Wie gaan er nog meer de mmm in?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bagheera3, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Muzieknootje: oke, ik pas de lijst straks aan , hoe zijn je cyclussen dan??

Shia : ik weet zeker dat kleiner ook kan en geen kwaad kan ;) de mijne was 16 mm en dag erna eisprong gehad, heb gevraagd aan de gyn, maar dat kon geen kwaad, hij zei dat er zelfs mensen eitje van 14 mm hebben die springen en gewoon zwanger zijn geworden.

Boefje : jeetje balen zeg L niet echt leuk nieuws deze week.

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Moes : 1 oktober FM
    shia : 2 oktober FM
    Boefje1983: 3 oktober FM
    Bagheera : 6 oktober HSG
    Nonie : 7 oktober voorgesprek anesthesist laparoscopie
    Lorreke : 17 oktober gyn uitslag van bloedprikken en zaadonderzoek + kijken wat we verder gaan doen.
    Muzieknootje : 17 oktober alle uitslagen

M25 : onbekend
    Mocababy : onbekend
    Amelien : onbekend

Nod:

Lorreke : 4 oktober
    Amelien: 8 oktober
    Nonie: 10 oktober
    shia: 18 oktober
    Boefje1983: 20/21 oktober
    Muzieknootje : 25/26 oktober
    Bagheera : 28/29 oktober

Moes : onbekend

Zwanger :

XMoonlightX : XX Mei 2015

3. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Boefje balen meis! het is wat met die groeiende eitjes! :(

4. Moess

Moess Niet meer actief

Volgens mij zitten we dan met zn 3en met niet groeiende eitjes.. net fm gehad. Eitjes zijn nog even groot als maandag.. meteen bloed laten prikken op oestrogeen en progesteron. Kan dus zijn dat het oestrogeen niet helemaal oke is. Of dat het progesteron al hoog is en we dus de ovulatie gemist hebben. Of ik heb een late eisprong.. bms was wel dik namelijk en ze zag ook vruchtbaar slijm richting de baarmoedermond komen..
    Ik snap er niet zo veel meer van. Ik krijg vanmiddag de bloeduitslag al en dan zien we verder. Maar weer afwachten dus..

5. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Jeetje! Wat is dat deze maand?!

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Jeetje moes :(

Nieuwe maand vandaag begonnen, maand september maar snel vergeten!
    op naar een positieve nieuwe maand!

7. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Moes : 1 oktober FM
    shia : 2 oktober FM
    Boefje1983: 3 oktober FM
    Bagheera : 6 oktober HSG
    Nonie : 7 oktober voorgesprek anesthesist laparoscopie
    Lorreke : 17 oktober gyn uitslag van bloedprikken en zaadonderzoek + kijken wat we verder gaan doen.
    Muzieknootje : 17 oktober alle uitslagen

Koekenpan: onbekend (ergens in februari)
    Mocababy : onbekend
    Amelien : onbekend

Nod:

Lorreke : 4 oktober
    Amelien: 8 oktober
    Nonie: 10 oktober
    Koekenpan: 12 oktober
    shia: 18 oktober
    Boefje1983: 20/21 oktober
    Muzieknootje : 25/26 oktober
    Bagheera : 28/29 oktober

Moes : onbekend

Zwanger :

XMoonlightX : XX Mei 2015

8. Moess

Moess Niet meer actief

Uitslag van het bloed gekregen.. ik snap hem niet helemaal maar het komt er op neer dat de uitslag niet overeenkomt met wat er op de echo gezien is. Er is iverleg geweest met de gyn. En ze hebben besloten dat er morgen een samenlevingstest gedaan moet worden.
    Daarna belde ze me nog een keer met slechter nieuws. Blijkbaar heb ik een keer chlamydia gehad, dit kwam uit de andere bloeduitslagen. Balen.. achteraf ook niet zo raar aangezien ik een ex heb die ongeveer 9 andere vrouwen tegelijk had, tijdens onze relatie..
    Morgen dus ook meteen een kweekje nemen om te kijken of ik het nog steeds heb of dat het alleen nog in het bloed zit. Hierna gaan we kijken of het nodig is om een hsg of kijkoperatie te laten doen.. zitten meer gevolgen aan dan ik dacht.

Had niet nog iemand chlamydia gehad hier? Ik meende het gelezen te hebben maar kan het niet meer terugvinden.

9. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Jeetje meid wat heftig!
    Ik dacht dat Nonie het ook had gehad?

10. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig wat een stomme maand!

Vervelend moes en boefje! Laten we hopen dat het goed komt!

Lorreke hoe gaat het daar richting je nod! Al iets te voelen?

11. Moess

Moess Niet meer actief

Ja idd lorreke. Nog 3 dagen ofzo..? Spannend?

12. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Moes : jeetje dat meen je niet :(

Mijn nod is vrijdag ipv zaterdag denk ik ;) ei een dag eerder gehad volgens mij, maar al wel krampjes inmiddels, dus ga gewoon weer ongi worden,
    Alleen vrijdag moeten we ook nog vrijen of vl moet dan in elk geval klaarkomen, gezien hij dinsdag weer mag inleveren :D en dan hebben we netjes 3 dagen onthouding gehad ;)
    Pff is ook wat hoor overal rekening mee houden, maar geeft niet, nog 16 dagen dan weten wij waar we aan toe zijn :D :D

13. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als je in de mmm zit gaat de spontaniteit er soms wel af he. Is het meer een moetje. Same here, morgen hopelijk beter bms want dan samenlevingstest dus moeten straks nog even knuffelen;)

14. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hopelijk is de sperma weer 50% of meer goed lorreke! Dan misschien toch nog HSG of nog even aankijken omdat je "pas" een jaar bezig bent.

Het is allemaal wat de mmm!

15. Moess

Moess Niet meer actief

Ja lekker spontaan allemaal he.. alles plannen haha
    Wij 'moeten' ook knuffelen vanavond :)

Ach lorreke je weet het nooit, je schijnt ook krsmpjes te kunnen hebben als je zwanger bent

16. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Zo heb een hoop bij te lezen na paar dagen schoolkamp.... Heftige tijden dames!

Moess: jeetje wat ontzettend naar allemaal!!!!! Ten eerste lijkt het me voor jou heel lastig wanneer je vriend depri is, en dan die stomme UWV.... En dat iets banaals als geld de reden zou kunnen zijn omniet de mmm te kunnen betalen... Belachelijk! Het zit je niet mee... Ik heb idd ook chlamydia gehad, krijg binnenkort een laparoscopie om te kijken of en hoeveel schade het heeft aangericht. Vreselijk dat een ontrouwe ex dit sport ellende weet te veroorzaken.... Ben je van plan hem er mee te confronteren? (En de zh rekeningen door te sturen?;)) hoe is je vriend onder dit alles? Dump al je zooi maar hier hoor, is iig een plek waar je alles kwijt kan!

Koekenpan: succes met wachten!

Boefje: balen van die eisprong!!!!!!

Shia: ik duim voor je vandaag, hopelijk zijn ze gegroeid!

Lorreke: ik hoop heel hard met je mee dat deze maand voor ons allen positiever wordt! Mag wel na vorige maand....

Daarbij: het is stoptober, waren hier nog meiden die moesten stoppen met roken? Doen jullie hier aan mee?

Mijn afspraak met de anesthesist was vervroegd, ben er dinsdag geweest. (Onder het schoolkamp, ff heen en weer racen naar het zh, levert ook leuke vragen op van collega's en leerlingen;)) Das meer formaliteit geloof ik, maar ben iig gezond genoeg verklaard om een narcose aan te kunnen dus dat scheelt;) nu wachten op de brief met datum van de operatie...

17. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moess: Gats wat een rot maand is het toch.. Niet leuk zo'n uitslag!

Ja lorreke de spontaniteit is dan soms ver te zoeken als je in de mmm zit, alles wordt heerlijk voor je gepland;):D
    Ja krampjes kan beide kanten op! spannend hoor.

Ai Nonie vervelende vragen! en goeie smoes verzonnen, of weten je collega's het?
    Fijn dat je gezond verklaard ben en de operatie aankan.

Shia: succes hopelijk is je eitje gegroeid!

Hier ook maar knuffelen want wie weet gebeurt en nog wat in mijn lichaam dat er toch een eitje doorgroeit, en zou jammer zijn als we dan niet benutten! Gaat nu wel makkelijker als vorige maand, man kan zich er nu over heen zetten, misschien omdat ik steeds maar zeg, het wordt toch niks deze maand!

18. Moess

Moess Niet meer actief

@nonie: lijkt me wel gezellig. Zon schoolkamp. Idd lastig om dan tussendoor naar het ziekenhuis te moeten maar als je ze niks wil vertellen: ik denk dat er wel meerdere redenen zullen zijn voor een kijkoperatie, dus ook een idee om te zeggen dat het ergens anders voor is.

@boefje: idd, we knuffelen maar gewoon door want stel je voor dat het ineens per ongeluk lukt... zou zo maar kunnen.

@shia: hopelijk is je eitje en bms gegroeid zodat de test gedaan kan worden.

Ik ben vanochtend weer bij de gyn. geweest. Samenlevingstest was nit goed of mislukt. Ze zag iig geen zaadcellen, maar dan ook echt niks. Ze vertelde wel dat deze testen heel vaak mislukken of dat de uitslag niet klopt( waarom zou je ze dan nog doen vraag ik me af..). Ze zei wel dat ik mooi helder slijm had. Dat de baarmoedermond mooi openstond en het bms ook dik genoeg was.
    Nog een kweek genomen om te kijken of mijn chlamydia nog 'actief' is. Maar ze verwachtte van niet.
    Volgende week prikken op progesteron en over 2 weken weer een afspraak bij mijn eigen gynaecoloog. Vandaag ben ik geholpen door de dienstdoende.
    Zij zal dan verder kijken wat we gaan doen. Ook qua kijkoperatie of hsg...

19. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Ja idd het word dan meer een moetje, maar goed we wachten af nog 15 dagen :D ;) dan zullen we wel zien van hoe en wat.
    Als de uitslag weer aardig goed is, denk ik idd dat ze nog samenlevingstest willen en miss hsg en dat we dan eerst voo half jaar naar huis gestuurd worden, maar we zullen zien we wachten af.

Moes : jeetje meen je niet :( snap idd ook niet waarom ze het nog doen al het zovaak mislukt, maar mooi dat de rest er wel goed uit zag :D

20. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het eitje was nu 15 mm. Dus 4 mm gegroeid in 3 dagen, niet zoveel dus. Bms was goed dus kreeg Samenlevingstest! Er waren nu wel zaadjes te zien! Joepie! Dinsdag weer heen om te kijken of ie groter is of inmiddels gesprongen. Advies meegekregen om tegen het weekend in elk geval om de dag te klussen.

@moes: die samenlevingstest is ook heel onbetrouwbaar, Google er maar eens op. Bij mij was vorige keer ook niks te zien!

Deel Deze Pagina