Wie gaan er nog meer de mmm in?

Discussion in 'MMM clubs' started by Bagheera3, Jul 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    Nonie: idd voor het gevoel gewoon wachten maar weer proberen het wel. Er is hoop dat het lukt anders hadden ze het niet gedaan dan mochten we gelijk starten;) dus er is Nog hoop ;)

2. Moess

Moess Niet meer actief

@nonie: privacy van jezelf, weet ik veel.. haha. Zou kunnen toch?
    Ja ik ga mijn moed bij elkaar verzamelen en ook vertellen dat ik het niet uit mn hoofd krijg. Waarsch. word ik dan weer naar mn eigen gyn. terugverwezen, maargoed. We zullen zien.

3. boefje1983

boefje1983 Actief lid

Apr 11, 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Nonie.. Geen tevreden gevoel aan het gesprek is heel naar..
    Wat vervelend dat ze de andere vragen uitstelde naar het volgende gesprek. vreemd! Ben benieuwd naar het vervolg..

Moess groot gelijk heb je lekker de lastig patient uithangen.. soms is dat nodig om wat voor elkaar te krijgen.. succes

Lorreke: balen dat je ongi ben!

4. Moess

Moess Niet meer actief

Net FM gehad. Eitje is mooi 19mm. Morgen samenlevingstest, dus we mogen weer heerlijk op commando vanavond. Ik probeer er maar wat spannends van te maken...

Nog even mijn zorgen uitgesproken omtrent het hele chlamydia gedoe. Deze gynaecoloog zei dat dit hierna komt, na de metingen. Ik begrijp het dus ff niet meer maar morgen de test maar ff afwachten.

Nonie: al meer gehoord over gent? Hoe en wat?

5. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    Tja, zo blijkt maar weer dat elk zh anders werkt moes.. Blijf het ook vreemd vinden.

We hebben 6 januari intake in gent. Hopelijk kunnen we voor die tijd hier nog de eileider laten verwijderen, dan is dat ook maar vast gedaan. Daar word ik morgen over gebeld. Ben benieuwd...

6. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    Afspraken :

Amelien : 30 oktober progestron prikken
    Moes : 31 oktober samenlevingstest
    shia : 3 november fm
    Amelien : 6 november gyn
    Vlinder12345: 12november, uitslag bloedtesten hormonen/chlamydia en bespreken behandelplan en afspraak maken zaadonderzoek.
    Muzieknootje : 21 november androloog
    Nonie : 6 jan intake gent

Boefje1983 : Jan 2015 evaluatie + vervolgtraject
    Bagheera : mei 2015 indien nodig iui
    Lorreke : mei 2015 indien nodig IVF

M25 : onbekend
    Mocababy : onbekend

Nod:

Muzieknootje : 25/26 oktober
    Amelien:6 november
    Boefje1983: 21/22 november
    Lorreke : 23/24 novemer

Bagheera : onbekend
    Nonie: onbekend
    Moes : onbekend
    shia: onbekend

Zwanger :

XMoonlightX : XX Mei 2015
    Koekenpan: XX Juni 2015

7. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    Moes : idd wel erg gek, dat kan ze dan toch wel vertellen? waarom na de metingen ?? heel gek.

Nonie : fijn dat de afspraak staat, wel jammer natuurlijk dat het nog zolang moet duren,maar goed als je eileider voor die tijd wel word verwijderd dan moet je eerst nog herstellen etc, dus dan komt het wel weer mooi uit, alhoewel het voor het gevoel altijd erg lang duurt!

8. Moess

Moess Niet meer actief

Nonie: wat lorreke al zegt. Als ze hier vast je eileider eruit halen. En dan kun je mooi daarvan herstellen.

9. Moess

Moess Niet meer actief

Geen samenlevingstest vandaag.. het klussen is niet gelukt, vrij pijnlijk om dat meteen om 8.30u door te bellen naar het zkh. Nu morgen, al ben ik bang dat het dan al te laat is. Voel mn ei er aan komen. Weer een ronde verder, niet geklust, niks wijzer in het zkh. ik zie het ff niet meer zitten

10. boefje1983

boefje1983 Actief lid

Apr 11, 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moess wat vervelend. Een dikke knuffel. hopelijk lukt het vandaag nog wel.

Nonie fijn dat de afspraak in gent staat ondanks dat het nog even duurt.

11. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    Moes : jeetje wat vervelend dat het niet is gelukt! geen tijd gehad ? is ook niet niets verplicht klussen :(
    Hopelijk lukt het dan wel voor morgen!!

12. Moess

Moess Niet meer actief

Beetje stom om te zeggen maar het lukte steeds niet vanwege de druk die er op lag. Ik hoop dat het morgen nog op tijd is. Samenlevingstest moet toch voor eisprong?

13. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    Moes : daar kan ik ok heel goed inkomen hoor, is ookzo`n druk wat er dan op ligt dus is totaal niet stom,
    Geen idee of het voor de eisrong moet hebben ze daar niets over gezegd ?

14. Moess

Moess Niet meer actief

Ja ik dacht dat het voor de eisprong moest. Ik zie wel. Ik ga sowieso morgen en dan zien ze maar of het goede timing is. Of ik heb nog net geluk of ik mag volgende maand weer...

15. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    Wat vervelend moess! Maar maak de druk nu niet hoger voor jezelf dan het al is, als je jezelf er ook nog om in elkaar gaat beuken, ben je verder van huis... Wees lief voor jezelf;)

Hier net telefoontje van de arts gehad (ze klonk weer helemaal aardig en had nu alle tijd voor vragen). Ze gaan mijn eileider niet verwijderen, omdat hij op de inwendige echo niet te zien was. De hydrosalpinx kan een momentopname geweest zijn, of hij is zo klein, dat hij alleen zichtbaar is met een kijkoperatie. Preventief verwijderen doen ze niet. Een cyclus monitoren om een eventuele groei ervan in beeld te brengen ook niet. Als hij zo klein is dat hij niet te zien is op een echo, kan hij volgens de arts niet veel kwaad. Mocht hij zichtbaar worden tijdens de ivf-cyclus, dan kan hij pas na die cyclus er uit worden gehaald en heb ik bij de eerste terugplaatsing wel een verhoogde kans op een miskraam. Volgens haar is dat wel slechts een paar procent. (Ipv de 20 tot 50 % die ik op internet heb gevonden uit allerlei onderzoeken, thnx 2 hilly)
    Aanstaande woensdag wil ze met ons het traject gaan bespreken. Dat gesprek gaan we gewoon aan, om te kijken of we ons daarin kunnen vinden.
    Ik moet zeggen dat ik het heel lastig vind.... Alle info die je vindt over hydrosalpinxen zeggen niet veel goeds, maar nergens kan ik iets vinden over kleine of grote varianten, over wel of niet zichtbaar zijn op een echo.
    Wat ze zegt klinkt aannemelijk en logisch, internet spreekt het tegen, maar zij spreekt internet niet tegen. Ze voegt er alleen aan toe dat hij op een echo zichtbaar moet zijn om gevaarlijk te zijn.
    Cunfusion!!!!

16. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Volgens mij (in een van die linkjes die ik je gestuurd had) stond iets over dat de meest problematische inderdaad diegene zijn die zichtbaar zijn op de echo. Ik weet alleen niet meer waar :(

17. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    Nonie : jeetje snap je goevoel hoor, weer erg dubbel zeg maar.
    Dus woensdag even kijken wat hun verder willen ?? komt wel inens veel op jullie af zeg:)
    Alle vragen er maar weer bij pakken die jullie willen stellen ;)
    Wachten jullie het gesprek in gent ook nog af in januari ? en dan besluit maken of ?

18. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    Afspraken :

Amelien : 30 oktober progestron prikken
    Moes : 31 oktober samenlevingstest
    shia : 3 november fm
    Nonie : 5 november ivf traject zh bespreken
    Amelien : 6 november gyn
    Vlinder12345: 12november, uitslag bloedtesten hormonen/chlamydia en bespreken behandelplan en afspraak maken zaadonderzoek.
    Muzieknootje : 21 november androloog
    Nonie : 6 jan intake gent

Boefje1983 : Jan 2015 evaluatie + vervolgtraject
    Bagheera : mei 2015 indien nodig iui
    Lorreke : mei 2015 indien nodig IVF

Mocababy : onbekend

Nod:

Muzieknootje : 25/26 oktober
    Amelien:6 november
    Boefje1983: 21/22 november
    Lorreke : 23/24 novemer

Bagheera : onbekend
    Nonie: onbekend
    Moes : onbekend
    shia: onbekend

Zwanger :

XMoonlightX : XX Mei 2015
    Koekenpan: XX Juni 2015

19. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    Ik weet het niet lorreke, eerst woensdag maar weer eens afwachten. Ben benieuwd... Ondertussen zijn al mijn homeopatische druppels en korrels binnen, dus kan iig ergens mee aan de slag;)

20. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Verwarrend allemaal nonie. Want wat moet je dan geloven?

Share This Page