Dankjulliewel voor de succeswensen!! Zenuwen voor niks: progesteron was goed! Heb dus een goede eisprong gehad zaad onderzoek was ook prima! Alleen dus samenlevingstest die negatief was. Wil de gyn daarom opnieuw doen. Het kan een bijwerking zijn van de clomid dat de baarmoedermond de zaadjes niet goed doorlaat. Dus als ik ongesteld word, weer opnieuw met clomid en op cd14 echo om te kijken of eitje weer ontwikkelt en dan samenlevingstest opnieuw. Nou ik hoop natuurlijk dat ik niet ongesteld word!! Probeer realistisch te denken; het Zal wel niet gelijk raak zijn Maar ik ben dus wel even happy
Meis : wat een goed nieuws! daar ben ik blij om! ik hoop ok dat je niet ongi gaat wordedn!mooi dat je goede eisprong had en dat zaadonderzoek ook goed is
Hoi lady's, heb vandaag mijn nod en een positieve test, alleen was mn temp wel wat lager vandaag 37,0-37,1 dus hopelijk blijft hij plakken
Shia fijn dat het goed was.. hopelijk geen ongi.. Moonlight: whaaaaa wat geweldig... gefeliciteerd hopelijk op een plakker.. maar 37.0/37.1 is nog mooi hoog.
Moonlight : Wauw goed nieuws !! gefeliciteerd! hoop op een plakker Gister vergeten uitslag bloedonderzoek op te vragen,dus vandaag gebeld, ze zou overleggen of ze het mocht vertellen, ik zou terug gebelt worden, werd net terug gebeld, er zijn geen antistoffen gevonden
Afspraken : Boefje1983: 6 september FM shia: 8 sept bloedprikken Lorreke : 18 september gyn follikelmeting Nonie : 24 september gyn uitslagen Bagheera : 24 september gyn voor uitslag bloedonderzoeken M25 : onbekend Mocababy : onbekend Amelien : onbekend Nod: Amelien: 6 september shia: 15 september Boefje: 22/23 september Muzieknootje : 25 September Bagheera : 26/27 september Lorreke : 4 oktober Mocababy : onbekend M25 : onbekend Zwanger : XMoonlightX : XX Mei 2015
Moonlight: gefeliciteeeeeeeeerd!!! Ik hoop op een plakbeebje voor jullie! Shia: geniet er maar lekker even van! Toch jammer van de samenlevingstest.. Lorreke: gelukkig geen anti-stoffen! En zou je me op het afsprakenlijstje erbij kunnen zetten? Zie handtekening Liefs! Ps. Hier verder geen nieuws, alleen dat ik het boek heb gekocht: waar blijft de ooievaar? Dus vanavond daar een beetje in lezen. Fijn weekend allemaal!
Muzieknootje: lijst aangepast we moeten tegelijk heen ik ook de 18e Wat voor boek is dat ? wat staat daar allemaal in ?? Afspraken : Boefje1983: 6 september FM shia: 8 sept bloedprikken Lorreke : 18 september gyn follikelmeting Muzieknootje : 18 september gyn + uitslagen Nonie : 24 september gyn uitslagen Bagheera : 24 september gyn voor uitslag bloedonderzoeken M25 : onbekend Mocababy : onbekend Amelien : onbekend Nod: Amelien: 6 september shia: 15 september Boefje: 22/23 september Muzieknootje : 25 September Bagheera : 26/27 september Lorreke : 4 oktober Mocababy : onbekend M25 : onbekend Zwanger : XMoonlightX : XX Mei 2015
Lorreke: Het is een boek met praktische vragen en antwoorden rond de kinderwens. Op de achterkant van het boek staat het volgende: In 'Waar blijft de ooievaar?' geven fertiliteitsarts Grada van den Dool en gezondheidszorgpsycholoog Sanne Koemans een betrouwbaar antwoord op allerlei vragen over zwanger worden. Dit betreffen zowel medisch-technische als praktische en emotionele vragen. Het boek bevat tevens alle praktische informatie die je nodig hebt als je een fertiliteitstraject zoals IVF ingaat. Tevens bevat het tips, ontspanningsoefeningen en gesprekstechnieken om je relatie op peil te houden. Kortom, een onmisbaar naslagwerk voor iedereen met een kinderwens! Ik ben nog maar net begonnen in het boek. Het is fijn om een boek te hebben boordevol met vragen waar netjes en correct antwoord op gegeven wordt .