Ik zou mij even voorsellen, ik ben denise kom uit rhenen en wil samen met mijn vriend graag een klein wondertje. wij zitten nu in ronde 5 morge is mijn NOD dus lekker spannend hier. door mijn verhuizing ken ik heel weinig mensen hier dus vandaag dit. ik ben benieuwd groetjes
Hoi Denise, Spannend voor je! Ik hoop voor je dat je test straks positief is! Ik ben Karin en ik woon in Veenendaal, ernaast dus
tis zeker spannend ja maar leuk dat je reageerd waar in het veen woon je dan ik heb er ook nog een jaar gewoond dus
Ik woon in Veenendaal-west. Jij woont dus nog niet zo lang in Rhenen? Waar heb je eerst gewoond? Zijn jullie voor de eerste bezig?
hey ik ben december 2008 naar achterberg verhuist ging niet goed meer thuis (putten) ben toen bij me schoonouders ingetrokken. Juni 2009 naar veenendaal centrum (korte molenstraat) en nu 2 weken terug weer naar achterberg bij me schoonouders (schoonmoeder wordt slecht) en nu hou ik dat allemaal bij. Ja wij zijn voor de eerste kruimel bezig. dit is de 5de ronden en vandaag is mijn NOD alleen nog nergens last van van de week wel krampen gehad gister ochtend erg misselijk maar vandaag niks meer dus ff afwachten
hey meiden..helaas niet meer woonachtig in het Veen ..Petenbos..( maar nu verhuisd naar Heteren..city..) ...maar wilde jullie toch even onwijs veel suc6 wensen en duimen dat jullie gauw een vette roze test hebben !!
ik dnek ook dat ik niks roods ga zien de aankomende maanden net getest is positief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oeww Spannend!! Hier al een kindje van bijna 2 en waarschijnlijk zwanger van de 2de. Wij wonen in Wageningen dus ook in de buurt.