Nee shiaen moess balen. Hier niet fit zijn gisteren was ik ziek. buikpijn misselijk. nu gelukkig niet meer maar wel spierpijn gevoel in rug en buik. dus vandaag nog dagje bank/bed hangen..
Thnx meiden. Moet zeggen dat ik me er normaal vrij snel overheen kan zetten maar nu niet. Zag het vandaag even allemaal niet meer zitten. Even een huilbui gehad met gedachtes die veel te ver gingen ( een hysterisch soort van 'straks heeft iedereen kinderen en wij krijgen nooit' uitbarsting, waarvoor ik me achteraf dan belachelijk voel). Misschien ook wel boosheid omdat ik merk dat ik toch niet tevreden ben over wat de gynaecoloog besloten heeft. Wat is de link tussen samenlevingstest en mogelijk geen goede eierstokken of eileiders? Of er nou wel of geen zwemmers zijn heeft toch niks te maken met de doorgankelijkheid van de eierstokken etc? Toch alleen met het baarmoederslijm? Of had ik dit al gevraagd? Ik ben echt in de war.. maarja morgen maar weer bellen voor afspraak voor FM. Scheelt iig dat de samenlevingstest rond de eisprong gebeurd en dat is het enige wat ze nu willen weten (uitslag krijgen we direct) dus hoevrn we daarna hopelijk niet 2 weken te wachten op een nieuwe afspraak. Zo! Ik ben het weer even kwijt. Boefje, jij ook weer bijna je nod, spannend!
Er is idd helemaal geen link moess... In die twee weken erna mag geen hsg of operatie, omdat je dan in het tweede deel van he cyclus zit.. Niet dat die afspraken zo snel gaan maar toch. Ik snap heel goed dat je baalt!! Voelt een beetje alsof ze een beenbreuk vermoeden en naar je lingen gaan luisteren:s
*longen moet dat zijn hierboven Lorreke hoe was je wknd? Weer en beetje opgeknapt? Hoe kijk je nu tegen komend half jaar aan? En hoe is het met de rest allemaal?? Wij zijn ook maar ff wkndje weg geweest, even zinnen verzetten. Was heerlijk! Weer even lekker genieten van elkaar, alle sores ff vergeten, echt fijn. Volgende week zaterdag hebben we een afspraak met een homeopaat. Zij werkt volgens de Liz Lalor methode, en die methode beweert in 86% van de gevallen stellen met vruchtbaarheidsproblemen in slechts 4 cycli zwanger te hebben. Heb er een beetje een hard hoofd in, maar goed, baat het niet.... Dus ben benieuwd! Wie weet gebeurt er een wonder en lossen alle verklevingen op door haar behandeling Deze week lekker vakantie, beetje in huis prullen, met m'n nichtjes op pad, met m'n paardje wat boskilometers maken... Afleiding genoeg dus
Nonie : oww heerlijk ook weekendje weg geweest,, hier was het weekendje weg heerlijk! Ja komend half jaar zal wel een eeuwigheid duren qua gevoel denk ik, maar we blijven het gewoon proberen, wie weet hebben we geluk en hoeft het allemaal niet ik ben dan ook wel erg benieuwd naar die methode!! baat het niet dan schaad het niet toch?
Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest voor de eerste follikelmeting. Baarmoederslijmvlies begon al lekker te groeien. 1 dominante follikel en 1 iets kleinere die ze ook even mee gemeten heeft. Weet eigenlijk niet hoe groot hij nu was. Hebben nu seksadvies voor woensdagavond/donderdagochtend (manlief vind die druk erg fijn... NOT!) ik moet nu vrijdagochtend weet terugkomen voor een meting.
Hier ook ontzettend down vandaag. Huilen staat me nader dan het lachen. Wordt vanavond weer een potje janken. Heb het idee dat heel de wereld zwanger is behalve ik. Grr... Zit ik gisteren tlc te kijken, komt er een intro voor (19 kids and counting) voorbij: ben je gelukkig getrouwd en gebruik je geen anticonceptie dan krijg je dit. Dan krijg je 19 kinderen... Alsof het zo vanzelfsprekend is... Kan het even niet hebben.
Heerlijk die weekendjes nonie en lorreke. Klopt nonie, ik wist wel dat de hsg alleen voor de eisprong gedaan wordt maar iig heb ik na de samenlevingstest meer duidelijkheid. Of dus niet.
Amelien: ik weet hoe je je voelt. Ik vind het vervelend om toe te even maar soms word ik gewoon boos als ik weer te horen krijg dat er iemand zwanger is. Niet dat ik het diegene niet gun ofzo, maar ik gun het ons inmiddels ook wel, lekker egoistisch. en ja, vl hier vind dat ook echt nit leuk, op commando. Maar hij blijft er gelukkig wel wat rustiger onder. Ineens zie ik iets wat echt toevallig is! 30 mei 2013 je laatste pil?? Precies die dag heb ik mijn spiraal laten verwijderen! Ik mag 30 okt. Terug voor FM. Lorreke zou je dit aan willen passen, alle keren dat ik dit probeerde ging het verkeerd
Amelien: fijn dat je FM goed is en er een mooi dominant eitje groeit.. En dat je vent niet blij is met het seksadvies heel begrijpelijk. Hier ook last van gehad. Deze ronde heb ik het mijn mannetje niet verteld en hem gewoon verleid en dit ging veel makkelijker dan de vorige keren. pas vorige week vroeg hij, wanneer moeten we ! Ik zei is al geweest hij zei o relaxt niks van gemerkt!! Op welke dag zit je nu? Ja moess morgen of woensdag heb ik mijn NOD dus erg spannend, ben nog steeds niet helemaal lekker, dacht gisteren ik wordt ongi temp was gedaald tot 36.8 maar vanmorgen was die weer 37.1! Verder voel ik geen kwalen die lijken op nadere ongi of zwangerschap. Heb nu spierpijn overal maar heb denk ik van het weekend griep gehad. was echt heel beroerd (misselijk en buikpijn) Dus we wachten het wel rustig af... Durf ook niet te testen bang voor het resultaat! Moess: he wat naar dat je toch niet tevreden ben over de gyn zijn beslissing! Lekker van je af janken het is goed dat het eruit komt. niet opkroppen want dan barst de bom toch een keer. En spui hier maar lekker.. Nonie: heerlijk weekendje weg geweest! en nu lekker vakantie geniet er van!
Wtf...... Als ik dat gezien had, was onze tv kapot geweest denk ik! Die mensen zijn niet goed bij hun hoofd. Wie bedenkt nou zo'n intro? Amelien, die baalmomenten moet je jezelf ook gewoon gunnen. Het is allemaal niet niks helaas... Dikke knuffel vanaf hier! Boefje, ik ga heel hard duimen! We kunnen wel een opsteker gebruiken met zn allen! Lorreke, ja klinkt interessant die methode he? Google maar s, klinkt bijna telsel achtig goed. En zolang de verzekering het dekt, wil ik wel een poging wagen... Doe je mee?
ja we zitten allemaal te wachten tot dat ene positieve nieuws! Maar denk niet dat het deze maand voor ons is weggelegd! maar goed denk vandaag overal negatief over.. Het enige goede nieuws is dat ik wel voor mijn BIG registratie ben geslaagd dus mag gewoon mijn werk blijven doen de komende 3 jaar!! |Yeahhh
Spannend boefje! We kunnen wel wat positief nieuws gebruiken.. en wat fijn dat je de komende jaren leller kan blijven werken. Volgens mij zitten er hier meerdere dames in de zorg als ik dat zo lees ( BIG, wisselende diensten etc?) Ik heb de 'verleidings methode' ook wel vaker geprobeerd bij mijn vriend. Vertelde na een paar maanden dat hij precies aan mijn gedrag merkte wanneer mijn ei er aan kwam hahaha! Beetje gedwongen verleidelijk doen. Nonie: ik ga deze homeopatosche methode ook maar eens googlen, al ben ik niet zo van de honeopathie moet ik zeggen..
Hoi, Ik heb even een vraagje. Ik heb provera gekregen om menstruatie op te wekken. Nu na 7 dagen ben ik eindelijk ongesteld. Nu moet ik de derde dag bloedprikken om de hormonen te meten in mijn bloed. Wat kan ik als de eerste dag tellen? Gisteren had ik alleen wat bruin verlies met afvegen en nu maandag middag is het pas goed door gebroken met helder rood bloedverlies. Kan ik vandaag dan als eerste dag tellen? En dan donderdag ochtend vroeg bloed prikken? Ik moet namelijk woensdag heel de dag werken, heb dan geen tijd om naar ziekenhuis te gaan.