Hoi allemaal, Wij hebben besloten dat we nu toch maar voor een 1e gaan klussen.. (nav mn 3 weken overtijd,maar helaas niks) Wie o wie nog meer ? Zou het leuk vinden om er over te kletsen
Heey Wij zijn ook net bezig in ronde 1, was al gestopt op 11 november met de pil, we wilden eerst later beginnen omdat we in Juni gaan trouwen. Maar hebben toch besloten nu al te beginnen, trouwen met een buikje is ook leuk! En ook voor de eerste, vind het allemaal zo spannend.
mijn nod is 29jan. dus moet nog ff afw88. vind het allemaal wel spannend hoor. mocht ik dit weekend niet ongesteld worden, dan ga ik maandag testen. ik ben al getrouwd (augustus 2009), maar trouwen met een zwanger buikje is ook mooi.
deze ronde was het bij ons niet raak, ben afgelopen donderdag ongesteld geworden. dus op naar de volgende ronde.
wij zijn 14januari gestart! En dus gestopt met de pil.... Ik zou de 13e ongi moeten worden.... (mijn pilcyclus dan) maar ben vandaag al ongi geworden.... helaaassss! Spannend allemaal!
Hey meiden, Bij mij is het heel snel gegaan want ik ben zwanger ! Ben al een tijdje niet op de site gwst ! ... Morgen heb ik me eerste echo
dag dames, hoe staat het er bij jullie voor, al dames die zwanger zijn geworden, of allemaal nog flink aan het klussen. ik zou vandaag weer ongesteld meoten worden, dus een spannende dag vandaag.
Miracle: Gefeliciteerd ! Wat leuk!! Hier i januari niks,maar deze maand word het spannend. Dacht blaasontsteking te hebben,maar laten testen en niks. Dus nu maar afwachten. Verder heb ik krampjes, misselijk, duizelig en hoofdpijn.. Klachten die ik vorige maand voor mn NOD niet had.. We wachten het dus rustig af
spannened lottel, nog een paar dagne en dan weet je het. ik ben gister dus ongesteld geworden, nieuwe ronde, nieuwe kansen
@ lottel: uit je banner te lezen lijkt het erop dat het dus niet raak was, jammer. ik heb mn ongesteldheid weer gehad, wij kunnen weer aan het klussen. nieuwe ronde, nieuwe kansen.
dag dames, hoe staat het bij jullie? al iemand zwanger? zoals jullie aan mn banner kunnen zien, zou ik vandaag ongesteld moeten worden, meestal word ik tegen de avond ongesteld, is dus nog even afwachten. spannend hoor!
Hoi allemaal, nou lottel, morgen dus een spannende dag. ik moet nog ff wachten, namelijk tot zaterdag. ik zal voor je duimen.
Merci, ik zal ook voor jou duimen zaterdag.. Ik voel tot nog toe niks van krampen ofzo.. Dus laten we hopen dat dat goed nieuws is
hoi allemaal nou lottel, het duimen heeft dus niet geholpen voor jou, maar ook niet voor mij, ben dus ongesteld geworden. op naar een nieuwe ronde dus voor ons