Wie gaan er nog meer de mmm in?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bagheera3, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oow grrr! Volgende week ook pas!
    Echt zo'n momentje had ik ook bij de assistente die een afspraak moest maken. Och het was ook zo druk zo'n volle agenda dan wordt het nog later, zei ze al lachend. Nou ik was echt not amused. Alsof dat grappig is.....

2. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    @muzieknootje en @mami2.. welkom!

@lorreke, nou gaat weer lekker soepel met de uitslag van het onderzoek! Balen dat jullie nog weer langer moeten wachten!

@shia, jeetje best heftig om te horen dat je ook nog pcos hebt zeg. weet je al hoe dat verder gaat verlopen? bedoel ga je daar nu iets voor krijgen? of is de cyste nu de eerste prioriteit? Hoop dat je snel de operatie achter de rug hebt joh! en zou het inderdaad lekker op je werk nog niks vertellen alleen die operatie vanwege cyste enzo!

@bagheera, fijn dat jullie weer een stapje verder zijn! nog een weekje afwachten dus..

Update van hier: Helaas heeft mijn man zijn zaad niet weg kunnen brengen deze week ivm zijn werk. baal er best wel van! volgende week kan het het ook niet door vakantie, pas die week daarna.. grr.. nou ja, geduld is een schone zaak :cool: verder loop ik alweer tegen het einde van mn cyclus en had ik vanmorgen een temp daling en begin buik en hoofdpijn te krijgen dus weet wel weer hoe laat het is.. :(

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    chubbie : jeetje balen zeg!! wij hebben het daarom expres in de vakantie gedaan ;)
    Gaan jullie volgende week weg of niet ??
    wij waren die week toevallig niet weg dus daarom die week gedaan ;) als jullie weggaan word het hem idd niet..
    ja is voor ons echt balen hoor, maandag gelijk weer bellen, hopelijk hebben ze het dan wel op orde. pff

4. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    ja we zijn idd zelf weg dus het kan echt niet ;)
    Maar daarna ook nog vakantie maar thuis, dus dan zeker wel!!

Groot gelijk dat je maandag meteen weer belt, ik ga voor je duimen dat jullie uitslag er dan wel is!! :)

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    jaa idd dat is dan nadeel en voordeel van vakantie he ;) daarom hebben wij het ook expres in de vakantie gedaan ;)
    Jullie fijne vakantie!

6. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Shia: ik had veel last van bijwerkingen en bij mij deed het niets. Ik heb 2 rondes Clomid gebruikt (50mg en 100mg) en daarna gestopt omdat ik mij zo rot voelde (hoofdpijn, opvliegers en stemmingswisselingen). Ik ga volgende week starten met spuiten. Ben benieuwd of dat fijner is. Ik heb als kenmerk van de PCOS eigenlijk alleen lange cyclussen (60 dagen), geen eisprong en puistjes:(. Wordt er gek van. Op het werk vraagt iedereen continu wat dat zijn, of ik last heb van de zon, grrrrr. Elke keer weer smoesjes verzinnen want niet iedereen weet waardoor het komt. Ik ben verder slank.
    @Bagheera3: ideaal zo dicht bij het ziekenhuis wonen. Wij helaas op 25 minuten rijden. Ze hebben bij ons wel een poli in het dorp waar je terecht kan voor een dingen maar geen voortplantingsgeneeskunde...
    @Mami2: welkom. Balen dat bij jou ook PCOS geconstateerd is. Weet je al welk behandeltraject je in gaat? Had je daar bij de eerste geen last van?
    @Lorreke: balen dat je zo afgescheept wordt bij de huisarts. Nu dus wachten tot volgende week:(. Hopelijk is de uitslag er maandag.
    @Chubbie: balen dat ml zijn zaad niet weg kon brengen. Ik weet inmiddels alles van geduld:cool:. Bij mij liggen de behandelingen sinds mei/juni stil dus. Geniet van je vakantie volgende week!!

Hier is het wachten op mijn ongi. Dacht gisteren dat ik het vandaag zou worden maar nog niets te zien. Heb in principe voor maandag een afspraak staan in het ziekenhuis voor een uitgangsecho en spuitinstructie. Hopelijk kan deze afspraak wel doorgaan maar dan moet ik eerst ongi zijn....

7. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Mz : voor je afspraak in het ziekenhuis hop ik idd ook dat je dan maandag ongi bent! is natuurlijk gek om te zeggen hoplijk ben je ongi terwijl je bezig bent met kinderwens ;)

8. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @chubbie wat onwijs balen zeg! Geduld is idd een schone zaak..maar soms is dat geduld gewoon op :(! Ook wel weer balen van je tempdaling....blegh!

@mz25 hopelijk wordt je idd snel ongi, kun je beginnen en dan hopelijk heel snel raak ;)!

9. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    MZ25: ben je al ongi? Ken het gevoel dat je zo graag ongesteld wilt zijn helaas haha. Hier ook alleen kenmerken van onregelmatige langs cyclussen en puistjes. Irritant die puistjes weer he. Ik heb het idee dat iedereen het dan altijd wel doorheeft maarja... Druk met make up in de weer altijd. Weet dat 'dicht smeren' ook niet goed is maar je moet toch wAt. Vind het zo lelijk! Probeer als ik vrij ben maar zoveel mogelijk met mijn gezicht in de zo'n te zitten zodat het uitdroogt....
    Heb jij trouwens ook getemperatuurd? Ik ben deze ronde ermee begonnen. Gyn was er wat weifelend over? Wil als ik voor echo ga even vragen waarom.
    Ben benieuwd of het spuiten je beter bevalt! Succes morgen!

10. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Mag ik met jullie mee kletsen?

Ik ben 27 en mijn man 35. We zijn 8,5 jaar samen, waarvan ruim 2 jaar getrouwd. Ik ben in mei 2013 met de pil gestopt. Helaas tot nu toe zonder resultaat. Anderhalve week geleden zijn we bij de huisarts geweest. Inmiddels heb ik bloedonderzoek en een inwendige echo Laten doen en manlief zijn zaad is onderzocht. Tot nu toe zijn alle resultaten positief. Ik heb een nette cyclus van gemiddeld 27 dagen en temp sinds januari. Meestal kan ik daar duidelijk mij ei in ontdekken. Ook heb ik met enige regelmaat ovutesten gebruikt.

Morgen kunnen we de verwijzing voor de gyn ophalen en een afspraak maken.

11. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    welkom amelien

sorry dames...

We bellen morgen,, wat een engelengeduld pffff....hahha
    nee was thuis even op zp gekeken, hadden het druk en toen tsja, toen was het 17:00 vl zei al bel morgen wel is nu 1e dag vd week dus ze zullen wel niet veel gedaan hebben

12. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Welkom Amelien, heb je al een afspraak gemaakt? Hopelijk kun je snel terecht!

13. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Thnx voor het warme welkom. Ik heb inderdaad een afspraak gemaakt. Het was de bedoeling om een afspraak te maken rond de 10e dag van mijn cyclus, omdat ze dan meteen mijn cyclus in de gaten komen gaan houden. Helaas is er ivm de vakantieperiode pas plek op 28 augustus. Zit dan ongeveer rond dag 20. Die afspraak hebben we toch maar gemaakt omdat het anders wel heel lang ging duren. Nog ruim 3 weken wachten dus. Heb vandaag wel al vragenlijsten gehad die we moeten invullen. En heb de uitslagen van de gedane onderzoeken opgehaald bij de huisarts.

14. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Vl vandaag ha gebeld, assistent had gekeken maar kon er niet in ofzo ?? moest toestemming hebben van de ha ? dus morgen weer bellen zei de assistent die zou het regelen zei ze, morgen kregen we dan de uitslag zei ze
    Hopelijk morgen dan echt uitslag, anders wachten we tot maandag dan is eigen ha er weer van vl , vl is de vervanger inmiddels erg beu

15. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Balen Amelien dat je zolang moet wachten!!

En lorreke ik vind t bij jou ook belachelijk. Ze hadden dan beter kunnen zeggen dat jullie moesten bellen als eigen ha weer terug is. Je verwacht 2-3 dagen en je bent nu al zo goed als bijna een week aan t wachten!

16. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom amelien!

Balen lorreke! Dat wachten ook altijd overal...!

Hier vanmiddag weer echo gehad. Raar maar mooi nieuws. De cyste was niet meer te zien. De gyn vond het wel vreemd omdat het een cyste met weefsel leek en die kan niet vanzelf weg... Raar he! Gelukkig nu geen operatie en kan ik starten met provera (menstruatie opwekken) en dan clomid. Morgen kan ik het ophalen bij de apotheek en dan wil ik donderdag beginnen!
    De pcos was wel duidelijk te zien (kleine cystes (kralenkrans) op eierstokken). Hij kon nu ook al zien dat ik deze maand geen eisprong kreeg uit mezelf. Begin vol goede moed aan de medicatie! Hopelijk slaat het aan.

17. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk vandaag ongesteld geworden:D. Afspraak van gisteren is wel doorgegaan. Ze hadden een echo gemaakt en heb spuitinstructie gehad inclusief droog oefenen. Daarna vast de hormonen opgehaald. Deze kosten 500 euro voor één maand:$. Echt zo duur. Er werd al gezegd dat deze behandeling duur is maar zo duur... Gelukkig wordt als mijn eigen risico op is volledig vergoed door de verzekering. Moet nu deze maand dus nog 300 betalen en dan wordt de rest van de behandelingen tot en met december volledig vergoed. Hopelijk heb ik er niet veel nodig;). Donderdag heb ik nog een echo en dan donderdagavond starten met spuiten:), eindelijk:D

@Lorreke: wat balen zeg dat de assistent nog niks kon zeggen. Hopelijk morgen dan wel de uitslag:). Snap dat vl baalt van de vervangen de huisarts, zou ik ook doen. Idd raar om te hopen dat je ongesteld wordt maar ook dat moet wil je verder kunnen...;)
    @Shia: wat goed nieuws zeg geen cyste meer. Geen operatie dus:). Nu kun je meteen starten met de behandelingen. Idd wel raar maar blijkbaar kan het toch. Ik heb ook zo'n kralenkrans:(. Echt die puistjes zijn zo rot. Ik doe ook veel make-up op. Wordt namelijk op mijn werk continue aangesproken over wat ik heb enzo, bah. Ik heb helemaal geen eisprong dus temperaturen of ovulatietesten hebben voor mij geen zin. Ik krijg deze ronde vanzelf te horen wanneen ik pregnyl moet spuiten zodat de eisprong plaats vindt en wanneer we dan moeten klussen. Enerzijds handig maar anderzijds zo niet romantisch:p
    @Amelien: welkom!! Enerzijds balen dat ze nog niks gevonden hebben omdat je nu nog niet weet waarom het niet lukt. Anderzijds is het natuurlijk ook positief dat alles goed is. Duurt idd altijd lang voor je terecht kunt. Was bij ons ook zo'n 3 weken tot een maand. Heb je verder geen klachten? Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!
    @Bagheera3: moeten jullie vrijdag naar het zkh? Spannend!

18. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MZ25: Jeetje wat duur zeg!! Wordt het standaard vergoed door de verzekering of is dat niet altijd zo? Hoeveel en hoelang moet je spuiten? Vind je dat eng om te doen of valt het je mee? Moet je vaak heen voor controle echo enz? En inderdaad dat klussen is soms meer functioneel dan romantisch hihi ;)

Hoeveel dagen na de clomid moest jij steeds een echo laten maken?

19. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Shia : wat een fijn nieuws dat de cyste niet te zien was,nu vol goede moed verder!
    Mz25 : Wow dat is echt duur,, maar wel fijn als je eigen risico op is dat het dan word vergoed! Dat scheelt een hele hoop ! en fijn dat je ongi bent geworden! Nu kan jij ook verder!

Ha jaa echt belachelijk ze kon er niet inkijken ofzo had ze toestemming voor nodig van ha ?? heel apart..
    maar als het er morgen niet is belt vl maandag eigen ha op, uitslag was 2 dagen later, zijn nu bijna een week verder dus die halve wek tot eigen ha er weer is maakt ook niets uit dan.

20. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Lieve allemaal,

Hier ben ik weer. We zijn even een weekje op vakantie geweest en op vakantie kon ik jullie toch blijven volgen maar heb geen berichtje geplaatst, tot nu :).

Ik leef zo met jullie mee; een huisarts die op vakantie is en nog steeds geen uitslag. Sommige van jullie met pcos, heftig!
    En een enkeling die nog maar net bij de huisarts is geweest.. Allemaal begonnen aan een nieuw hoofdstuk in ons leven. Het hoofdstuk: we willen graag een klein wondertje.

Voor ons speelt op dit moment nog erg de acceptatie dat we het niet zonder hulp kunnen heel erg. Vooral mijn man vindt het heel erg dat er 'weer' iets aan zijn lichaam niet goed werkt. (Althans de kans is heel groot dat het door zijn medicijnen komt.) Hij is nierpatiënt en heeft elke dag medicijnen tegen het afstoten van zijn donornier.

Donderdag start het zaadonderzoek en volgende week uitslag.. Pff, wat doet dit hele traject veel met me...

Lieve lieve meiden, ik zal niet altijd direct reageren, maar weet dat ik mee lees en met jullie mee leef. Ik denk aan jullie en duim voor jullie!

Liefs,
    Muzieknootje

Deel Deze Pagina