Jammer boefje @muzieknootje: is er al wat meer duidelijkheid wat betreft je verzekering?? Ik vind het altijd zo erg he...als er toch goede resultaten zijn in het buitenland, waarom vergoeden ze dat niet gewoon? Als ik mijn arm breek in het buitenland ben ik wel verzekerd, maar wil ik voor de beste zorg in het buitenland (want gent en dusseldorf staan er bekend om) dan mag het ineens niet? Belachelijk! @shia; tnx haha. Het is echt hoe ik het voel. Je "moet" al zoveel in de mmm. Kijk als je straks echt de IUI ingaat etc dan ontkom je er niet echt aan. maar nu...pfff nee, echt niet.
Zo zkh gebeld mag volgende week dinsdag al weer komen voor FM. Blehhh en dan begint het moeten voor ons weer. Zie er nu al tegen op. Vooral om dat de vorige ronde mijn man er moeite mee had. Ja het moeten in de mmm is echt veel. Maar je moet ook wel anders heeft de behandeling geen zin. Dus we gaan er maar weer wat van maken en alles uit de kast trekken.. Nonie: Heel veel succes morgen in het zkh.. Hopelijk vallen de uitslagen mee!
Altijd balen als zo'n verzekering niet mee wil werken, hopelijk kan je gauw een andere vinden die ook goed is naar je wensen en behoeftes. Ik wist niet dat bij clomid ook al zo' n heel traject aan vadt zit qua echo's, heftig hoor!!
Zo bij de gyn geweest , eitje was idd weg, vrijdag heen voor bloedprikken, vl 7 oktober voor zaadonderzoek, en dan 17 oktober er weer heen voor alle uitslagen moeten we beide heen, dan krijgen we ook mijn uitslag van het bloed en van vl van het zaad, en dan verder kijken van hoe en wat. nu eerst rust met de bezoekjes, alleen vrijdag maar dan ben ik vrij en kan heen wanneer ik zelf wil Had mijn eigen gyn weer die we ook de 1e keer hadden. Ze was super trots op mij ivm mijn gewicht etc kreeg 2 duimen van haar. Mijn bsm was ook weer mooi dik geworden was donderdag 6 mm en nu 9 mm
Ja idd ook wel erg fijn hoor, even 3 week rust.. Ben heel benieuwd naar de 17e dan zullen we zien hoe alle uitslagen waren,en kijken welk traject we dan gaan doen.
Precies. Wie weet is sperma wel goed voor hun zoals ze de vorige keer zeiden (grensgeval toch?) en moet je het nog een half jaar aankijken.. Of krijg jij hsg onderzoek. Blijft afwachten helaas... Hopelijk zijn alle uitslagen nog steeds goed en is het gewoon pech. En wie weet is het helemaal niet meer nodig @nonie voor ik het vergeet: succes morgen!! Hoe laat moet je?
Bagheera : Ja idd afwachten, we zullen zien.. ga me er ook niet druk om maken, deze vruchtbare dagen gehad, en vanaf 13 okt weer vruhctbar dus voordat we weer naar het zh moeten net weer eisprng gehad dus we zullen het allemaal wel zien, maak me er niet druk om, heb alles nu eerst gehad, even 3 week rust De gyn zei ook al, wie weet hoeft het niet meer en is het gewoon raak haha. Hoelaat moet je morgen bagheera ??
Afspraken : Nonie : 24 september gyn uitslagen Bagheera : 24 september gyn voor uitslag bloedonderzoeken Moes : 29 september FM Lorreke : 17 oktober gyn uitslag van bloedprikken en zaadonderzoek + kijken wat we verder gaan doen. Boefje1983: onbekend shia: onbekend M25 : onbekend Mocababy : onbekend Amelien : onbekend Nod: shia: 15 september Boefje: 22/23 september Muzieknootje : 25 September Lorreke : 4 oktober Amelien: 8 oktober Bagheera : 28/29 oktober Mocababy : onbekend Moes : onbekend M25 : onbekend Zwanger : XMoonlightX : XX Mei 2015
Haha precies! Ik hoop gewoon voor je dat het allemaal niet nodig is! Wij moeten morgen om half 11 in t ziekenhuis zijn.
Ik ook voor jou! Ben je zenuwachtig of valt t mee? Hier niet zenuwachtig. "Hoop" dat er progesteron tekort uitkomt..weet ik ook waar dat bloedverlies een week na eisprong vandaan komt.
Progesteron en TSH zijn goed (helaas?) AMH was nog niet binnen. Nu 6 oktober HSG. Doe mee aan het wetenschappelijk onderzoek en ben uitgeloot voor HSG. Jeeeeej...*not*! aan de hand daarvan gaan we weer verder kijken. Dan kan het zijn dat we meteen IUI gaan doen, het kan ook zijn dat we met elkaar overleggen en afspreken het nog 6 maanden aan te kijken. Ergens voel ik wat voor het laatste. Van mij hoeven die hormonen en zooi allemaal niet zo. Maar als het moet, dan moet het.
Bij manlief alles goed, mijn bloedonderzoek helaas niet... Krijg een kijkoperatie over 4-6 weken. Flink balen
Blijkbaar heb ik ooit chlamydia opgelopen. Voel me echt zo stom! Ben altijd super voorzichtig geweest en nu dit.... Blijkbaar was mijn exvriendje toch niet zo te vertrouwen... Mochten er nu verklevingen zitten dan zoek ik m op! Bagheera geen zin in hsg onderzoek? Liever kijkoperatie gehad?