@nonie: heel veel succes morgen! Ik denk wn duim voor je! @bagheera: ohh die hsg.. ik hoorde van een collega dat ze liever nog een keer van een tweeling bevalt dan dat ze nog een keer een hsg moet.. schijnt idd ontzettend pijnlijk te zijn. Respect voor jou! @lorreke: moet al om 10.20. Fijn dat het vroeg is. Hoef ik niet de halve dag te wachten...
Net terug, operatie ging goed, uitslag was kut. Eileiders zijn compleet naar de klote dus we hebben als enige optie ivf. Zijn er allebei echt goed kapot van..
Oh shit nonie... wat een klote uitslag.. weet je al wanneer je mag beginnen? Of wil je het eerst ff laten bezinken..?
We mogen morgen de arts bellen boor een afspraak waarin ze ons alles uit zal leggen. Maar zal ook wel een wachttijd voor staan enzo.. Nee we willen liefst zo snel mogelijk beginnen
Jee meis wat heftig!! Pff dat komt wel ff binnen. Ik hoop dat jullie snel kunnen beginnen, en kunnen jullie morgen een plan van aanpak opzetten!
Ik hoop dat jullie snel terecht kunnen voor de uitleg en daarna snel terecht voor de eerste behandeling!
Jeetje Nonie ik hoopte zo dat het voor jou anders zou zijn. Maar goed, 'gelukkig' bestaat IVF en is er dus een andere route... Hoe moeilijk ook (en ik weet precies hoe k.t het is meid ) Sterkte!!!
Jeetje nonie wat kut zeg dat verwacht je idd niet.. Hoop dat jullie snel kunnen beginnen met ivf dikke digiknuf
Ff de lijst weer te voorschijn gehaald Afspraken : Moes : 15 oktober alle uitslagen + plan van aanpak Boefje1983 : 15 oktober Bloedprikken Boefje1983 : 17 oktober uitslag bloedprikken Lorreke : 17 oktober gyn alle uitslagen + kijken wat we verder gaan doen. Amelien : 20 oktober Follikelmeting Vlinder12345: 12november, uitslag bloedtesten hormonen/chlamydia en bespreken behandelplan en afspraak maken zaadonderzoek. Muzieknootje : 21 november androloog Bagheera : mei 2015 indien nodig iui Nonie : Wachten op afspraak ivf shia : onbekend M25 : onbekend Mocababy : onbekend Nod: Nonie: 10 oktober Moes : 18 oktober shia: 20 oktober Boefje1983: 21/22 oktober Muzieknootje : 25/26 oktober Bagheera : 28/29 oktober Lorreke : 28/29 oktober Amelien:6 november M25 : onbekend Zwanger : XMoonlightX : XX Mei 2015 Koekenpan: XX Juni 2015
Echt een dikke tegenslag nonie maar idd proberen om vol goede moed de ivf in te gaan. Hebben ze ook nog gezegd wat de vermoedelijke oorzaak is?
Ja moess, dat hadden ze destijds al gezegd. Het komt door die chlamydiainfectie. Daardoor zitten m'n eileiders helemaal dicht en de waaiertjes aan de uiteinden ervan zijn zelfs helemaal weg. Allemaal omdat een schattig exvriendje blijkbaar niet genoeg aan mij had en niet de moeite heeft genomen om veilig buiten de deur te eten... Mocht ik hem ooit voor de auto krijgen, weet ik niet of ik rem.
Ik zou idd ook twijfelen over de rem, achterlijke idioot! Verdorie zeg allemaal dankzij hem! Zelfs ik word er boos van @moess succes vandaag!
Ik weet zeker dat ik niet rem. De hufter. Stel dat je straks het IVF-gebeuren ingaat en je blijkt een hydrosalpinx te hebben (een ontstoken eileider gevuld met vocht), sta er dan op dat deze wordt weggehaald voor je begint! Ik heb dat niet gedaan (pas na poging 2) en volgens professor De Sutter van het UZ Gent kan ze daardoor mijn eerste twee pogingen (en eerste twee mk's) niet serieus meetellen... Sowieso, als je stoom af wilt blazen of wat dan ook mag je me altijd een bericht sturen.