hoor...
Bloed Nouja oud bruin bloed net toen ik naar de wc ging dus het komt eraan Als het straks wel helder is, telt dan vandaag als dag 1 of morgen ?? De 1 zegt na 18:00 telt het als de volgende dag en de ander zegt gewoon als je voor 23:59 ongi bent is het dezelfde dag.. Morgen lekker bellen en dan zeg ik wel gisteravond ongi geworden was dat volgens jullie protocol dag 1 of vandaag dag 1
@ lorreke: volgens mij telt de dag waarop je helderrood bloedverlies hebt als dag 1, ongeacht hoe laat op de dag dat is.
oke dus als ik straks helderrood bloed heb is vandaag nog dag 1,, ik hoop het dan mag ik woensdag al heen ipv donderdag woensdag past me ook beter, wle avonddienst, maar donderdag ook, maar dan ga ik liever woensdag want dan is mijn 1e avond, Ach bel morgen en ik hoor het wel
Ik zou idd morgen gewoon bellen. wij kunnen wel dingen zeggen maar kan zomaar zijn dat ze daar wat anders aanhouden. Of 1 dag meer of minder niet veel uitmaakt etc. Ff afwachten
Lorreke : vandaag gewoon bellen, bij mijn zeide ze als je helder rood bloed heb dat is dag 1 ongeacht het uur wanneer dat is!
heb al gebelt hoor donderdag ochtend weer heen Ze vroeg wanneer ben je ongi geworden, ik zei gistervond, maar dat was wat oud bloed en toen ben ik op bed gegaan, dus ik denk vandaag maar als dg 1 rekenen. ja zei ze. als dat niet zo was zei ze van gister was je 1e bloedverlies dus gister dag 1
Afspraken : XMoonlightX : 3 september gyn Boefje1983: 6 september FM shia: 8 sept bloedprikken Lorreke : 11 september gyn follikelmeting Nonie : 24 september gyn uitslagen Bagheera : 24 september gyn voor uitslag bloedonderzoeken M25 : onbekend Mocababy : onbekend Amelien : onbekend Nod: Amelien: 6 september XmoonlightX : 12 september shia: 15 september Boefje: 22/23 september Muzieknootje : 25 September Bagheera : 26/27 september Lorreke : 4 oktober Mocababy : onbekend M25 : onbekend
Neeeee amelien Hier vrijdag naar de gyn voor bloeduitslag of de eisprong goed was en uitslag zaadonderzoek. Brr spannend
Moes : heb je toegevoegd aan de lijst! Shia : ik heb jou datum aangepast stond op de 8e Afspraken : Shia: 12 sept uitslag zaadonderzoek + eisprong +bloedonderzoek Lorreke : 11 september gyn follikelmeting Nonie : 24 september gyn uitslagen Bagheera : 24 september gyn voor uitslag bloedonderzoeken M25 : onbekend Mocababy : onbekend Amelien : onbekend Moes : onbekend XMoonlightX : onbekend Boefje1983: onbekend Nod: Amelien: 6 september XmoonlightX : 12 september shia: 15 september Boefje: 22/23 september Muzieknootje : 25 September Bagheera : 26/27 september Lorreke : 4 oktober Mocababy : onbekend M25 : onbekend Moes : onbekend