Wie gaan er nog meer de mmm in?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bagheera3, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Merci voor de lieve woorden allemaal!

@nonie :( dikke knuffel meid!

2. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Bedankt voor de tip, ze zagen idd dat een van de eileiders gevuld was met vocht. Ik ga er meteen naar vragen als we een afspraak hebben met de arts

3. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Net gebeld voor een afspraak, kan pas over twee welen terecht voor een gesprek:( dat is voor hun doen snel zei de telefoniste..
    Dus woensdag 29-10 heb ik een afspraak om te spreken over ivf en het vervolg enzo...

4. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stomme ex vriendjes :x niet remmen, omkeren en het nog een x doen;)
    Deze 2 weken moeten maar gauw omvliegen

Moesss: succes vandaag!!!

5. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Jeetje mina..snel...Pfff daar denk je wel anders over als je er zelf in zit...

6. Moess

Moess Niet meer actief

@nonie: ik ben echr geschrokken, natuurlijk om jouw verhaal maar ook omdat ik zelf nu ook enige schrik heb, na zo'n 'eerlijk' ex vriendje.

Over n uurtje richting zkh. Ik zal jullie straks iets laten weten.

7. Moess

Moess Niet meer actief

Net terug van gynaecoloog. Ze wil nog een ronde FM doen omdat de eisprong deze cyclus niet goed bepaald was en de samenlevingstest daardoor negatief was. Dus opnieuw eisprong bepalen en samenlevingstest. Is deze weer negatief dan krijg ik een hsg. Anders word ik een half jaar naar huis gestuurd. Wer afwachten dus..

8. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hmm ok..hoe sta je er zelf in nu?

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Moes : dat is balen :(
    Nonie : 2 week,, is opzich snel, maar als ik in jou schoenen zou staan is dat ook niet snel..

10. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Afspraken :

Boefje1983 : 17 oktober uitslag bloedprikken
    Lorreke : 17 oktober gyn alle uitslagen + kijken wat we verder gaan doen.
    Amelien : 20 oktober Follikelmeting
    Nonie : 29 oktober gesprek ivf
    Vlinder12345: 12november, uitslag bloedtesten hormonen/chlamydia en bespreken behandelplan en afspraak maken zaadonderzoek.
    Muzieknootje : 21 november androloog
    Moes : nieuwe ronde fm metingen ?

Bagheera : mei 2015 indien nodig iui

shia : onbekend
    M25 : onbekend
    Mocababy : onbekend

Nod:

Nonie: 10 oktober
    Moes : 18 oktober
    shia: 20 oktober
    Boefje1983: 21/22 oktober
    Muzieknootje : 25/26 oktober
    Bagheera : 28/29 oktober
    Lorreke : 28/29 oktober
    Amelien:6 november

M25 : onbekend

Zwanger :

XMoonlightX : XX Mei 2015
    Koekenpan: XX Juni 2015

11. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ladies ik had nog een vraagje..misschien dat iemand het weet.
    Normaal heb ik een cyclus van 33 dagen. Ei rond dag 20-21.
    Zit nu op dag 21 en testen zijn negatief, bmm is hard en dicht, geen eipijn wat ik normaal wel heb. Oftewel; totaal geen aanleiding dat mijn ei er aan komt.

Fertiliteits arts vond het opvallend dat in mijn tempkaartjes bij dag 14 een daling zat, maar geen goede stijging na evt eisprong en dit op dag 20-21 wel zo was.
    Kan het zo zijn dat door het doorspoelen het eitje nu wel gesprongen is op dag 14? Omdat dat het eerst niet ''kon''?
    Ik verzin het ook maar hoor...dus als jullie aangeven; onmogelijk..dan is dat zo :D

12. Moess

Moess Niet meer actief

@bagheera: ik heb echt geen idee of je je ei eerder gehad zou kunnen hebben.. dat je zul je dan zien als je ongi wordt denk ik, of niet natuurlijk ;)

13. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Bagheera : geen idee eigenlijk.. sorry miss is je ei wel wat later en krijg je morgen of overmoren ineens positest ??

Ik heb al 3 dagen een posi ovutest, al sinds maandag :O ook nognooit eerder gehad,
    wel al sinds gisteravond ``eipijn`` dus denk dat hij vandaag of mrogen springt, vl heeft vandaag zoveel geluk dat ik zei vandaag nog maar ff gezellig maken gister was ik te moe en had ik echt geen zin.

14. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Mja zou kunnen idd. Mijn ovutesten zijn nu op en action had ze niet meer. Dus wacht het allemaal wel af ;) en anders volgende maand gewoon opnieuw beginnen

15. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Spannend!! gewoon doorklussen :D :p

16. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    #1036 Bagheera3, 16 okt 2014
    Laatst bewerkt: 16 okt 2014
    Boefje en lorreke zijn jullie al zenuwachtig? Misschien "bang" voor wat er gaat komen?

@nonie hoe gaat t met jou meis?

En Moess? Vind je het erg dat er opnieuw FM wordt gedaan en je daarna (als alles goed blijkt te zijn) je toch nog een half jaar zelf moet proberen??

Hier gisteren te horen gekregen dat sz zwanger is. Hebben al een kleine van net 1 jaar ( was toen binnen een maand zwanger) en nu dus weer zwanger..binnen 1 maand.
    Steekt wel..vooral omdat het nu zo dichtbij is en zij heel vreemd is met baby's. Zegt gerust dat ze niet van d'r zoon houdt omdat ie nog niet loopt, ze wil geen borstvoeding geven want dat vind ze vies. Hij wil niet oppassen want dan kan hij niks etc.
    En...ze is 25 april uitgerekend...het moment dat als er bij ons nog niets is, wij iui gaan doen....

Edit: zojuist bruine uitvloeiing...kijken of het doorzet anders is ei dus echt eerder geweest; rond dag 14.
    Zucht..dacht je je cyclus te kennen :/ gooit de HSG roet in het eten.
    Nou..op naar de volgende maand...

17. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Das niet leuk om te horen bagheera! Het is zo oneerlijk verdeeld... Waarom krijgt dat soort mensen alles op een zilveren dienblaadje aangereikt?
    Bah, kan echt voelen als een klap in je gezicht, niet dat je het anderen misgund natuurlijk, naar toch.. Dikke knuffel!

Hier gaat het redelijk. Overdag zijn er momenten dat ik het van me af kan zetten, ml is een grote steun. We huilen samen, maar doen ook expres leuke dingen samen om ergens anders mee bezig te zijn. Lichamelijk gaat het overigens helemaal prima, echt totaal geen last van die operatie. Maar s nachts lig ik wel te piekeren en te draaien.. Dit wil je gewoon niet. Maar ja, t is niet alsof we een keus hebben..

Sterkte morgen boefje en lorreke!
    En moess ook, hoop dat jij je ook een beetje ok houdt!

En bagheera: wat vreemd he, dat zo'n hsg je hele cyclus verandert! Vroeg beginnen met de ovutestjes dan de volgende keer... Ik duim heel hard voor je dat het dan wél raak is!

18. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ben ik weer wat is er een hoop geschreven. Was erg druk afgelopen dagen. Nu pas vanavond werken dus kan ik even op me gemak alles beantwoorden en lezen!

Nonie: Jeetje meid wat een boodschap! en dan duren die dagen tot de 29ste heel erg lang.. Hopelijk kunnen jullie snel aan het traject beginnen. Fijn dat je man je steun en samen er over kunt hebben en ook leuke dingen doet! Blijf dat doen! Een dikke digi knuf voor jou

Moess: Waarom nog een FM? en niet gelijk een hsg!
    Hoe sta je hier zelf tegenover?

Bagheera: De volgende keer gewoon eerder beginnen met ovu testen! niet leuk.. Maar wel goed dat HSG je cyclus verkort heeft! was wel wat fijner als je dat wist.
    He wat een raar mens is dat dan! pfff zou daar niet tegen kunnen. en dat je dan moet slikken is heel normaal. Wie zegt er nu zulke dingen over zijn eigen kind.

Lorreke: heel veel sterkte morgen bij de uitslagen. Hopelijk goed bericht voor jou!

Hier nog niet zenuwachtig dat zal morgen wel komen! Houd rekening mee dat het weer niet goed is. Voelde ik de vorige ronde vanalles. Nu echt helemaal niks. Volgens mijn man ben ik te relaxt!
    Normaal last van borsten tussen ei en nod. Heb ze nu niet gevoeld.
    Darmen rommelen helemaal niet normaal heb ik daar ook meer last.
    Is zo raar allemaal!

19. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Hoi allemaal,

Weer een berichtje van mij :).
    Ik vertelde eerder dat ik pcos heb, ik ben weer afgevallen :).
    Dat gaat echt goed.

Alleen maak ik me verder wel zorgen :(.
    Zondag met de provera gestopt en zit nu op dag 4 en nog geen bloeding, heb al de hele week buikpijn :(.
    Iemand ervaring met provera? En hoelang het duurt voordat menstruatie er is? Ik hoop snel want ben beroerd en kan dan pas bloedprikken voor de uitslagen in november.
    Het schiet echt niet op zo :(.

En vanavond etentje met oud klasgenoten waarvan er 2 zwanger zijn.
    Zie er best tegenop, al hou ik me altijd voor niet jaloers te zijn.
    Toch vind ik het een beetje vervelend :(.

20. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Thnx ladies!
    Nee nog nergens last van, alleen niet lekker :(
    Gister uit eten geweest, is verkeerd gevallen, toen we thuis waren alles er uit gespuugd, en vandaag nog steeds brak en misselijk :(
    vanacht nog wel ff sex gehad ondanks ik echt niet fit was, ik denk hebben we onze best wel gedaan in elk geval :)

Deel Deze Pagina