Andere zwangerschap, andere symptomen??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Y84, Apr 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Beste allemaal,

In november/december '12 zwanger geweest, werd helaas MA. Ik had toen voor mijn NOD duidelijk symptomen: opvliegers en wit slijm. Zit nu nog 7/8 dagen voor NOD (toen had ik vorige keer al symptomen). Afgelopen vrijdag en zaterdag flinke steken rechts onder in mijn buik gehad (6/7 dgn na vermoedelijke eisprong dus innesteling???), maar geeeeeeen opvliegers en wit slijm zoals vorige keer. Ben wel echt 'nat' de hele dag (srry dat ik het zo zeg :):) maar nauwelijks afscheiding. Mijn vraag is eigenlijk: zouden symptomen voor NOD steeds gelijk zijn bij meerdere zwangerschappen of is elke zwangerschap (ook voor NOD) verschillend???

Thanks...

2. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

Feb 9, 2013
    999
    1
    0
    Hej, veel verstand heb ik er nog niet van maar van bijvoorbeeld mijn moeder weet ik dat ze altijd zegt dat ze bij mijn broertje dit had, bij mijn zusje dat had en bij mij weeeer heel wat anders. Ik denk dan ook dat het heel goed mogelijk is dat je tijdens verschillende zwangerschappen, verschillend reageert.

3. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Bedankt voor je reactie!! Ja, ik lees en hoor inderdaad dat elke zwangerschap totaal anders kan zijn.. Dat zal dan ook wel gelden voor de symptomen voor nod... Denk ik...

Share This Page