Goed hoor lorreke! Ik heb dat ook na het douchen... weet ook niet waarom ik het voor en na doe maar ik geef ook de natte haren de schuld
@ lorreke: natte haren scheelt misschien iets maar geen 600 gram. Als je 2x achter elkaar op de weegschaal gaat staan zonder tussentijd, geeft ie dan wel hetzelfde gewicht aan?
Amelien : ja dat weet ik ik geef mijn natte haren ook niet de schuld ja als ik meerdere keren op de weegschaal ga staan zonder tusesntijd geeft hij zelfde gewicht aan. wacht ik 5 minuten dan blijft gewicht ook hetzelfde
Even mn verhaal kwijt. Ik vind het ineens zo spannend. Ben nog niet ongi, temp was 37.1 vanochtend. Toch maar een test gedaan, ik dacht een vage schaduw te zien maar ik geloof dat ik ook de enige ben die dit zag. Vl zei wel wat te zien maar hij kon zich niet voorstellen dat het iets zou betekenen. wel nog steeds ongi krampen. Besloten om morgenochtend eerst te tempen. Is hij hoog, dan nog maar een testje denk ik Testje was heel moeilijk op de foto te krijgen. Wat denken jullie? Moet eerlijk zeggen dat ik het op de foto ook bijna niet zie maar toch zie ik heeeel stiekem een blauwe waas.. kan het me ook inbeelden...
Nog gefeliciteerd met je verjaardag Amelien! En lorreke: goed bezig zo! Komt helemaal goed! Veel succes morgen! Ow en Moess: ik zie helaas niks, maar misschien is het op de foto ook gewoon moeilijk te zien? Of zien anderen wel iets?
@ lorreke: wat raar dan he met die weegschaal. Volgende keer gewoon maar 1x wegen @ moess: ik zie die blauwe waas wel die je bedoeld. Maar kan niet zeggen dat het echt een streepje is. Op hoeveel dpo zit je nu? Ik duim voor je!
Ik twijfel er zelf ook over.. en hoeveel dpo.. geen idee, mijn cyclus was zo in de war. Als ik op mijn temperatuur af moet gaan zou ik gister ongi moeten worden. Als ik op de ovulatiepijn af moet gaan moet het morgen of vrijdag.
Spannend hoor! Ik zie wel wat blauws maar ik weet niet wat je PRECIES moet zien?? @muzieknootje; succes morgen!!!
@shia. Het zou een 'plusje' moeten worden. Maar ik wacht mooi morgen af.. kijken of de ongi doorbreekt
Thnx! ik hoop dat het snel gaat en dat er nog mer af gaat Moes : sorry ik zie ook niets, maar heb nu ook hoofdpijn dus kan niet echt turen momenteel, ik blijf het voor je hopen!
Moesss: zie niets.. Maar ben niet zo'n tuurder.. Wel spannend.. Lorreke: wat een verschil met wegen zeg.. Nat haar kan wel maar zoveel geloof ik niet.. Gewoon niet meer met nat haar wegen
Het was ook niks. Het is doorgebroken. Toch erg teleurgesteld weer .. Maar nu kan het wel eindelijk allemaal beginnen. Straks maar even gaan bloedprikken
Balen moes Nee hoor ik ben er niet van iedereen mag hem zelf kopieren en wijzigen maar ik pas hem wel aan Zo net terug uit het ziekenhuis, eitje van 16 mm dus die springt eerdaags, had nog gevraagd is dat niet te klein, nee hoor zei hij bij de 1 springt hij op 14 en bij de ander op 26 ik zei al heb vandaag een aardig donkere ovutest gehad dus ga er vanuit dat hij morgen of zaterdag springt, zegt hij dan weet je wat je kan gaan doen haha,, hele leuke jonge man had ik denk ergens eind 20 begin 30 liet mij ook alles zien, kijk dit is het grote eitje en dat allemaal kleintjes, je bms is mooi dik geworden zei al hoe dik moet het zijn dan, hij zo dat verschilt per persoon, het moet goed oplopen vanaf begin cyclus tot nu, en dat doet het. Maar ben er nu al klaar mee, weer afspraak moeten maken, kan verdorie elke keer alleen als ik aan het werk ben, vraag ik op de middag, ja dat kan, alleen de enige middag die ik deze week moet werken en het moet begin deze week om te kijken of hij is gesprongen en zoja dan afspraak bloedprikken.
Afspraken : Boefje1983: 6 september FM shia: 8 sept bloedprikken Lorreke : 23 september kijken of ei is gesprongen Nonie : 24 september gyn uitslagen Bagheera : 24 september gyn voor uitslag bloedonderzoeken Moes : 29 september FM M25 : onbekend Mocababy : onbekend Amelien : onbekend Nod: Amelien: 6 september shia: 15 september Boefje: 22/23 september Muzieknootje : 25 September Bagheera : 26/27 september Lorreke : 4 oktober Mocababy : onbekend Moes : onbekend M25 : onbekend Zwanger : XMoonlightX : XX Mei 2015
Tnx voor het toevoegen. Fijn dat je zo'n fijne ervaring hebt! En idd die afspraken steeds lijken me ook niet handig. Ik heb tijdens de metingen vakantie dus het is bij mij nu niet zo'n probleem met plannen. Have fun met 'gezellig maken' !