Wie gaan er nog meer de mmm in?

Discussion in 'MMM clubs' started by Bagheera3, Jul 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    hier ook weer van ongi af sinds 2 dagen, dus we gaan onze dagen ook weer benutten :)

en idd touwtjes in handen dat wil ik ook wel ;)

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Dat moet gewoon een goed eitje zijn Shia!

3. Moess

Moess Niet meer actief

Balen lorreke! Wel later dan je dacht die ongi of niet?

Mooi eitje shia, groot idd!

Boefje: veel plezier, fijn zo zonder stress..

4. Moess

Moess Niet meer actief

Oh van de ongi af, ik had het verkeerd gelezen..

5. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    Moes: geeft niet ;) hihi.. lees ook wel eens verkeerd ;) maar was mooi optijd ongi hoor, vaak na 24-26 dagen dus mooi stabiel :D

6. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

Nov 1, 2014
    1,019
    28
    48
    Female
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Nog 15dagen tot we een intake hebben bij de gyn. Ander type wachtbankje :(..

7. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    Dames even een offtopic vraag

Wat doen jullie met kerst??

met sv hebben we het altijd gezellig en daar gaan we heen de dag dat we het meeste tijd hebben ivm werken van kerst.
    Normaal gingen we altijd gourmetten en dan cadeautjes erbij, dus tussendoor cadeautjes uitpakken dan zitten we zo 3 uurtjes
    nu willen we een keer wat anders dan gourmetten.

Iemand tips ? chinees is in elk geval geen optie.

8. Moess

Moess Niet meer actief

Ik moet ook altijd plannen rondom kerst en oud en nieuw ivm werk. Wij gaan met zijn allen naar schoonouders en mijn zwager kookt meestal uitgebreid. Gezellig borrelen en cadeautjes.
    ook een leuk idee is om iedereen zelfgemaakte hapjes mee te laten brengen of ieder maakt een ' gang'" van het diner. Ik hou van koken, als je er niet van houdt kan ik me voorstellen dat hdt stomme ideeen zijn ;)

9. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

Nov 1, 2014
    1,019
    28
    48
    Female
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Feestdagen is zeker plannen want oh wee als je iemand overslaat ;).
    Wat wij vorig jaar hebben gedaan is allemaal een klein gerechtje meenemen/maken. Gegarandeerd een goed gevulde tafel en voor ieder wat wils! Bijv. Gevulde paprika, gehaktballetjes, salade, bladerdeegjes etc.

10. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    wij gaan naar sv toe, en we zijn maar met ons 3tjes ;) daar zoek ik een idee voor ;)
    zelf iets maken kan wel, maar dan moet iedereen iets meer maken want sv moet dan wat maken en wij ;) en ivm werk is er weinig tijd om iets te maken ;)

11. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    2,913
    3,417
    113
    Even nog een klein verslagje van ons gesprek op 3/11 in het UZA:

Het gesprek is goed meegevallen. De onderzoeken beginnen helemaal van nul want ze konden met de onderzoeksresultaten dat we in het andere ziekenhuis gekregen hebben niet veel doen. Want er stond dan ook letterlijk niets op. Enkel : zeer zeldzame onbeweeglijke spermatozoa aanwezig.
    Niets van aantallen.
    Ze had nog nooit zo'n kort rapport gezien en ze zei dat ze er dus niet op voort ging. Ze was er dus niet vanonder de indruk.
    Dat geeft ook terug wat meer hoop.
    (Ik verwacht natuurlijk niet dat er ineens miljoenen gaan inzitten)
    Enkel het minder goede nieuws is dat er bij mij waarschijnlijk ook iets mis is. Ze zag dat ik verschillende gestimuleerde , maar niet uitgerijpte follikels had dat er op kan wijzen dat ik niet elke maand een eisprong maak, maar wel een bloeding .
    Maar dit viel op te lossen met hormonen. Deze maand zal wel weer lange cyclus zijn want ik had nog geen eitje klaarzitten, en ik zit toch alweer op dag 21
    Verder moet mijn ventje nog 2 maal een staaltje binnen doen en bloed laten trekken (gebeurt samen met eerste semenstaal).
    Bij mij hebben ze op 3/11 bloed getrokken en ik moet HSG ondergaan (tussen dag 5-9 van nieuwe cyclus)
    Op 18/12 hebben we dan gesprek met alle resultaten

We zien wel weer verder zeker. Ik hoop echt dat ons een kindje gegund wordt

12. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Dames, hoe gaat het hier?? Zijn er in de tussentijd nog vrouwen zwanger geraakt? Ik denk nog steeds aan jullie en ben heel dankbaar dat ik zwanger ben geraakt voordat ik aan de behandelingen moest beginnen... Ik hoop dan ook nog steeds dat jullie snel zwanfer mogen raken en alles goed gaat.. Ik ben ondertussen 14 weken zwanger en alles gaat goed :) ik denk aan jullie!!!

13. Amelien

Amelien Bekend lid

Apr 4, 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ dansprinsesje: vervelend dat de onderzoeken opnieuw moeten. Maar aan de andere kant ook wel weer fijn. Vervelend dat ze bij jou meteen iets geconstateerd hebben. Maar het klinkt alsof het makkelijk te verhelpen is. Fij dat het een goed gesprek was.

@ maantje: fijn te horen dat alles goed gaat. Geniet van je zwangerschap.

Nou mijn afspraak bij gyn morgen gaat niet door. Manlief werd om 17:00 uur gebeld dat er een fout gemaakt is en ik bij de verkeerde arts geplanned ben. Manlief heeft mij meteen op mijn werk gebeld en ik meteen weernaar het ziekenhuis. Maar due waren toen natuurlijk niet meer bereikbaar. Ik baal er flink van. Heb ik speciaal mijnvrije dag geruild. (Was nog een k**werkdag ook) wat dus die nodig was geweest. En nu maar weer afwachten wanneer ik nu weer terecht kan (en waarschijnlijk weer een smoes kan verzinnen op mijn werk.

Nu ga ik extra hard duimen dat ik morgen niet ongi word zodat ik helemaal niet meer naar dat stomme ziekenhuis toe hoef.

14. Moess

Moess Niet meer actief

Ahh balen amelien. Vooral omdat het toch iets is waar je op wacht en op ingesteld bent! Ook balen dat je waarschijnlijk op je werk moeilijk moet doen.
    hopelijk ben je gewoon zwanger! Heb je al ergens last van? Plannen om te testen morgen?

15. Amelien

Amelien Bekend lid

Apr 4, 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ moess: als ik zaterdag niet ongesteld ben ga ik testen...

16. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lorreke: dus jullie zijn met 3? Dan de een voor, de ander hoofd en weer de ander nagerecht? Wij doet dit jaar met familie dat ieder wat hapjes meeneemt! Gezellig heb er zoveel zin in! Hoop ook op sneeuw :D
    @amelien: spannend! Hoe voel je je verder? Wat balen van zo'n afspraak, herken het helemaal is altijd vet geregel!
    @maantje: lief dat je asn ons denkt!
    @dansprinsesje: dat is wel een dubbel bericht, ene kant hoop voor het zaadonderzoek maar balen dat er bij jou ook wat is, klinkt als pcos?
    @lies: wachten duurt veel te lang he!

@hier: al buikpijn (in eierstok) sinds maandag! Voelde eisprong vorige 2 rondes ook duidelijk maar niet zo lang als nu. Echt pijnlijke steken. Wie weet wat dat kan zijn? Of is dat normaal zolang voor een eisprong?

17. Amelien

Amelien Bekend lid

Apr 4, 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ shia: misschien door dat grote ei? (Dat was jij toch?) of is dat een hele domme opmerking? Nu ik dit typ bedenk ik me dat ik dat 2 maanden terug ook had. Volgens de gyn had ik toen een klein (inwendig) bloedinkje gehad bij de eisprong wat die "pijn veroorzaakte.

18. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    @amelien: klopt dat was ik! Dacht ook al zoiets, misschien dat een eitje dan moeilijker kan springen ofzo?

19. Moess

Moess Niet meer actief

@shia: ik heb iedere maand echt extreme pijn! Begint een aantal dagen van te voren en vouwt zich op, zo erg dat ik niet kan zitten/ligge/lopen of wat dan ook van de pijn. Op mijn 17e voor het eerst gevoeld en 's nachts mee naar de SEH geweest. Sinds toen weet ik dat het mijn ovulatie is:D

20. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moess: oh ja joh? Dus ook echt een aantal dagen? Hmm nouja ik hoop indd dat het maar gewoon eisprong is! Vandaag voelde ik bij elke stap pijn in m'n eierstok, heel naar

Share This Page