Moess: Balen meid.. Lorreke: Hahaha have a fun fijn dat je goede ervaring heb.. Is fijn he als ze alles goed uitleggen, hoe en wat. Doen ze hier ook altijd.
Thnx,,, jaa echt heel erg irritant, vooral omdat je steeds met je werk zit, is gewoon echt niet leuk. word er gek van, smoesjes raken en beetje op. Maar idd erg fijn dat hij alles zei wat hij ging doen etc, wel gek hoor, die man was nog niet zo oud, maar toch voelde ik me op mijn gemak, kwam heel rustig over, eerst kennis gemaakt, hij zei al je hebt mij nog niet eerder gezien, ik zo dat klopt, ben er nog niet erg lang, dus even gesprek gehad, was echt op mijn gemak bij hem, voordat het onderzoek begon vroeg hij of er nog vragen waren, ik zo ja we moeten zaadonderzoek over doen, hij keek ja eind oktober, ik zo huh, is toch begin oktober, 70 dagen 10 week, ja zegt hij dat klopt, ik zo eind juli gedaan 10 week verder is 1e week oktober, hij zegt prima hoor moet 2 a 3 maand na de laatste keer, ik zo oke, hij heeft me gelijk alle papieren ervoor al meegegeven etc. hij begon ook niet over afvallen en roken etc, echt heel fijn, ben blij dat ik hem de volgene keer weer heb, hoop dat ik hem vaker heb, klinkt gek, maar heb tot nu toe liever hem dan die dames die ik heb gehad, haha.
@ lorreke: wil je mij nod aanpassen naar 8 oktober? Ik krijg op mijn telefoon het lijstje niet gekopieerd...
Even snel: amelien nog gefeliciteerd! @moes balen zeg! @lorreke fijn dat je goede ervaring hebt. Ik zou er toch over nadenken om het op je werk te vertellen. Straks kan t een keer niet of heb je geen smoesjes meer..is toch fijn als ze geen vragen stellen en niet moeilijk doen( misschien wel juist meer hun best?) maar goed dat is mijn persoonlijke ervaring natuurlijk Zo morgen naar zh voor bloed prikken. Totaal geen zin in maar ja. Mijn NOD mag naar 28/29 oktober. Bruinverlies is weer begonnen.
Hier ben ik dan.. Allereerst doet het me erg goed dat jullie me succes wenste en voor me duimden . Heel lief! Vanmorgen dus bij de gyn geweest maar helaas waren de uitslagen zeer deprimerend . Bij vl is sperma zeer slecht, ik denk dat hij al met al zo'n 30.000 goede spermacellen had. en dan kom je regelrecht bij ICSI. Morgen kunnen we al in Gent terug bij de androloog. Iemand die het medicijngebruik van m'n man goed kan bekijken. We zijn benieuwd. Op zich wel superfijn dat we al zo snel terecht kunnen Lorreke: wat fijn dat je zo'n aardige man had . En snel aan de klus Bagheera: succes morgen!!
Jeetje muzieknootje wat heftig. Wel fijn dat jullie morgen al terecht kunnen in Gent. Hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid over zijn medicijnen.
Afspraken : Boefje1983: 6 september FM shia: 8 sept bloedprikken Lorreke : 23 september kijken of ei is gesprongen Nonie : 24 september gyn uitslagen Bagheera : 24 september gyn voor uitslag bloedonderzoeken Moes : 29 september FM M25 : onbekend Mocababy : onbekend Amelien : onbekend Nod: shia: 15 september Boefje: 22/23 september Muzieknootje : 25 September Lorreke : 4 oktober Amelien: 8 oktober Bagheera : 28/29 oktober Mocababy : onbekend Moes : onbekend M25 : onbekend Zwanger : XMoonlightX : XX Mei 2015
Jee muzieknootje wat heftig nieuws. Fijn dat je zo snel al terecht kan in gent. hopelijk snel wat wijzer..
Muzieknootje wat een rot nieuws daar schrok je vast even van! Wel fijn dat je gelijk vandaag al terecht kan zodat jullie gelijk verder kunnen en weten waar je aan toe bent! Ik duim voor je!
Nog een klein weekje voor we naar de gyn gaan voor uitslagen... Normaal gesproken ben ik altijd optimistisch en positief ingesteld, en ik had de vorige keer ook echt gewoon zin om naar het zh te gaan, eindelijk actie! Maar nu ben ik er even helemaal klaar mee, wil het liefst in een hoekje kruipen onder een deken of met mn vingers in mn oren en ogen dicht heel hard LALALALA ik hoor lekker toch niets!!! zingen. In elke winkel die ik binnenloop word je om de oren geslagen met babyzooi, iedereen lijkt wel zwanger te zijn (zonder ook maar enige moeite!!!) en dan hebben we het nog niet eens over de facebookreclames! Pc registreert waarschijnlijk dat je deze site bezoekt en dus denkt facebook dat je wel interesse hebt in allemaal schattige baby's. Nou nee dus, nu even niet. We zijn eigenlijk nog niet eens begonnen, maar ik ben er even helemaal klaar mee. Stom lijf dat niet doet wat ik wil. Sorry hoor, maar jullie zijn de enigen bij wie ik even kan klagen ik besef me heel goed dat velen van jullie het nog veel moeilijker moeten hebben en al veel langer bezig zijn, pffff...... Hoeft ook niemand jaloers op te zijn! Bedankt dat ik ff kon spuien! Pessimistmode off. (I wish)
dikke knuf nonie! Lekker even je gedachtes neergooien hier hoor! Hebben we allemaal wel eens last van gok ik Wij zijn vandaag weer terug van midweekje CP. Heerlijk genoten. Kleine meid van 9 maanden mee. Lekker druk mee geweest. Heerlijk kind...jammer dat papa er niet zoveel mee deed en dan elke keer opmerkingen maakt ''goh ze wordt wel beetje eenkennig'' als de kleine weer naar mamma kruipt. Ook naar ons toe als wij de kleine vast hadden of achter de kinderwagen liepen; 'nou, het staat jullie goed hoor' ....... Ik op een gegeven moment pissig; ja, dat weten we. Maar het wil niet zo makkelijk lukken he, daar weten jullie alles van en volgens mij zaten jullie toen ook niet op zulke opmerkingen te wachten! (zij zijn 4 jaar bezig geweest en weten dat wij een jaar bezig zijn) Toen werd hij gelukkig stil. Net lekgeprikt bij het bloedprikken. 1e buisje ging goed, haalde ze het buisje eraf om 2e erop te zetten..verschoof ze de naald....:/ Resultaat: hematoom. Ik moest het maar even goed aandrukken ging ze het nog een keer proberen. Heb haar maar even gezegd dat ze de andere arm kon pakken en niet dezelfde. Wordt wrsch lekker grote blauwe plek. En morgen familieweekend. *zucht*. Als familie of mijn ouders wat zien dan houden we het maar op dat ik op pfeiffer e.d. ben getest. Ze weten dat ik de laatste tijd erg moe ben haha.
Hallo dames, Ik zag dit topic en ik vroeg me af of ik met jullie mee mag komen kletsen? Ik heb zelf altijd een regelmatige cyclus gehad sinds ik de eerste keer ongesteld werd op mijn 12e. Sinds mijn 15e heb ik met periodes de pil geslikt (soms enkele maanden, maar ook wel eens meerdere jaren) en telkens kwam mijn cyclus na het stoppen gewoon op gang. Vorig jaar stopte ik echter nogmaals met de pil om mijn lichaam even vrij te stellen van hormonen, maar toen kwam er geen cyclus meer op gang (ik heb een half jaar gewacht). Ik ben toen bij de gynaecoloog geweest en hij constateerde PCOS. Hij adviseerde me om de pil weer te gaan slikken en ik zou maar terugkomen als er een kinderwens is. Inmiddels hebben mijn man en ik een kinderwens en we zijn 4 weken geleden met de pil gestopt. Ik heb inmiddels een nieuwe afspraak gemaakt in het ziekenhuis en daar kunnen we over 3 weken terecht. Kan iemand me vertellen wat we kunnen verwachten in het ziekenhuis? Ik verwacht dat ze weer een echo gaan doen en dan clomid starten? Of volgen er meteen meerdere onderzoeken voordat een behandeling wordt gestart?
Bagheera : mooi dat het zo fijn was! Idd goed afgetroefd gelukkig weten hun het, en idd die opmerkingen kan hij dan beter bij zich houden! Goed gereageerd!Oww idd tuurlijk prikken ze op zo`n moment verkeerd L en idd dan maar zeggen ivm vermoeidheid op pfeiffer Silvana : geen idee wat ze gaan doen met pcos, misschien ook eerst wel cyclusanalyse ofzo, weet niet hoe je cyclus nu is ?
Nonie... begrijp je helemaal je mag hier al je frustraties neer gooien .. Bagheera: fijn dat je genoten heb. en goed gereageerd.. ja gewoon zeggen dat je op pfeiffer ben geprikt. Silvana: waarschijnlijk krijg je inwendige echo en moet je bloed prikken waarschijnlijk ook een cyclusanalyse en bij de man zaadonderzoek. Was bij ons wel zo. Heb zelf ook PCOS. Nu zakt de moed me in de schoenen. werd gebeld door ZKH voor uitslag progesteron. Is de waarde te hoog, kan komen door dat er 2 eitjes zijn gesprongen of door Clomid. Als ik ga menstrueren moet ik volgende ronde half tabletje nemen ipv hele en weer een ovulatieinductie.. Blehhhhhh dit wilde ik niet horen
Thnx bagheera en boefje Fijn zo'n blauwe plek.... Idd prikken op Pfeiffer, of je bent bloeddonor haha!! Boefje echt mega balen!!! Het is ook maar een beetje trail & error.... Ze weten gewoon lang niet alles Silvana welkom! Geen idee wat ze gaan doen in het zh, is ook afhankelijk van het zh en de arts geloof ik. Maar ga maar uit van eerst veel onderzoek, dan kan het alleen maar meevallen