Wie gaan er nog meer de mmm in?

Discussion in 'MMM clubs' started by Bagheera3, Jul 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    Nou idd!!!! Herken het ergeren he-le-maal! 3 rondes en ze vinden het lang duren of hebben complete breakdowns.... Ok, daar heeft iedereen om zn eigen redenen recht op, maar toch!
    Ben dus ook wel heel blij met jullie allemaal hier! Ook in verschillende fases en andere schuitjes, maar begrijpen elkaar mss net wat beter:)

2. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

Jul 26, 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Zeker te weten! :D

3. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,300
    394
    83
    Muzieknootje : deze maand geen eisprong gehad ?? Maar dan is deze ronde toch niet verloren ? als je geen eisprong hebt gehad komt die nog? Dus dan hoeft die niet verloren te zijn Hoe lang zijn je cyclussen normaal ? wel gek dat die dan nu ineens langer is.
    En de topics die je noemt had ik ook gelezen, vind het echt gek dat ze met 3 maand al beren op de weg zien, en idd met 18 miljoen zaadcellen denken dat het niet lukt etc, dus ik snap je helemaal
    Nonie : balen zeg dat vl deze week uitgerekend lange dagen heeft en je het er niet over kan hebben..

Hier sinds vandaag last van de onderrug en steekjes in de buik, loop mezelf al helemaal gek te maken wie weet wel innesteling etc, maar zit nu 6 dpo dus trek me er maar niets van aan, hier is het dan ook steeds, afgelopen rondes niet gelukt, waarom dan deze ronde wel snap je

4. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    Ik hoop het toch lorreke! Een keer moet het raak zijn, waarom niet deze ronde:) of heb je anders ook last van je rug enzo?

5. koekenpan

koekenpan Bekend lid

Oct 13, 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Ik zou heel graag met jullie mee willen kletsen als het mag?

Ben koekenpan, 28 jaar en sinds januari 2013 heel hard bezig om een kindje te mogen krijgen. Helaas tot nu toe zonder succes. Januari 2014 zijn we naar de huisarts gegaan voor wat simpele testjes. Hierbij zijn mijn vriend zijn sperma en mijn bloed onderzocht en heb ik een echo gehad. Dit was allemaal prima. We hebben toen besloten om nog niet naar de gynaecoloog te gaan, vooral door mijn angst met inwendige onderzoeken enzo. Na een half jaar proberen weer terug naar de huisarts voor toch wel de doorverwijzing naar de gyn. Daar ben ik volledig binnenstebuiten gekeerd. Bloed, echo, uitstrijkje, samenlevingstest en HSG. Allemaal zonder oorzaak waarom het zwanger worden niet lukt. Nu zijn we weer naar huis gestuurd om het tot februari in ieder geval nog zelf te proberen. Is het dan nog niet zover dan gaan we over behandelen praten.

Op zich heb ik nog periodes dat ik super positief ben en zeker weet dat we samen op de ouderwetse manier echt wel een kindje gaan kunnen maken. Daarnaast heb ik ook de diepe dalen waarin ik me afvraag of we überhaupt ooit een kindje mogen krijgen.
    Ik heb in de tussentijd geloof ik al de hele babykamer bij elkaar bedacht, de kinderopvang uitgezocht en over de namen hoeven we denk ik ook niet zo hard meer na te denken. Nu eens een keer zwanger worden.....

6. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,300
    394
    83
    Nonie : eigenlijk geen idee, heel apart, gezien ik net vrij ben, viel het tijdens het werken op, maar goed heb wel eens wat vaker last van me rug, maar de steekjes kan ik me niet heugen ;)

7. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    @lorreke: spannend! Hoelang wachten nog?

@koekenpan: welkom! Hopelijk gaat het lukken voor feb! Maar kan me die pieken en dalen goed voorstellen... Fijn ook het advies dan 'om er niet te veel mee bezig te zijn'... Yeah right;) hoe is je vriend er onder?

@hvandersande: ook welkom! Ons verhaal staat in de afgelopen 80 pagina's, mocht je een keer niets te doen hebben....;)

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

welkom nieuwe meiden!!
    nonie wanneer heb je de kijkoperatie? volgens mij heb ik daar over heen gelezen
    hvdsande wat goed dat je nog een keer terug bent gegaan naar de HA zeg!! en fijn dat ze het in het ziekenhuis wel serieus oppakten. voor het zelfde geld hadden ze daar hetzelfde gezegd.
    muzieknootje ik kan me voorstellen dat dat soort topics erg irritant zijn, tenslotte weet toch iedereen dat het gemiddeld een jaar sowieso kan duren??!! of zie ik dit toch een beetje verkeerd ;) Denk dat sommige zich er ook niet echt in verdiepen. Ooit een keer een topic gezien dat iemand zich afvroeg: ik heb een positieve ovulatietest gehad, maar nu ben ik niet zwanger. vond ze zo stom..
    koekenpan dat lijkt me ook frustrerend dat je niet weet wat de oorzaak is van het niet zwanger kunnen worden?

9. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,300
    394
    83
    Hoi Dames
    Net mijn wekelijks weegmomentje gehad,,ennn,, wauw! Ik schrok ervan, dacht zal wel hetzelfde gebleven zijn, niet dus, ben nu in totaal sinds 26 augustus 5 kilo kwijt!
    *sorry ff ego bericht hierboven*

Nonie : ik zit nu op 6 dpo vorige week vrijdag is hij ergens gesprongen dat zag ik zaterdag pas, dus ik ga uit van 6 dpo, volgend weekend is mijn nod

10. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    @moonlight: ik heb nog geen datum. Heb net de datum gekregen van het voorgesprek met de anesthesist, 7 okt. En ze zeiden dat het 4-6 weken duurde tot de kijkoperatie. Hoop geteld vanaf eergisteren, niet vanaf het voorgesprek;) gaat dat in dit zh zo traag? Krijgen jullie sneller data door enzo? Begin er een beetje aan te twijfelen...

Zit nu tegen m'n eisprong aan(banner klopt wederom niet) en heb al ruim een dag ongelooflijke pijn in m'n eierstok, duurt te lang voor eipijn, zou dat een cyste zijn? Die heb ik namelijk ook vaak gehad toen ik nog een spiraaltje had...

11. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    Wauw lorreke!! Supergoed, gefeliciteerd!!

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

wauw lorreke, goed zeg!!!

nonie, ik had altijd vijf dagen pijn rondom me eierstok hoor, voor dat het eitje sprong. En bij de lange cyclussen wel twee weken.

13. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden! erg druk geweest hier dus even wat minder online. Ik ga zo alles even teruglezen. Zit ook even niet zo goed in m'n vel, stress op het werk, stress van de mmm erbovenop. Afgelopen dagen wel 3(!) mensen gehoord die zwanger zijn. En een collega die zwanger is die zit maar te zeuren dat ze last heeft van misselijkheid enz...Pff.....
    Volgende week start hier de vruchtbare periode weer, maandag echo en hoop te zien dat er weer iets groeit. Ik heb zojuist Pre Seed opgehaald en wil dat deze ronde gaan gebruiken. Ik ben benieuwd. Iemand van jullie ervaringen hiermee?

@lorreke: knap zeg!! Nog een ander vraagje: jij vroeg laatst van kun je gemeenschap hebben de avond voor je de volgende ochtend echo hebt. Heb jij dit toen gedaan? Ik heb maandag echo maar ben wel van plan om de periode natuurlijk optimaal te gebruiken.
    @nonie: dat zou best kunnen. Ik heb ook een cyste gehad. maar kan ook best eisprong zijn, bij sommige duurt dit langer! Ik had laatste eisprong ook een hele dag (toenemende) pijn in eierstok. Op een gegeven moment was het weg

Ik ga nu eerst even verder teruglezen om weer op de hoogte te zijn van iedereen!

14. koekenpan

koekenpan Bekend lid

Oct 13, 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ja ik vind het best frustrerend dat er geen oorzaak voor te vinden is. Waarom lukt het dan nog niet?

Mijn vriend is een behoorlijke binnenvetter, maar ik weet dat hij er ook verdriet van heeft.

pffff ja die topics hier af en toe, daar kan je jezelf wel bij opvreten toch? ;) Bij mij op het werk zijn er nu ongeveer 10 zwanger, het lijkt wel besmettelijk...nou doe mij ook maar ;)

Heb al jullie verhalen teruggelezen, maar kan nog niet onthouden wie wie is...sorry

15. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    @shia: zo vervelend wanneer iedereen om je heen zomaar zwanger lijktte worden... Tuurlijk, het is iedereen gegund, maar het is zo confronterend... Dikke knuf voor jou! Ik help je hopen voor maandag!

@koekenpan: kan me voorstellen dat je niet meteen onthoudt wie wie is! Haha! T is net een soap, daar moetje ff inkomen;)
    Ik hoop voor je dat het besmettelijk is op je werk! Laat ff weten waar je werkt, dan kom ik ook langs:)

16. koekenpan

koekenpan Bekend lid

Oct 13, 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    werk in een ziekenhuis...je zou denken dat ze daar wel weten hoe je besmetting voorkomt hahaha. Ga gewoon mn handen niet meer wassen/desinfecteren en geen handschoenen meer aan enzo :D

17. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,300
    394
    83
    Nonie : geen idee of het een cyste kan zijn, als je het niet vertrouwd even ziekenhuis bellen die kunnen dan zo echo maken, of heb je onlangs nog echo gehad? Soms kan je ook langer er last van hebben namelijk
    Shia : Nee niet gedaan, wel nagevraagd, was geen probleem ;)

18. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,300
    394
    83
    Afspraken :

Moes : 29 september FM
    Bagheera : 6 oktober HSG
    Nonie : 7 oktober gesprek ivm HSG
    Lorreke : 17 oktober gyn uitslag van bloedprikken en zaadonderzoek + kijken wat we verder gaan doen.

Boefje1983: onbekend
    shia: onbekend
    M25 : onbekend
    Mocababy : onbekend
    Amelien : onbekend

Nod:

Muzieknootje : 25 September
    Lorreke : 4 oktober
    Amelien: 8 oktober
    Bagheera : 28/29 oktober

Boefje: onbekend
    Moes : onbekend

Zwanger :

XMoonlightX : XX Mei 2015

19. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    Ff aangepast en aangevuld;)

Moes : 29 september FM
    Bagheera : 6 oktober HSG
    Nonie : 7 oktober voorgesprek anesthesist laparoscopie
    Lorreke : 17 oktober gyn uitslag van bloedprikken en zaadonderzoek + kijken wat we verder gaan doen.

Boefje1983: onbekend
    Mocababy : onbekend
    Amelien : onbekend

Nod:

Muzieknootje : 25 September
    Lorreke : 4 oktober
    Amelien: 8 oktober
    Nonie: 10 oktober
    Bagheera : 28/29 oktober