Wie gaan er nog meer de mmm in?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bagheera3, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Zo wat een geklets!

Welkom Koekepan en HvdSande wat balen dat jullie je hier "moeten" melden :(. HvdSande hoe oud ben je dan als ik vragen mag? Vind het wel belachelijk dat een ha je naar huis stuurt omdat hij vind dat je nog zo jong bent :/

@muzieknootje; frustrerend he dat soort topics! Ik kan me ook steeds meer boos maken over opmerkingen in de omgeving. Af en toe echt de neiging om te schreeuwen dat wij al een jaar bezig zijn...maarja..heb je niks aan dan alleen maar frustratie denk ik dan.

@shia; ik heb geen ervaring met PreSeed. Lees er wel goede verhalen over...wie weet!!

2. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijstje aangepast!!

Moes : 29september FM
    Boefje1983: 30 september FM
    Bagheera : 6 oktober HSG
    Nonie : 7 oktober voorgesprek anesthesist laparoscopie
    Lorreke : 17 oktober gyn uitslag van bloedprikken en zaadonderzoek + kijken wat we verder gaan doen.

shia: onbekend
    M25 : onbekend
    Mocababy : onbekend
    Amelien : onbekend

Nod:

Muzieknootje : 25 September
    Lorreke : 4 oktober
    Amelien: 8 oktober
    Nonie: 10 oktober
    Boefje1983: 20/21 oktober
    Bagheera : 28/29 oktober

shia: onbekend
    Moes : onbekend

Zwanger :

XMoonlightX : XX Mei 2015

3. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo zo jullie hebben wat afgekletst..
    Ben erg druk geweest. Nu weer iets meer tijd!

Nieuwe dames Welkom!

Ga nu even terug lezen zodat ik weer op de hoogte ben van jullie:D

Nog 2 dagen clomid en dan volgende week weer FM op naar een volgende hopelijk goede ronde.. Heb deze week nauwelijk bijwerkingen gehad, alleen een beetje hoofdpijn, maar dat kan ook komen van het slaapgebrek. Slaap nog steeds zo beroerd, vanmiddag ook maar even lekker bijslapen vanmorgen een drukke werkmorgen gehad.. En ik zeg heerlijk 3 dagen vrij..

4. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijne er weer tussen gezet, boefje je had niet de laatste gekopieerd;)

5. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Heerlijk boefje, drie dagen vrij! Geniet er van!
    En laten we hopen op goede FM's de komende dagen, staan er nogalwat gepland... Succes iedereen!

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Shia & Moes : Succes morgen!! :D
    Boefje : Succes Dinsdag! :D

Verder niet veel te melden, heb lekkere rustweek van ziekenhuis 2,5 week zelfs;) deze week nog maar wel ff klussen, vanavond, en dan zowieso vrijdag weer, gezien volgende week dinsdag vl zaadonderzoek heeft, dus van vrijdagavond/nacht , en dan zaterdag zondag en maandag niet mooi 3 dagen niet , en dan dinsdag inleveren,en dan nog 10 dagen en dan weten we een stuk meer :D
    *tijdgaatnietsnelgenoeg*:)

7. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Zo vandaag ovulatie gehad. Heb elke maand pijn de dagen voor de eisprong en de dag zelf. Maar ik had t vandaag echt niet meer op t werk. Pijn is nu zo goed als weg, dus hij zal gesprongen zijn. Goed ons best gedaan, dus weer 2 weken wachten.....

8. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shia: sorry dacht toch echt de laatste maar je staat er gelukkig weer tussen:)

Moess en Shia succes vandaag.

Nonie thanks geniet nu al en het is nog mooi weer ook dus komt het helemaal goed.

Lorreke: dank je we gaan het zien wat er morgen te zien is.
    Jullie dus even rust! Geniet daar ook maar van.. ;):D

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Jaa komt goed, nu lekker bijkomen, volgende week weer inleveren, pff schiet niet op :p
    en dan de 17e weer heen alle uitslagen, wel fijn we wouden zo laat mogelijk ivm werk, maar we moeten er redelijk optijd in de middag zijn, dat betekend dus automatisch eerder weekend :D haha,,, en hopen dat de uitslagen goed zijn of ze met een plan komen waar we blij van worden, dan gaan wij goed het weekend in ;)

10. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    *schaam schaam*
    Volgens mij had ik het helemaal nog niet verteld, vriendin is bijna 2week terug bevallen, wel 4 week te vroeg, maar alles gezond en wel :D 2 dagen erna mochten ze al naar huis :D super blij voor hun, vanavond eventjes op kraamvisite, pfff eigenlijk helemaal geen zin in, word vast weer erg emotioneel maar dat kan ik daar natuurlijk niet laten merken, ben echt heel super blij voor hun, maar hun waren gelijk zwanger na het stoppen, heb er echt zin in om hun kleine te bewonderen vind het zo mooi :D, echt super fijn voor hun,maar wel erg veel dubbele gevoelens, wij zijn ook de 1e van de vrienden die op visite komen.

11. Moess

Moess Niet meer actief

Sorry. Lang geleden dat ik op het forum geweest ben... ga zo nog alles teruglezen.

Vandaag FM gehad. Ik zit nu op dag 12 en de grootste follikel is 13 mm. Woensdag dus weer terug.

Dit is echt helemaal off topic maar moet het ff kwijt.. vl is vorig jaar zij baan kwijt geraakt en daarna in een zware depressie beland.. nu onder behandeling van psychiater en psycholoog. Het gaat al stukken beter maar zoeken naar een nieuwe baan en werken is nu een te grote stap aangezien hij regelmatig nog terugvallen heeft. Nu heeft het uwv besloten dat hij niet meer ziek is en wordt de zw uitkering stopgezet over 4 weken... eigenlijk heeft hij dus geen keus: binnen 4 weken werk hebben. Dit levert echt gigantisch veel stress op en dus is hij deze week weer totasl in een dip beland. Dit heeft natuurlijk ook consequenties omtrent het zwanger worden, financieel kunnen wij dit nu niet meer aan... ik weet het allemaal ff niet meer...
    We hebben iig besloten om de onderzoeken wel af te maken, dan weet ik iig of er iets mis is of niet.
    Sorry.. moest even van me af schrijven.

12. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Teleurstellende fm gehad. Pas 11 mm op dag 14!! Vorige keer was hij toen al 18 mm:( baal er goed van. Het bms was ook nog te dun en kon dus ook geen samenlevingstest. Moet donderdag weer voor fm.

@moes: jeetje dat is heftig. Begrijpelijk dat dat voor extra stress zorgt en dat je dan ook kritisch moet kijken naar je kinderwens. Hoe gaat het met JOU als je vriend in zo'n dip raakt? Inderdaad goed om ook even afwachten tot je helderheid hebt na de onderzoeken. Als jullie er beiden doorheen zitten is een pauze niet verkeerd! Het moet niet ten koste van alles gaan

@lorreke: hoe was de kraamvisite?

13. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    #833 Bagheera3, 29 sep 2014
    Laatst bewerkt: 29 sep 2014
    Jeetje moes wat heftig! Ik snap dat het stress en onzekerheid meebrengt. Hopelijk kunnen jullie hier goed over praten..en ook al is het off-topic..lekker neergooien hoor, daarvoor zijn we er ook;)! Dikke knuffel meis

@shia dat is idd wel teleurstelling :( wanneer moet je nu terug?

14. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Oei Moess dat is heftig! Tsja en wat een keuze nu die je moet maken.. Wel of niet gaan nu voor een kindje?

Lorreke: hoe was het vanavond? Heb je de kleine ook vast gehouden? Ik vind dat zo moeilijk dus ik sla dat de laatste tijd over als ik op kraamvisite ben bij iemand.

Shia: balen zeg! Maar 11 mm? Kan die nu binnen twee dagen ineens groeien tot 20 mm? Of kan dat niet? Ik heb zelf nog nooit zo'n follikel meting gehad dus ik weet niet goed hoe dat werkt.

Hier verder alles rustig, wij krijgen 17 oktober ook alle uitslagen. Ik ben erg benieuwd wanneer we terecht kunnen voor de intake voor icsi. Ik hoorde dat de wachttijd makkelijk 5 à 6 maanden kan zijn :(. Ben benieuwd en ik hoop toch dat we sneller terecht kunnen.

15. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Shia : jeetje balen zeg van de fm meting, hopelijk is die donderdag groter en heb je waarschijnlijk een langere cyclus ?
    Moes : jeetje wat heftig zeg L

Kraamvisite was echt leuk :D heel mooi poppetje :D zou er zo verliefd op worden, nog zo klein echt een schatje

Muzieknootje : jeetje spannend! Ook de 17e toevallig wij ook,, WOW ! zolang!! Pff moet je toch niet aan denken!

Follikel hoeft geen 20mm te zijn he als ze springen! Ze kunnen ook bij 14mm springen, ook dan zijn ze groot genoeg ;)

16. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Afspraken :

Boefje1983: 30 september FM
    Moes : 1 oktober FM
    shia : 2 oktober FM
    Lorreke : 17 oktober gyn uitslag van bloedprikken en zaadonderzoek + kijken wat we verder gaan doen.
    Muzieknootje : 17 oktober alle uitslagen

Nod:

shia: 18 oktober

Zwanger :

17. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ow en mijn NOD kan naar 25/26 okt. Ben gewoon ongesteld geworden en lorreke jij vroeg dat een paar dagen terug nog over dat ik geen eisprong heb gehad of die dan nog zou komen? Maar ik heb dat aan de gyn gevraagd en blijkbaar komt het vaker voor dat er vrouwen zijn die af en toe geen eisprong hebben (1 à 2 keer per jaar) maar wel gewoon ongesteld worden :(. Tsja nu heb ik natuurlijk geen idee of dat ik dat vaker heb..
    In de verwijsbrief naar Gent stond wel het volgende over me:
    Onderzoeken bij mevrouw tonen onregelmatige cyclus met anovulatie..

Tsja geen idee.. Ik vind dat ik een regelmatige cyclus heb maja ik ben geen dokter

18. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet donderdag weer voor fm. Ik hoop op een groeispurt. De gyn zei dat ze de eisprong voor de 20e dag van je cyclus willen eigenlijk. Naar mijn weten springt een eitje pas rond de 20 mm? Zo groot was hij de vorige keer in elk geval! Lorreke denk jij dat bij kleiner ook kan?!
    Mijn nod zal dus ook niet meer kloppen.
    Je kunt indd ongesteld worden zonder eisprong. Ik heb dat ook ivm Pcos.
    Spannend muzieknootje! Wachttijd van 5/6 maanden is niet grappig! Ik hoop dat dat niet zo is zeg!

19. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moes : 1 oktober FM
    shia : 2 oktober FM
    Boefje1983: 3 oktober FM
    Muzieknootje : 17 oktober alle uitslagen

Nod:

shia: 18 oktober

Zwanger :

20. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug uit het zkh. maar geen leuk nieuws. Waarschijnlijk deze cyclus laat of helemaal geen eisprong. Zitten teveel eiblaasjes een stuk of 10. Nu moet ik vrijdag 3-10 om te kijken of er dan wat veranderd is.

Shia: niet leuk, hopelijk donderdag wel een goede uitslag!

Moess: Heftig hoor.. Sterkte je mag alles hier neergooien ook off-topic hoor!

Deel Deze Pagina