Bagheera : dat is idd apart,, even afwachten. andres heb je je ei idd wel erg optijd gehad Sorry dames niet veel te melde, heb het druk kom tijd te kort, ben al niet lekker zoals ik zie in bericht hier boven, We gaan morgen ook weekendje weg, dus moet nog 3 wasjes draaien en drogen, boodschappen doen, huishouden en net vrij van het werk, dus ik kom echt tijd te kort Hele drukke week gehad, gister en dsindag tto 16 gewerkt, Morgen ook geen tijd eerst werken, dan huis douchen ziekenhuis en dan auto inpakken en weg.. pffff....
Beterschap lorreke! En hey, als je niet lekker bent en nog zo veel moet doen.... Je huis stort niet in als er een wasje blijft liggen of de stofzuiger in de kast blijft staan hoor pak je rust! Anders wordt een leuk bedoeld wkndje weg nog een hele opgave
Nonie : bedankt! maar zijn deze week nog niet aan wassen toegekomen, dus alle handdoeken van het douchen, en alle kleren van afgelopen week, en morgen nog de werkkleding van deze week anders is dat maandag niet meer droog Maar ik heb nog even 1 uur geslapen zonet hoor, de 1e was zat erin , dat in de droger gedaan, toen gaan slapen, toen alles weer opgevouwen en de 2e was zit inmiddels in de droger, stofzuigen etc heeft pech dat word maandag pas weer
volgens mij kan het wel 5 dagen duren hoor voordat het doorzet! en die bijwerkingen lees ik bij meerdere tuurlijk gun je het hun ook, maar je gunt het jezelf ook, dus dat is heel logisch!!
Ik zou toch zweren dat ik gereageerd had?! Vlinder volgens mij kan het zeker pas na vijf dg hoor Edit: huh nu staat hij er wel, vaaaag haha
@nonie: wat fijn dat jullie elkaar goed kunnen steunen. Dat is denk ik echt belangrijk. @bagheera: ik weet nog niet zo goed wat ik er can vind. Aan de ene kant denk ik van.. nu duurt het nog een maand langer.. maar aan de andere kant heb ik er vertrouwen in dat ze weten wat ze doen en blijkbaar was er verder niet veel opvallend geks te zien ofzo. Ik moet eerst kijken hoe de samenlevingstest deze keer is voordat ze een hsg gaan maken (weet ff niet meer wie dit vroeg). Als deze weer niet goed is doen ze een hsg. Ik weet eigenlijk niet of ze daaruit iets op kunnen maken..? Of dit iets met elkaar te maken heeft? Iemand een idee? Ik maakte me een beetje zorgen om de chlamydia uit het verleden en vooral na het verhaal van Nonie. Maar dat was iets voor daarna vertelde ze. Lorreke: succes vandaag! Ben benieuwd!
@moess: hebben ze geen bloedonderzoek bij jou gedaan dan? Dat is ongeveer het eerste wat ze bij mij deden en daar kwam die chlamydia uit. Automatisch gevolg daarop was de laparoscopie( of in sommige zh doen ze hsg, zal ook van de situatie afhangen). Toch gek dat ze dat in elk zh weer anders doen...
Thanks dames. moet om 16:00 uur dus kan nog zenuwachtig worden. vannacht slecht geslapen nu hoofdpijn. Lorreke jij ook succes hoelaat moet jij? Vandaag maar ff afleiding zoeken.
@nonie: ja alle bloedonderzoeken zijn ook gedaan. En daar kwam de chlamydia dus uit. Ik heb het ook gevraagd of er geen operatie of hsg kwam als gevolg maar dat was volgens haar een volgende stap.. ik vond het ook vreemd want blijkbaar kan het dus helemaal aangetast zijn.
boefje : 14:00 hebben we afspraak. ik denk aan jou straks! Moes : dat is idd wel gek dat ze na de bloeduitslag dan niet gelijk hsg gaan doen, maar eerst cyclusanayse etc
Lieve meiden. Even kort berichtje. Kansen zijn redelijk goed volgens de arts. Dacht 32% En de norm is 30% dus voor half jaar naar huis gestuurd. Is het binnen half jaar niet raak. Beginnen we in mei met ivf. Vooronderzoeken hoeven dan niet meer. Alleen gesprek Hoe het gaat. En dan datum prikken. De gyn zei al klinkt weinig maar is echt niet zo.dat is 32%per cyclus en dat was erg mooi en netjes. Maar idd de beweeglijkheid was nu minder. Maar de hoeveelheid 2x zoveel. Dus hetzelfde eigenlijk als vorige keer. Bericht gekopieerd. Pas straks de lijst aan
Ik vind het ook vreemd. Toen uit mijn bliedonderzoek destijds chlamydia kwam moest ik ook meteen voor een kijkoperatie. En daar bleek bij mij dezelfde mate van aantasting als Nonie :-/
Zo eindelijk goede eisprong. nu afwachten en dan volgende ronde zelfde dosis. Lorreke fijn dat er niks bijzonders uitkwam.