Dat komt denk ik idd door je kortere cyclus lorreke. Bij mij kwam mn ei pas op dag 28 afgelopen ronde
@ moonlight: fijn dat de echo goed was! @ lorreke: mijn ei is meesral op zijn vroegst op dag 16 dus lijkt me geen probleem.
zo eventjes geleden dat ik gereageerd heb maar het was druk op het werk. @moonlight: wat fijn dat de echo goed was! @nonie: ik hoop dat ze idd gelijk doorspoelen! Volgens mij doen ze dit eigenlijk ook wel meteen @amelien: wat tof Jamaica!! Is het daar echt zo mooi als ze zeggen? @koekepan: gefeliciteerd!!! Wauw wat onwijs gaaf!! En meteen na HSG..geweldig!! @hier; vrijdag 2 verstandskiezen getrokken nu best wel heel erg pijn helaas. Blegh! Hopelijk is het wel snel over, want mijn ei komt eraan als het goed is en hopelijk gaat het dan net zoals bij Koekepan haha!
Pijnstillers werken niet echt. En wil ook niet teveel slikken. En anders wordt het gewoon volgende maand nieuwe poging tijdens eisprong
Heb je gelijk in! Als je je niet fit voelt, moet je rust nemen en niet ondanks alles gaan klussen. Ik had trouwens hele sterke ibuprofen toen, werkte wel.
Heb idd ibu 600, maar daar reageer ik vrij heftig op en mijn moeder is erdoor in het ziekenhuis terecht gekomen (darmperforatie) dus liever niet ovu testjes zijn nog niet positief dus heb nog hoop
Wij gaan ook helaas de MMM in. Mijn man is vroeger op 8-jarige leeftijd geopereerd aan 1 niet ingedaalde teelbal. De gynaecoloog wou om die reden toch al eens een semenanalyse uitvoeren omdat ik na 8 maanden nog niet zwanger was (niet dat dat zo abnormaal lang is ofzo maar hij wou toch even het zekere voor het onzekere nemen) Zo gezegd, zo gedaan. Uit de semenanalyse blijkt dat mijn man bijna geen zaadcellen heeft. Er stond letterlijk: zeer zeldzaam onbewegelijke spermatozoa aanwezig. En er stond ook cryptozoospermie . We hadden verwacht dat het niet echt schitterend ging zijn, maar dit is onze grootste nachtmerrie. Op 20/11 hebben we een afspraak in het UZA (universitair ziekenhuis Antwerpen) en dan zullen we moeten zien hoe het nu verder moet.
Bagheera: ai niet lekker, hopelijk kun je je ei nog benutten.. Ibu is ook rotzooi en zeker als je zwanger wil worden moet je dat niet nemen. Ik kan er ook heel slecht tegen. Gelukkig werken de pcm wel. Nonie: balen dat je ongesteld ben geworden! Hopelijk kan je operatie gewoon doorgaan morgen. Alvast heel veel sterkte hoop dat het mee mag vallen! Lorreke: zulke ego berichtjes zijn altijd leuk! Goed gedaan meid! Afhankelijk van welk zkh/arts. Hier moet ik op dag 3 de ene keer wel de andere keer niet. en dan op dag 9 voor een FM en dat meestal om de 2 dagen tot ei gesprongen is. Moonlight: fijn dat je echo goed was! Dansprinsesje: Welkom en wat heftig zeg.. kan me goed voorstellen dat dat echt een nachtmerrie is. zo'n uitslag wil je toch echt niet horen. Weet je al welk traject je in gaat?
Wat een baalverhaal dansprinsesje! Jeetje... Kan me voorstellen dat je daardoor even goed van de leg bent Ik moet morgen om half twaalf in het ziekenhuis zijn, ongesteldheid is alweer voorbij (stelt echt geen reet voor bij mij)
Nonie : wauw dat is goed nieuws! kan het in elk geval doorgaan :d Ik ben nu opperst vruchtbaar geen idee of ik nog ovutestje wil gaan doen straks en morgen gezein ik morgen weer hele dag moet werken, maar toch maar ff kijken hihi..
@nonie: fijn dat je operatie morgen door kan gaan! Spannend.. @bagheera: balen van die pijn zeg! Ik heb mijn verstandskiezen nooit hoeven trekken maar wel verhalen gehoord dat het echt verschrikkelijk pijnlijk is. Hopelijk is het snel over. @dansprinsesje: heftig verhaal. Klets gezellig met ons mee zou ik zeggen. Misschien ook fijn om je zorgen te kunnen delen op deze manier. Ik merk zelf dat ik wel een soort steun heb aan het forum, even mijn verhaal kwijt aan mensen die in hetzelfde schuitje zitten en me begrijpen
@lorreke: nog maar een paar daagjes wachten! Ik mag woensdag al... gelukkig nu een paar late diensten zodat ik afleiding heb
Moes : ook spannend jij bent 2 dagen eerder ik denk aan je woensdag! hoelaat mag je ? ik 14:00 vrijdag
@nonie; heel veel succes en sterkte morgen meis! Ik denk aan je! @verstandkiezen; idd niet fijn en pijnlijk maar veeeeeeel beter te doen dan de hsg bij mij haha!