Gewoon door blijven proberen lorreke! Bij (naam kwijt slecht!!!!) haar Vl was maar 1% levende zaadcel en die is toch ook mooi zwanger geraakt! @boefje: wat fijn meis!
Wat fijn boefje! Fijn dat verder alles goed was lorreke! Hopen op een spontane zwangerschap de komende maanden dan!
Mooi zeg boefje! En lorreke vol goede moed door! Mooi dat de kansen dus aardig zijn! (Hoe berekenen ze dat?) Hier aan het wachten tot nod (20 okt) maar 0,0 te merken aan m'n lichaam. Zal wel weer niks zijn.
Spannend. moess ga je morgen ook testen? Shia voor jou ook spannend hoop het zo voor jullie allebei ik geloof er niet meer in! ondanks mooie nieuws van vanmiddag had ik toch moed vanavond heftige buikpijn wat ik ook heb als ik ongi ga worden wel beetje vroeg mijn nod is pas dinsdag. Wordt dan zo onzeker.. bah bah bah. Ga lekker slapen en dan morgen weer postief er tegen aan en zeur/down modus uit!
Boefje : jij had ook mooi nieuws Shia : daar hebben ze een speciale tabel voor om te berekenen, gaat aan de hand van leeftijd, eisprong, hoelang je al bezig bent en het zaad
Afspraken : Amelien : 20 oktober Follikelmeting Nonie : 29 oktober gesprek ivf Vlinder12345: 12november, uitslag bloedtesten hormonen/chlamydia en bespreken behandelplan en afspraak maken zaadonderzoek. Muzieknootje : 21 november androloog Moes : nieuwe ronde fm metingen ? Bagheera : mei 2015 indien nodig iui Lorreke : mei 2015 indien nodig IVF Boefje1983 : onbekend shia : onbekend M25 : onbekend Mocababy : onbekend Nod: Nonie: 10 oktober Moes : 18 oktober shia: 20 oktober Boefje1983: 21/22 oktober Muzieknootje : 25/26 oktober Bagheera : 28/29 oktober Lorreke : 28/29 oktober Amelien:6 november M25 : onbekend Zwanger : XMoonlightX : XX Mei 2015 Koekenpan: XX Juni 2015
@boefje: misschien wel je innesteling, die pijn.. haha ja je kan overal wat achter zoeken he... ben ondertussen ook klaar met die dingen en denk bij buikpijn of ovulatie of ongi.. Ik ga niet testen vandaag. Ik wacht wel af. Ik moet het echt vandaag worden, was zo duidelijk die ovulatie. Dus ik wacht tot morgen of maandag. Is best makkelijk, gewoon zorgen dat je geen testen in huis hebt
Haha heel goed moess! Hier ook niks in huis expres. Maar ik voel sinds vandaag al wat kramp alsof ik ongi moet worden, had ik vorige x ook paar dagen ervoor. Dus.... Ook succes voor jou boefje! Zitten allemaal bij elkaar in de buurt hihi
Ja ik zag ook al dat onze nod's dicht bij elkaar liggen. Denk dat ik wel ff testjes in huis haal voor het geval dat.. zodat ik als ik vandaag niet ongi word morgenochtend kan testen. Ik moet om 16.30 gaan werken en als ik dan niet ongi ben ga ik snel nog langs het kruidvat van tevoren. Wilde voorkomen dat ik vandaag zou testen omdat ik ongeduldig ben en vervolgens een uur erna ongi word, zonde van het geld. succes meiden!
Ik heb gisteren met het UZA gebeld en we kunnen op 3/11 al komen. Joepie! 2 weken minder onzekerheid. Pff ik hoop echt dat ze daar iets kunnen doen met de heeeeeeel weinige (ik weet zelfs niet hoeveel, maar het zullen er extreem weinig zijn want stond geen aantal op het analyseblad) zaadjes van mijn man. Anders wordt het TESE . @ Lorreke dat klinkt goed he! Ik duim voor jullie dat het in dit half jaar raak is, dat IVF niet nodig zal zijn!
Wat fijn dansprinsesje, want ja, dan duren 2 weken extra wel erg lang... ik heb even opgezocht wat TESE is want ik had geen idee. Klinkt wel heftig. En wat komt daarna? Ivf of icsi of hoe gaat dat in zijn werk?
Na de TESE komt ICSI want het gewonnen zaad zal niet sterk genoeg zijn om zelf een eitje te bevruchten. Ja ik ben nu enorm hard aan het aftellen , de onzekerheid knaagt enorm hard aan mij
@dansprinsesje: ja dat acht ik al na wat info gelezen te hebben, dat het zaad niet sterk geneog zou zijn. Maar fijn dat je nu 2 weken eerder hopelijk wat duidelijk krijgt! @shia: ahh balen! Ik loop ieder uur naar de wc om te 'kijken' maar er komt geen bloed. Heb ook geen buikpijn. Maar verwacht vanavond ineens giga kramp te krijgen met als gevolg de ongi.. heb ik vaker gehad
Ik duim voor je moess Ik heb ook al kramp enzo. Vorige ronde ook eerst paar dagen kramp en bruinverlies. Bah heb liever dat het gelijk doorzet zodat ik weer verder kan
Ik had het wel verwacht maar toch dat sprankje hoop... ik voel me echt heel slecht nu.. ben ook nog s op mn werk dus kan niet eens een potje janken blehh