Afspraken : Bagheera : 6 oktober HSG shia : 7 oktober fm meting. Boefje1983: 8 oktober FM Moes : 10 oktober uitslag kweek chlamydia Nonie : 14 oktober laparoscopie Moes : 15 oktober alle uitslagen + plan van aanpak Lorreke : 17 oktober gyn uitslag van bloedprikken en zaadonderzoek + kijken wat we verder gaan doen. Muzieknootje : 21 november androloog Koekenpan: onbekend (ergens in februari) M25 : onbekend Mocababy : onbekend Amelien : onbekend Nod: Amelien: 8 oktober Nonie: 10 oktober Koekenpan: 12 oktober Moes : 18 oktober shia: 20 oktober Boefje1983: 20/21 oktober Muzieknootje : 25/26 oktober Bagheera : 28/29 oktober Lorreke : 28/29 oktober M25 : onbekend Zwanger : XMoonlightX : XX Mei 2015
even snel berichtje... damn heb echt pijn gehad. Ben totaal niet kleinzerig maar dit was echt niet tof. Zodra ze klaar was met spuiten was het ook over met de pijn. Maar goed; geen bijzonderheden te zien (al zei vl dan links langzamer liep dan rechts en op een gegeven moment wel snel ging) We gaan het nu 6 maanden zelf proberen. Ze zeggen zodra er geen aanwijzingen zijn waarom het niet op de gewone manier kan, er onder de 2 jaar niets gedaan wordt (en terecht) en dan in mei 2015 IUI. Waren we het helemaal mee eens. Zo....wij zijn klaar met alle onderzoeken en getrouwtrek aan mijn lichaam. Heerlijk haha toch een fijne opluchting
balen dat het zo`n pijn deed maar fijn dat er niets uit is gekomen Knap dat je er zo positief in staat gezien je het nog 6 maand zelf moet proberen, ik duim heel hard voor je dat het snel raaak is!! Heb de afprakenlijst aangepast heb je onderaan gezet met mei 2015 iui indien nodig, vind je dat goed ?? of wil je er eerst helemaal af van het afspraken gedeelte ??
Afspraken : shia : 7 oktober fm meting. Boefje1983: 8 oktober FM Moes : 10 oktober uitslag kweek chlamydia Nonie : 14 oktober laparoscopie Moes : 15 oktober alle uitslagen + plan van aanpak Lorreke : 17 oktober gyn uitslag van bloedprikken en zaadonderzoek + kijken wat we verder gaan doen. Muzieknootje : 21 november androloog Bagheera : mei 2015 indien nodig iui Koekenpan: onbekend (ergens in februari) M25 : onbekend Mocababy : onbekend Amelien : onbekend Nod: Amelien: 8 oktober Nonie: 10 oktober Koekenpan: 12 oktober Moes : 18 oktober shia: 20 oktober Boefje1983: 20/21 oktober Muzieknootje : 25/26 oktober Bagheera : 28/29 oktober Lorreke : 28/29 oktober M25 : onbekend Zwanger : XMoonlightX : XX Mei 2015
Ah ok! Dank je wel voor je bericht. Ik weet niet goed naar wie wij moeten straks. Ik hoorde dat er ook iemand is die specifieker de problemen bij de man in de gaten houdt en dat dokter de Sutter meer op de vrouw gericht is? Voor ons is het allemaal nieuw en spannend. Stel dat we de keuzevrijheid hebben om uit meerdere te kiezen, geen idee of we dan zo lang op de lijst willen staan bij dr de Sutter. Verder is het gewoon erg jammer dat het zo moet gaan met de afspraak die we dan maakten en dan gewoon ineens 5 weken later! echt een domper... Misschien is 5 weken niet lang als je kijkt dat we al twee jaar bezig zijn, maar wel dat we erg naar de afspraak uit keken, en nu is het vijf weken later @boefje: hopelijk springt je eitje snel en is het raak! Ik duim voor jullie!!
Bagheera: balen dat het zo'n pijn deed! Dat is inderdaad geen pretje! Maar wel fijn dat jullie je zo konden vinden in het plan om het eerst nog een half jaar zelf te proberen. Vind je het ergens ook even een opluchting nu? (Nu er even geen onderzoeken zijn?)
@muzieknootje heeerlijk! Het is echt een opluchting haha Ik reageer vanavond of morgen op de rest hoor
@bagheera: fijn dat alles er goed uitziet. Balen dat het zo pijn deed, heb dit al van meer mensen gehoord... hoop dat je er nu iig geen last meer van hebt.
Oh Bagheera. Ik heb aan je gedacht hoor vandaag!! Wat naar die pijn, heb het idd ook vsker gehoord. Zou het kunnen dat het pijn doet omdat het toch vernauwd is en dat het nu door het doordpoelrn mss al wat is opgelost? Omdat er ook mensen zijn waarbij het helemaal geen pijn doet... Zou fijn zijn, dan is nu de weg vrij om snel zwanger te raken!! Ik duim heel hard voor je! Boefje: word jij nummer twee van ons lijstje??? Ik hoop dat dit eitje goed benut is, zou mooi zijn Muzieknootje, wat ontzettend balen zeg!! Moet je dat zomaar accepteren? Dat duurt toch veel te lang... niet leuk! Vlinder welkom!
He getver muzieknootje! Vier weken! Hoe zuur is dat! @vlinder, ik heb er geen ervaring mee maar volgens mij kan het wel een bijwerking zijn
@bagheera: vervelend dat het zo'n pijn deed meis! Ik had al vaker gelezen dat het soms erg pijn kan doen. Het lijkt me ook echt niet fijn! Is het een soort kramp x 100?
Bagheera vervelend dat het zo'n pijn deed, wel fijn dat het allemaal goed was! Nu zelf aan de slag. Nonie: ja dat zou mooi zijn. in ieder geval hebben de tijd goed benut! Maar eerst maar eens afwachten of progesteron waarde nu wel goed is! Maar hier ben ik al blij mee! Muzieknootje: Wat vervelend is dat dat je niet weet waar je heen moet. Thanks volgens mijn is die gesprongen want voel nu niet meer dat drukkende gevoel wat ik vanmorgen en vanmiddag wel voelde! Dus gaan we het wachtbankje weer op.. Shia: succes morgen bij de FM hopelijk goed nieuws. Lorreke bedankt voor het aanpassen van de lijst!
zo alle spullen klaar gezet voor morgen voor vl, nog even uitleg gegeven waar hij precies moet zijn, is er 1 geweest dus hihi.. We zullen zien, gelukkig bijna de 17e dan weten we waar we aan toe zijn, vanaf woensdag weer vruchtbaar dus weer aan de slag
Lorreke spannend hoor.. Hopelijk zijn de uitslagen goed! Hier mijn eisprong gisteren gehad, vanmorgen was mijn temp goed hoog 37.0 daarvoor allemaal 36.5-36.7. Stond vanmorgen wel op met hoofdpijn. Had ik de vorige ronde ook tussen ei en nod. Hopelijk niet weer die 2 weken.
ff vraagje duurt nog lang ik weet het, maar wij vieren elk jaar 1 kerstdag met sv vl en ik, We trekken geen loodjes want dan weet iedereen wie wie heeft, We kopen voor allemaal wat cadeautjes, en spreken ook geen prijs af, zijn volwassen met elkaar en het hoeft niet etreem in de papieren te lopen dat weten we allemaal zelf ook. daarom ook geen bedragen afgesproken. We doen ook altijd meerdere cadeautjes dus niet ieders 1 maar vaak wel een stuk of 8 cadeautjes als het niet meer is, het een wat duurder als het ander natuurlijk, de ene keer zijn het een par handdoeken met een nieuwe magnetron erbij dus vaak wel 1 wat grotere cadeau die wat duurder is en de anderen ook wat je nodig bent maar niet extreem duur is. Nu komt het, vl weet nooit wat hij wil lekker lastig, boxers en sokken en gereedschap heeft hij inmiddels in overvloed hahaha... Dus heeft iemand nog tips ?? misschein zit er iets leuks tussen wat ik / we voor hem kunnen kopen
@ lorreke: wat ben je heerlijk positief, nog MAAR 10 daagjes. Ik vind vrijdag al te lang duren haha! Over de cadeautjes: heeft hij niet een bepaalde hobby waar hij spullen voor nodig heeft, eventueel als aanvulling of vervanging? Ik heb zelf ook 1 keer bij bol.com een boekje besteld: 'ik hou van jou omdat..' . Is een kleinigheidje maar wel persoonlijk. Is voorgedrukt met vragen die je dan zelf kunt invullen bijv. Het leukst aan jou vind ik... Of: we hebben elkaar ... lerwn kennen. Is alleen niet iets om hardop voor te leze n als de hele familie erbij zit hahaha
Moes : het is toch ook nog MAAR 10 dagen duurt voor me gevoel ook wel erg lang hoor, maar heb geneg afeiding hobby`s niet echt, wel een aantal, maar daar heeft hij alles al voor of het hoeft niet vervangen te worden En een lezer is hij niet echt lastig weer hoor pff,, hij houd ook niet van chocola trouwens
Vanmorgen fm gehad en was te zien dat eitje weg was! Nu wachten op nod! En anders komend half jaar proberen met clomid. Ik mag echo's blijven houden als ik dat fijn vindt om ei groei in de gaten te houden! Nu maar hopen dat het niet nodig is!!! Op het wachtbankje maar... @lorreke: ik heb mijn vriend voor zijn verjaardag een mooi horloge gegeven. Was hij erg blij mee!