Wie gaan er nog meer de mmm in?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bagheera3, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moess

Moess Niet meer actief

Amelien: spannend! Laten we hopen dat jij de volgende bent die in het 'zwanger rijtje' mag staan.

2. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amelien: ohhhh wat spannend zou wel een hele leuke afsluiter zijn van de vakantie!

Vlinder: hier ook pcos je start met Clomid op dag 3 van je cyclus tot dag 7.
    Het behandelplan ziet er voor iedereen weer anders uit. Vaak beginnen ze wel om te kijken of Clomid helpt! Ligt ook aan de bloeduitslagen wat daar precies uitkomt!
    En kijken ze dan ook mee deze cyclus dmv echo's om te kijken of je zelf eitjes aanmaakt en hoeveel of niet?

Hier gisteren weer een FM gehad eitje was gesprongen nu de 15de bloedprikken en de 17de uitslag hiervan.
    Het bms was ook weer gegroeid naar 9.2 mm!

3. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijst aangepast Nod is een dagje later en nieuwe afspraken er tussen gezet! Vlinder heb jou er ook tussen gezet!

Afspraken :

Nonie : 14 oktober laparoscopie
    Moes : 15 oktober alle uitslagen + plan van aanpak
    Boefje1983 : 15 oktober Bloedprikken
    Boefje1983 : 17 oktober uitslag bloedprikken
    Lorreke : 17 oktober gyn uitslag van bloedprikken en zaadonderzoek + kijken wat we verder gaan doen.
    Vlinder12345: 12november, uitslag bloedtesten hormonen/chlamydia en bespreken behandelplan en afspraak maken zaadonderzoek.

Muzieknootje : 21 november androloog
    Bagheera : mei 2015 indien nodig iui

shia : onbekend
    Koekenpan: onbekend (ergens in februari)
    M25 : onbekend
    Mocababy : onbekend
    Amelien : onbekend

Nod:

Amelien: 8 oktober
    Nonie: 10 oktober
    Koekenpan: 12 oktober
    Moes : 18 oktober
    shia: 20 oktober
    Boefje1983: 21/22 oktober
    Muzieknootje : 25/26 oktober
    Bagheera : 28/29 oktober
    Lorreke : 28/29 oktober

Zwanger :

XMoonlightX : XX Mei 2015

4. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    #944 vlinder12345, 9 okt 2014
    Laatst bewerkt: 9 okt 2014
    Boefje: krijg ik 12 november dan weer een provera kuur of wachten ze tot ik een gewone cyclus heb. Dan duurt het wel lang ! Want nu ben ik 4 maanden niet ongesteld geweest :(.

5. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    geen idee ik denk dat ze wachten of je een gewone cyclus krijgt.
    Ligt heel erg aan arts en zkh waar je onderbehandeling staat. Bij de een doen ze dit en bij de ander dat.
    Ik kreeg voor ik alle uitslagen kreeg ook een cyclus analyse om te kijken hoe mijn cyclus verliep. Heb jij dat ook gehad?

6. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Nee heb ik niet gekregen. Ik had mijn cyclus het laatste jaar wel opgeschreven. Ook moest vragen beantwoorden over wanneer ik ongesteld ben geworden enzovoort.
    Voor het gesprek heb ik vragenlijsten in moeten vullen.

In november zouden we dan een behandelplan bespreken.

7. Moess

Moess Niet meer actief

@boefje: wat fijn dat je eitje gesprongen is en je bms mooi dik was!

8. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    #948 lorreke, 9 okt 2014
    Laatst bewerkt: 9 okt 2014
    Spannend hoor amelien wanneer ga je testen?

9. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vlindertje: ik zie dat boefje al gereageerd heeft! Op welke dag provera zit je nu? Heb je dan nog geen clomid gekregen? Dat moet je indd van dag 3 tot dag 7 nemen van je cyclus. Met clomid komt je eigen cyclus weer op gang en word je weer vanzelf ongesteld. Wel met juiste dosering en dat is afwachten. Een behandelplan is dan ook per persoon verschillend. Bij mij slaat de 50 aan en nu mag ik dan een half jaar doen. Als ik dan niet zwanger ben worden er andere opties bekeken. Je krijgt gedurende je cyclus ook echo's waarmee ze alles volgen.

@amelien: spannend!!

10. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @shia, ik zit nu op dag 7 met slikken provera.
    Ik moet op de 2/3 dag van cyclus bloedprikken en dan in november terug komen voor uitslagen. Dus heb geen clomid mee gekregen.

Dit gebeurt zeker in november? Nog een keer provera en dan clomid? Ben benieuwd en ook een beetje bang. Heb in iedere eierstok meer dan 100 eicellen zitten!
    Straks springen er teveel tegelijk. Weet dat beetje dom klinkt, maar ben hier echt nog niet in thuis :).

11. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Nou testen is nier meer nodig. Vanochtend ongesteld geworden. :( lekker handig aangezien ik vandaag 10 uur in een vliegtuig moet... maarja niks aan te doen.

Mijn nod mag naar 6-11

12. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer meis!!

Waar kom je vandaan? 10u is best eindje!

@vlinder: dan willen ze vast eerst kijken wat er gebeurt zonder medicatie, of het dan ook op gang komt! En dat doen ze dus oa door bloedprikken. Krijg je ook echo? Denk dan indd dat ze in nov willen bespreken wat eruit komt. En dan ws weer provera en dan wel met clomid
    Elk ziekenhuis heeft ook andere procedures volgens mij
    Geen enkele vraag is dom! In het begin wist ik er ook niks van! Komt snel genoeg (helaas)

13. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Jammer Amelien:( sterkte met de hele reis. Of mss zit die er ondertussen wel op trouwens..

Ik verwacht vandaag (gisteren) mijn nod. Geen moment voor vertraging, anders ben ik ongesteld tijdens die laparoscopie dinsdag! Weet niet of dat wel kan... Heb wel alle symptomen van een naderende ongesteldheid, dus hopelijk zet t snel door.

14. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    hai dames. Ik heb een tijdje niets laten horen, want ik had toch geen nieuws. Wij hebben alle onderzoeken gehad en moesten een half jaar wachten tot we terug konden naar het ziekenhuis. Maar het ziet er nu naar uit dat dat niet meer hoeft :D! Heb gister positief getest! Het was de eerste ronde na HSG....toeval? In ieder geval: ik ben zwanger! :$

15. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amelien: Balen en dan nog zo lang in het vliegtuig blehhh goede reis. Hoe was je vakantie verder?

Koekepan: dat is nog eens goed nieuws! Gefeliciteerd..
    Fijn dat je de mmm niet verder in hoeft!

16. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Amelien : balen zeg :( pas de lijst aan!
    Koekepan: wauw goed nieuws zeg!! heel erg fijn! :D
    nonie : denk dat het geen kwaad kan hoor, dat gaat toch via gaatje in de buik ? anders ff zh bellen vandaag om na te vragen!

17. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Afspraken :

Nonie : 14 oktober laparoscopie
    Moes : 15 oktober alle uitslagen + plan van aanpak
    Boefje1983 : 15 oktober Bloedprikken
    Boefje1983 : 17 oktober uitslag bloedprikken
    Lorreke : 17 oktober gyn uitslag van bloedprikken en zaadonderzoek + kijken wat we verder gaan doen.
    Vlinder12345: 12november, uitslag bloedtesten hormonen/chlamydia en bespreken behandelplan en afspraak maken zaadonderzoek.
    Muzieknootje : 21 november androloog
    Bagheera : mei 2015 indien nodig iui

shia : onbekend
    Mocababy : onbekend
    Amelien : onbekend

Nod:

Nonie: 10 oktober
    Moes : 18 oktober
    shia: 20 oktober
    Boefje1983: 21/22 oktober
    Muzieknootje : 25/26 oktober
    Bagheera : 28/29 oktober
    Lorreke : 28/29 oktober
    Amelien:6 november

Zwanger :

XMoonlightX : XX Mei 2015
    Koekenpan: XX Juni 2015

18. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Gefeliciteerd koekenpan!

Blijkbaar mag je toch niet heftig menstrueren tijdens zo'n operatie omdat ze dan ook die vloeistof door je baarmoeder en eileiders spoelen. Als je ongesteld bent dankunnen ze bms mee je buikholte inspuiten en daarmee endometriose veroorzaken naar het schijnt. Dus dat doen ze niet.
    Ik bloed nog steeds niet. Is het heel gek dat ik toch stiekem een soort van hoop krijg? Ook al werken alle tekenen tegen mij?

19. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Nonie : jeetje,, ik hoop echt dat of je het nu word en er dan vanaf bent, of dat je gewoon zwanger bent! dat is de beste oplossing natuurlijk :D
    Anders moet je weer belen zodat het verplaatst word of ?? pfff lijkt me ook niet fijn zeg,,

20. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    *ego-berichtje*

Jeeejj,, zit op goed gewicht :D weegmmomentje weer gehad :D zit nu wel op maximale van wat ik volgens de gyn mocht zijn, maar ik heb het gehaald :D ik zit erop :D (was niet zo extreem hoor met mijn bmi dat ik geen behandeling mocht krijgen, maar ze vond het beter dat ik wat afviel) dus tot nu toe 7 kilo eraf :D
    ik ga gewoon vrolijk door zodat ik nog verder afval want het gaat goed, en dan zien we wel waar het schip strand :D maar ik heb het wel gedaan :D

Nog 7 daagjes voordat we alle uitslagen hebben :D

Deel Deze Pagina