Goed van je lorreke! Mag je trots op zijn! En 7 dagen is al gauw! Gefeliciteerd koekenpan! Nonie ik duim heel hard voor je dat je niet ongi wordt en dat het raak is!
@ lorreke: daar mag je zeker trots op zijn meid. Goed bezig. Hier gelukkig de schade kunnen beperken op vakantie. Benhooguit 2kg aangekomen. Vanaf maandag ook weer lijnen. @ shia: we zijn in jamaica geweest. Inmiddels sinds half 3 vanmiddag thuis. Wel zo brak als iets maar goed. @ nonie: spannend... testje? Hier vandaag het zkh gebeld. Heb op 20 oktober een afspraak voor 1e follikelmeting.
Goed bezig lorreke!!! Hier nog steeds niets roods (of wat daar ook maar bij in de buurt komt..) dus zal morgen testen, maar weet zeker dat mn lijf me weer in de maling zit te nemen. Laten we iig hopen dat het de operatie niet in de weg gaat zitten!!! Meestal maar heel kort ongesteld, dus als t morgen komt, dan kan het misschien nog...
Amelien : Jamaica klinkt goed hoor!! ik zal de lijst aanpassen! Maar waarom op 20 oktober pas follikelmeting ? dat doen ze toch altijd 3e dagn vd cyclus beginnen ze daar normaal toch mee en zo blijven ze toch doormeten tot hij weg is ??? Nonie : Spannend hoor! ben heel benieuwd!
Afspraken : Nonie : 14 oktober laparoscopie Moes : 15 oktober alle uitslagen + plan van aanpak Boefje1983 : 15 oktober Bloedprikken Boefje1983 : 17 oktober uitslag bloedprikken Lorreke : 17 oktober gyn alle uitslagen + kijken wat we verder gaan doen. Amelien : 20 oktober Follikelmeting Vlinder12345: 12november, uitslag bloedtesten hormonen/chlamydia en bespreken behandelplan en afspraak maken zaadonderzoek. Muzieknootje : 21 november androloog Bagheera : mei 2015 indien nodig iui shia : onbekend M25 : onbekend Mocababy : onbekend Nod: Nonie: 10 oktober Moes : 18 oktober shia: 20 oktober Boefje1983: 21/22 oktober Muzieknootje : 25/26 oktober Bagheera : 28/29 oktober Lorreke : 28/29 oktober Amelien:6 november M25 : onbekend Zwanger : XMoonlightX : XX Mei 2015 Koekenpan: XX Juni 2015
@amelien: gaaf zeg! Kan me voorstellen dat je brak bent nu! Straks lekker slapen @nonie: indd spannend! Een testje biedt duidelijkheid! *duim duim* @lorreke: ik krijg ook pas echo's vanaf dag 10
Shia : dat wist ik niet, maar ze hebben bij mij 1x cyclusanalyse gedaan en dat was gelijk vanaf cd 3 daarna hoefde ik geen analyse weer
Echo was goed!! Hartje klopte mooi!! Ik had de echo afgelopen woensdag met mijn eigen berekening 7+ 4. Maar het kindje zit idd op 8 wk Sorry, late reactie maar ben zo vreselijk moe dat ik na mijn werk gewoon in elkaar stort thuis
Gefeliciteerd koekenpan!! Lijkt mij niet toevallig.. Lorreke, wat goed dat je al zoveel afgevallen bent, dat is zeker een ego berichtje waard
@ koekenpan: gefeliciteerd! Fijn dat je niet de mmm in hoeft! @ lorreke: goed bezig met afvallen! Over de FM: ik had die pas vanaf dag 12. @nonie: spannend! Heb je al nieuws??? Al getest? Hoop zo dat je zwanger bent, anders ook weer zo zonde om je operatie uit te moeten stellen. Maar hopelijk is het niet meer nodig, zul je net zien! @moonlight: wat een fijn gevoel moet dat geweest zijn om het hartje te horen! Ben echt blij voor je!
Nee moess, helaas! Ben ongesteld geworden. Nog lichter dan anders, hopelijk duurt het daardoor niet langer. Als het goed is, is het maandag weer klaar. Moet er nu echt aan gaan geloven, heb niets meer om die operatie af te kunnen zeggen Hopelijk spoelen ze de boel bij mij ook zo goed door dat het volgende maand meteen raak is
Ahh nonie, nee.. ik had echt goede hoop voor je.. Maargoed, operatie is vervelend maar wel weer een stukje bevestiging denk ik? Je weet dan of het goed is of niet. Hopelijk doen ze dan meteen een soort hsg, aangezien het pijnlijk schijnt te zijn en je dan toch al onder narcose bent?
Volgens mij doen ze dat idd standaard meteen erbij. Hoop ik wel iig! Ze gaan kijken naar verklevingen, dan is die vloeistof doorspuiten toch de manier? Weet het eigenlijk niet... Maar hoop idd dat ze dat meteen doen!
Nonie balen zeg Fm : oke, is dag 12 dan niet wat aan de late kant ?? gezien het vaak dag 14 springt ?? de mijne springt altijd dag 11/12 dus dat zou voor mij wel te laat zijn. Maar dat is dan per zieeknhuis verschillend blijkbaar
@lorreke: blijkbaar is dag 12 niet te laat. Had wel al een jaar lang een eisprong op dag 14, met 2 keer een 'uitschieter' naar dag 15. Maargoed. Ik heb hem gevoeld op dag 16 nu. Ineens klopt het wat minder maar weet wel zeker dat hij geweest is.
@nonie: ik krijg woensdag te horen of een kijkoperatie nodig is.. als ht zo is vind ik het wel fijn dat jij al 'ervaring' hebt
Dat scheelt Dan weet je in elk geval zeker dat je niet te laat bent dat is wel fijn danis dag 12 idd niet te laat Bij mij zou het namelijk waarschijnlijk wel te laat zijn maar dat ligt ook aan mijn kortere cyclus