Ja idd, eerst woensdag alles even over jullie heen laten komen en dan kijken van hoe en wat. Oww kij dat scheelt die zijn binnen kan je daar idd mee aan de slag
Verwarrend zeg nonie Moess: snap het heel goed, die druk is echt vervelend! Hier ook wel eens gehad dat het daardoor niet lukte. Hier maandag weer echo, benieuwd of er weer wat groeit.. Eerst gezellig weekend met 2 feestjes
@nonie: ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis is de komende keer. Idd proberen je vragen te stellen. @shia: hopen op een mooi eitje maandag. Wij zijn vanochtend in het zkh geweest voor de samenlevingstest. Deze was weer niet goed. Er zaten wel levende zaadjes maar deze zwommen niet mooi. Vl moet nu opnieuw zaadonderzoek laten doen omdat er meer dan gemiddeld afwijkende zaadjes waren volgend het vorige onderzoek.(was weer een andere gynaecoloog die weekend dienst had) Vreemd dat de huisarts en de gynaecoloog allebei eerst bevestigd hebben dat het wel goed was, maarja ik sta ook nergens meer van te kijken... Maandag maar bellen voor n potje etc. Dat maar weer afwachten. Gelukkig stond mn eitje op springen en had ik mooi helder slijm. Merk wel dat al die onduidelijkheid wat druk op de relatie legt op momenten dat het even allemaal k*t is. Gelukkig kunnen we dan ook wel weer steun bij elkaar vinden. Na meer dan 1.5jr teleurstellingen mbt onze gigantische kinderwens weet je wel dat het wel goed zit met de liefde, dat is weer een positief ding aan heel het gebeuren
Nonie: erg verwarrend allemaal. Moess: he bah niet wat je wil horen. Ja aks je dit samen doorstaat dan is de liefde goed.. ook al heb je dipjes erin. Heel herkenbaar.
@ nonie: bah wat verwarrend en onzeker allemaal. @ moess: balen zeg dat de samenlevingstest niet goed was. Voelt het niet een beetje als terug bij af omdat er nu opnieuw zaadonderzoek gedaan moet worden? Hier donderdagmijn NOD. Heb sinds een paar dagen giga pijn in mijn borsten. Heb ik regelmatig tussen ei en NOD. Maar niet zo erg als nu. Het zal wel niks zijn maar hoop natuurlijk van wel.
@amelien: spannend, ik duim voor positief nieuws! Verder heb ik idd een beetje het gevoel terug bij af te zijn ivm met zaadonderzoek. Het enige voordeel is dat het niet weer een maand duurt voordat deze uitslag er is (normaal steeds een maamd wachten met fm metingen etc) en dan hebben we weer een afspraak bij de gyn. Om te kijken hoe nu verder. Ik werd gisteren even wat emotioneel bij de dienstdoende gyn. die mij daarna vertelde dat we nog lang niet 'uitgepraat' waren en de hoop niet op moesten geven. Ik ben vooral heel bang dat ze straks zegt van probeer het nog maar een half jaar, terwijl ik graag eerst de hsg of kijkoperatie wil om vanalles uit te sluiten. Naruurlijk hoop ik dat behandelingen niet nodig zijn maar uitsluitsel zou me rust geven.
@ moes: ik begrijp je gevoel helemaal. Ik heb hetzelfde. Ben daarom ook zeer benieuwd wat het gesprek bij de gyn as donderdag gaat opleveren.
@ moess: dat ik zwanger ben! 😋... ik heb geen hoop eigelijk (klinkt dat heel negatief?) ik denk dat uit die cyclusanalyse niks bijzonders komt. Misschien dan HSG ofzo... Ik zie wel wat ze zegt.
Hahahahha natuurlijk hoop je (en ik ook!) dat je zwanger bent! Maar bedoelde idd waar je op hoopte bij de gynaecoloog. Het is zo dubbel: je hoopt dat alles goed is zodat je gewoon zwanger kunt worden maar toch hoop je ook een verklaring te krijgen waarom het dan nog niet gelukt is...
Precies wat je zegt. Ik hoop dat er iets mis is wat simpel o te lossen is en ik volgende maand zwanger ben (dat hoop ik trouwens voor iedereen hier) maar heb er een hard hoofd in dat dat zo gaat zijn. Probeer er nog maar een beetje nuchter onder te blijven en gewoon af te wachten wat komen gaat. Hoewel ik er slecht tegen kan als ik niet zelf de touwtjes in handen heb.
Inderdaad!!! Die touwtjes!! Die mis ik ook! Amelien, ik help duimen dat je stiekem 'gewoon' zeanger bent
Vandaag om half 3 afspraak in het UZA. Zit vol zenuwen. Ik hoop dat ze ons "snel" verder kunnen helpen. En dat we een goed zicht op ons traject gaan krijgen.
Die touwtjes zou ik ook graag willen! Hier vandaag fm gehad en mijn ei was 24 mm! vet groot! Nog niet eerder gehad...donderdag weer om te kijken of ie weg is. Hij staat dus op springen, probeer ik eens weer een ovulatie test, geeft ie dat gewoon niet aan!! Snap er niks van.
Shia : dat is mooi groot!! Gek dat hij het niet aangeef, gebruik je medicatie o.i.d. waardoor je ovutest het niet aangeeft?? in elk geval gezellig maken
Indd maar gezellig maken Ik weet niet of dit altijd bij clomid gebruikers zo is, hoor ook wel eens dat bij pcos die testen niet betrouwbaar zijn ivm het uit balans zijn van je hormonen door pcos. Donderdag maar eens aan de gyn vragen
Touwtjes in handen dat wil ik ook! Shia: Ik zeg have a fun! die kan elk moment springen. Ik gebruik geen ovuluatietesten, dus weet niet of het door de Clomid komt, maar bij PCOS geeft deze een niet betrouwbare uitslag aan.. Hier maken we het deze week gezellig want zit nu op cd 13. Vind het heerlijk even geen druk vanuit het zkh.. Geen echo's en spanning bij man van o ik moet..