Wie gaan er nog meer de mmm in?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bagheera3, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ lorreke: concentratie is totale hoeveelheid per ml (in dit geval dus 3,6 miljoen x 2= 7,2 miljoen. Volume is 2,2 ml dus je hebt per zaadlozing 7,2 x 2,2 ml is ongeveer 15,8 miljoen zaadcellen waarvan de helft goed.

heb je nog iets gehoord van t lab waar je een mail naar had gestuurd?

2. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ mz: spannend... ik duim voor 1 of 2 goede eitjes...

3. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    @shia: wat vervelend hè die nichtjes van ons? ;) En hopelijk ben je snel ongi, dan kunnen jullie verder.
    @lorreke: weet je al wat meer over de uitslag?
    @mz25: veel succes morgen! Hopelijk is er al 1 eitje of 2 eitjes goed gegroeid! Dan kunnen jullie ook verder!

4. Mocababy

Mocababy Lid

12 aug 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Voor ons gaat het donderdag ochtend beginnen .
    We hebben ons 1ste gesprek bij het LUMC.
    MCK moest ik langer wachten op 1ste afspraak en dacht zit
    ik maar direct in een zh. Verder was er geen reden te kiezen.

Na het preconceptie spreek uur hebben we de HA gedwongen tot een
    zwemmers test. De HA deed alsof we gek waren en om van ons
    Afkomen zou hij dan wel even testen. Manlief had 3 zwemmers ipv 50 tot 100. De huisarts was zelf ook een beetje geschrokken! Dus doorverwezen.

Dacht altijd als het niet kan gebeuren dan stort mijn
    wereld in. Maar dacht alleen na de uitslag van Ha kom maar op.
    Geef me de spuiten pillen zeg maar waar en wanneer
    dan ben ik er!

Mijn grootste uitdaging gaat denk ik zijn omgaan met het
    voor mijn gevoel trage werken van andere. Als ik eenmaal zelf wat doe komt het wel goed. Ben een doener en een dromer.

Maar Goes donderdag stap 1....
    Hoop hier wat steun en wijsheid te vinden. Zal veel lezen maar
    wilde wel even 1x voorstellen.

Groetjes mocababy

5. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @mz25 succes vandaag! Hopelijk 1 of 2 goede eitjes!!

@mocobaby welkom. Wat goed dat jullie toch aangedrongen hebben op onderzoek. Maar wat schrikken van de uitslag. Hopelijk geeft het gesprek jullie veel duidelijk van hoe nu verder..

Ow trouwens ik kijk vaak op mijn telefoon waardoor teruglezen en reageren wat lastig is...is dus niet persoonlijk bedoelt! :D

6. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ik kijk ook vaak op mijn telefoon dus dan kan het gebeuren dat ik per ongeluk iemand vergeet, sorry daarvoor! Is niet persoonlijk bedoeld!

Welkom mocababy! Ook de MMM in! Bij mij gebeurde er helaas wel dat mijn wereld instortte toen we de MMM in gingen, aan de ene kant blij dat ze ons bekijken maar aan de andere kant balen dat het nodig is met hulp :(. In ieder geval veel succes komende tijd!

En ik blijf veel aan roze denken voor dit clubje! :)

7. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    BEdankt voor de uitleg (nogmaals) maar hoe kom je dan bij die 2 ?? ik zag nergens namelijk 2 staan alleen 2,2 :) sorry en er echt niet goed in thuis :) sorry dat ik zo lastig ben.

Nee we hebben ook nog niets van het lab gehoord :( als ik morgen nog geen reactie heb , mail ik er weer achteraan.

8. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    MZ : succes!!!

moca : welkom :D wat goed dat jullie de 1e afspraak hebben! hoe was het ?

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    #169 lorreke, 13 aug 2014
    Laatst bewerkt: 13 aug 2014
    Postbode net geweest, brief van ziekenhuis is er al !! Bericht aan mij Mw ….. en partner staat erop
    Heb hem nog niet gelezen, ga ik straks doen.
    fijn dat die zo snel is :D maandag bij ha geweest nu brief al in huis :D
    Brief van ziekenhuis is vragenlijst, die we moeten invullen, zodra hun die hebben ontvangen krijg ik afspraak , dus nu de vragenlijsten invullen :D

10. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Omdat die 3,6 miljoen de goede zaadcellen zijn. En dat was 50% van het totaal. 100% is dan dus 3,6x 2

11. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL

Zo dat is snel! Wat fijn! En een lange vragenlijst?

12. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    jaa idd :D

Pffff wat een vragen zeg.. sommige weet ik niet eens, over dingen uit familie wanneer mijn moeder laats ongi is geweest etc. dit kan ik ook niet aan hun vragen gezien ze niet weten dat we beizg zijn

Ja vragenlijst 4 a4tjes, voor mij en a4tjes voor mijn partner.

13. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    :$:$ dat is veel!! Haha en tsja je kan inderdaad niks vragen! Misschien zomaar tussen neus en lippen door de vraag stellen. Bijv net doen of je erg ongi bent en dan zeggen: wanneer was jij het voor het laatst?
    Maar dan moet je ook goed toneel kunnen spelen hahaha

Succes in ieder geval!

14. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    ik heb geen contact met mijn moeder dus word lastig ;) alleen via de app ofzo.. maar zien elkaar en spreken elkaar verder niet , maar dat is ander verhaal.

Mijn oppasmoeder die vroeger altijd op mij paste is nu een hele goede vriendin ook viendin van mijn moeder en ze zegt ik snap je moeder echt niet etc, dus haar net gebeld, zegt ze ik hoorde je en ik hoor ineens een baby op de achtergrond ?? heel apart, maar bij hun wonen verder niemand met kinderen keek ze uit het raam liep ook niets etc,
    dus ik heb haar op de hoogte gesteld, ze vond het zo erg dat het niet lukt, en ze was zo blij dat ik haar belde en het aan haar vroeg zij is namelijk al 30 jaar bevriend metmjin moeder dus die weet daar alles van ;) dus zij heeft me de antwoorden gegeven.
    ze zij al als je naar zh moet alleen omdat robert niet mee hoeft, bel je me en ik ga met je mee enz, echt zo lief, ze was zo blij dat ik het haar heb verteld

15. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Fijn dat de brief er is, succes met invullen het zijn idd aardig wat vragen ;)

16. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Oh sorry van m'n opmerking over je moeder! Maar wat fijn dat je het die vriendin hebt kunnen vertellen :).
    Toch een hele opluchting? En toch de antwoorden op je vragen, das mooi!

17. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Geeft niet hoor die opmerking over mijn moeder!! kon jij ok niet weten he ;) ik ben het inmiddels wel gewend dus het maakt mij niet veel uit ;)
    Jaa klopt die vriendin die ik had gebeld had mijn moeder ook kunnen zijn hoor schelen 20 jaar ;) maar goed ze zegt ook jij bent mijn dochter en ik zei haar ook als mijn moeder, (beetje ingewikkeld allemaal maar goed ;))

Bagheera : thnx!! heb mijn deel helemaal ingevuld en mijn vriend zijn deel ook bijna helemaal, op een aantal moet hij zelf antwoord geven.
    dan kan hij hopelijk vandaag de deur nog uit ;) en dan hopelijk zaterdag of dinsdag weer bericht terug :)

18. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie steun! Helaas te veel goede eitjes (4) waardoor we nu een negatief advies gekregen hebben. We mogen niet klussen tot de menstruatie omdat de kans op een meerling te groot is. Uiteindelijk ligt de keus bij ons en blijft het een advies. Wat zouden jullie doen? In het ziekenhuis zeggen ze dat we nog jong zijn en dat dit pas de eerste poging is met spuiten dus dat het dan een risico is om door te gaan en het risico te lopen op een gecompliceerde zwangerschap en een kinderwagen vol kinderen. Volgende ronde moet ik dan 50 eenheden spuiten ipv 75.

@Lorreke: dat zijn veel vragen:$. Wij kregen er maar een paar en die werden door de gynaecoloog gesteld tijdens het consult. Natuurlijk ook wel weer goed;)

Ik ga vanavond naar Oostenrijk tot zondag met ml effe nog weg voor we weer aan het werk moeten maandag. Mochten we inderdaad het advies opvolgen (wat ik wel denk dat we dat gaan doen) dan start ik zondag weer met een Provera kuurtje om zo de menstruatie op te weken en twee weken later opnieuw te kunnen beginnen:)

19. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ow jeetje.. Dat is een moeilijke keuze! Aan de een kant wil je vast dolgraag deze kans grijpen en niet de ronde voorbij laten gaan maar aan de andere kant zijn het wel veel eitjes en dalijk zo'n gecompliceerde zwangerschap is ook niet leuk!

Veel plezier op vakantie! Geniet ervan! Even lekker weg!

20. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Balen mz25!! Persoonlijk zou ik wel het advies opvolgen...hoe moeilijk ook natuurlijk omdat je geen ronde voorbij wil laten gaan. Maar als je straks complicaties krijgt tijdens de zwangerschap denk je misschien "had ik maar"

Geniet lekker van je vakantie saampjes!

Deel Deze Pagina