Wie gaan er nog meer de mmm in?

Discussion in 'MMM clubs' started by Bagheera3, Jul 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moess

Moess Niet meer actief

Vlinder: ik geloof dat dag 1 de dag is als het echt doorbreekt.
    Lorreke: heb jij dit niet een keer nagevraagd?

2. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

Jul 23, 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Oké, dan ga ik donderdag ochtend vroeg bloed prikken. Nu pas in de middag helder rood bloed.
    Daarvoor alleen met afvegen.
    Ben echt raar ongesteld met die pillen.
    Als ik donderdag ochtend vroeg ga, is dat toch geen probleem?
    Of maakt een paar uur verschil?

3. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    Nonie : denk niet dat ik vl zo ver krijg ;)

Boefje : wauw wat goed!! Gefeliciterd!! Wat voor werk doe je als ik vragen mag ? ik heb mijn registratie ook net weer verlengt voor 5 jaar namelijk

Vlinder : mijn gyn zegt de 1e dag dat je ongi bent geworden dat is dag 1, maar je hoort ook mensen die de 1e dag helderrood verlies hebben als dag 1 tellen, maar nu begint het bij mij altijd gelijk rood ;) vlinder als het vandaag is is het vandaag dag 1 dag 3 is dan woensdag! Dan zou je woensdag moeten prikken! *zie net dat je woensdag hele dag moet werken, maar mijn gyn zegt al word je savonds 22:30 ongi dat is dan je 1e dag ;)

4. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

Jun 22, 2011
    1,718
    1
    38
    Female
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Wat een drukte meiden ;)

@boefje spannend!!!

@moess lekker janken meis! Dat lucht alleen maar op

@nonie: spannend homeopaat...! Als je erin gelooft kan het misschien wel werken. Pas wel op met "baat het niet..." Want dat gaat niet helemaal op bij homeopathie (iig niet bij dieren)

@hier..wachten op ongi, blijf het apart vinden dat nu na HSG ineens een cyclus van 14 dagen heb.

5. Amelien

Amelien Bekend lid

Apr 4, 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Het ergste was dat het een marathon was. Elk half uur kwam deze intro voorbij. (Was helemaal niet aan het kijken maar tv stond aan op de achtergrond, had m beter op een andere zender kunnen zetten) ik ging me er hoe langer hoe meer aan ergeren. Heb nog even gedacht, zal ik een klacht indienen?! Zo belachelijk...

@ vlinder: vandaag is dag 1. De dag dat je helderrood bloed verliest.

Bedankt voor jullie lieve woorden meiden. Doet me goed. Inmiddels ben ik wel weer iets positiever gestemd.

6. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

Jun 22, 2011
    1,718
    1
    38
    Female
    Utrecht
    Dikke knuf amelien!
    Het is soms zo zwaar en kut!

7. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

Jul 23, 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @lorreke, oké dan toch woensdag proberen. Word haasten :(.
    Ik had zondag avond wel bruin verlies. Dit tel ik dan niet mee?
    Meestal is het bij mij ook veel meer gelijk. Maar dit komt nu omdat ik 4 maanden niet ongesteld ben geweest.

8. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

Jul 23, 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Als dag 3 net op zaterdag uit zou komen moest ik dag 2 pakken voor het bloedprikken. Zou ik dan bijvoorbeeld ook dinsdag middag om 4 uur bloed kunne prikken?

9. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

Jul 23, 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Ik heb mijn werk maar gemaild of ik eerder weg kan woensdag.
    Vind het ziekenhuis toch wel wat belangrijker.
    Wil niet dat het nog langer gaat duren!

10. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    Hoop dat het gaat lukken met je werk vlinder! Er moet me iets kleins van het hart, en ik hoop dat je het niet verkeerd opvat: in dit topic kletst iedereen met elkaar, vertelt wat er aan de hand is, stelt vragen, steunt elkaar, etc. Iedereen is hier welkom, maar het is wel zo leuk als je ook echt meekletst. Natuurlijk kun je niet elke ontwikkeling van iedereen bijhouden en hoef je niet op alles en iedereen te reageren, maar als je dit topic puur en alleen gebruikt om vragen te stellen over jouw situatie, lijkt het net of je niet geïnteresseerd bent in de situatie van anderen. Misschien heb je het gevoel dat je er nog niet zo veel van weet, maar dat geeft niet, we zijn hier allemaal redelijk nieuw in en een woord van steun of blijk van interesse is net zo belangrijk hier als een antwoord of feitelijke info.
    Nogmaals, helemaal niet verkeerd bedoeld, en mss spreek ik alleen voor mezelf. Je bent hier van harte welkom en je kunt hier al je vragen stellen! Klets gewoon lekker mee;)

11. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    @bagheera: heb jij ervaring met schade door homeopathie dan?? Vertel!! Ik heb zelf helemaal geen ervaring met homeopathie voor mezelf. In mijn familie zijn er wel mensen bij gebaat geweest in het verordenen voor m'n paard heb ik ook wel eens wat middeltjes gehad (die wel leken te helpen) dus ik dacht dat het iig geen kwaad kon! Nou ja, we shall see! Zaljullie iig op de hoogte houden;)

Amelien: een marathon?!? Nou ja volgens mij is het programma best leuk;) maar wat een kwelling idd! Kan me goed voorstellen dat je een klacht wilde indienen:)

12. Moess

Moess Niet meer actief

Nonie: ik heb de methode even snel opgezocht en begrijp dat je een soort van natuurlijke middelen krijgt? En krijg je deze behandeling vergoed of gedeeltelijk vergoed?

13. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    Ligt er aan hoe je verzekerd bent, vanuit de basisverzekering wordt homeopathie niet vergoed, maar als je aanvullend bent verzekerd krijg je de helft, of alles, terug. Krijgt idd natuurlijke middelen. Ik ben heebenieuwd, zoals ik zei, geloof eerlijk gezegd niet dat als het zh zegt dat je 0,001% kans hebt op een natuurlijke zwangerschap, dat een homeopaat dat in 4 maanden kanveranderen... Maar aan de andere kant, er zijn raardere dingen gebeurd!:)
    Werkt het, dan is het iig beter dan hormonen spuiten;)
    En anders kan het mss het hele zhtraject ondersteunen... I dunno, t is even afwachten. Zou het ook iets voor jou zijn om uit te proberen moess?

14. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

Jun 22, 2011
    1,718
    1
    38
    Female
    Utrecht
    Bij dieren kan t zeker wel fout doen..bij mensen weet ik t niet ;)

Ik zou het wel even melden bij je behandelende arts...reguliere medicijnen en homeopathie gaan niet altijd goed samen...;)

15. Moess

Moess Niet meer actief

Zoals ik al zei ben ik niet echt van de homeopathie, denk wel dat je er volledig achter moet staan anders werkt het sowieso niet. Ik weet ook niet of het zkh er achter staat, idd ff informeren misschien. Ik heb in de wachtkamer laatst een folder van ivf gelezen, poeh dat is niet zomaar ff iets. Veel hormonen spuiten en het komt allemaal erg op de dag etc.
    Ik ga eerst maar eens even kijken en afwachten wat er gebeuren gaat. Echt raar maar ik hoop bijna dat de samenlevingstest niet goed is.. dan wordt er verder gekeken.

Echt meiden ik wil toch ff zeggen dat ik veel steun ervaar van jullie, had ik nooot gedacht dat dat zou werken op deze manier! Echt super om te delen met mensen die je begrijpen en ook fijn om jullie te kunnen steunen/helpen!

16. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

Jun 22, 2011
    1,718
    1
    38
    Female
    Utrecht
    Ik ben ook niet echt van de homeopathie..zeker niets in dit soort dingen...maar idd je moet er echt volledig achterstaan. En echt overleggen met je arts nonie...en bereid je voor op negatieve reactie van hem/haar..

@moess jij bent ook een steun voor mij (ons). Iedereen overigens! Ben zo blij dat we elkaar "hebben". In andere groepje is iedereen zwanger op 4 na...dus daar vind ik weinig aansluiting (wat ook te begrijpen is natuurlijk ;))

17. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

Jul 26, 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Hey allemaal!!

Ik ben ook niet echt van de homeopathie maar ik ga wel zomaar eens in de vier maanden naar de osteopaat. Ik doe dat vanwege zware rugklachten en ach als ik dan zwanger ben (ooit haha) dan kan ze me misschien wel helpen om m'n rug zoveel mogelijk te verlichten. :)

@ Bagheera, moess, Nonie en eigenlijk aan jullie allemaal: hier kunnen we lekker ons verhaal kwijt, en ik heb echt heel veel steun aan jullie allemaal!!
    @ Amelien: knuf voor jou!!
    @ vlinder12345: klets wat met ons mee, dat vinden we erg gezellig!
    @ lorreke: kun je je een beetje vinden in dat je het nog een half jaar zelf moet proberen? Of voelt het ook of de tijd nu wat stil staat zo naar mei toe? (Omdat je dan wel met ivf zou mogen beginnen)

Hier staat de tijd stil tot 21 november.. Kan niet anders zeggen... Pff lange weken zo.

Liefs!

18. Moess

Moess Niet meer actief

Lorreke waarom is er eigenlijk voor ivf gekozen(als dit nodig blijkt)? Is het zaad niet goed genoeg om iui te kunnen doen of is er een andere reden?

19. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Homeopathie kan verkleefde eileiders niet oplossen. Dat is een weefselvergroeiing en is onomkeerbaar.

20. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    @moess: vind ik ook, heel fijn om hier steun en herkenning te vinden! In m'n eigen omgeving wil ik het niet altijd bespreekbaar maken en snappen mensen het ook niet, en jullie wel, das enorm fijn!

@muzieknootje: dat is erg erg lang wachten... Echt niet leuk:( kun je je zinnen nog wat verzetten of is het echt een ongeduldig/elke dag afstrepen wachten? En kan die afspraak op geen enkele mogelijkheid eerder??:(

@hilly: ja dat lijkt mij ook idd, dus ben wel heel benieuwd wat ze daar over te zeggen hebben, aangezien ze op de site claimen er iets mee te kunnen...

Share This Page