Wij gaan voor een 2e. Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door patries2310, 23 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Hallo allemaal

We hebben besloten voor een 2e te gaan. Aankomende zaterdag me nod. Dus extra spannend. Heb al met ovulatie testen gewerkt 2 weken terug. Dus wie weet. Wie gaat er nog meer voor een 2e?

2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Wij ook:D
    Ook ovulatietesten gebruikt en vrijdag Nod als het goed is..
    Helaas gisterochtend negatief getest dus nu wachten op ongi.

Hoe oud is je eerste, en hoe lang hebben jullie er toen over gedaan?

3. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Nog niet nu maar wij gaan in Mei voor een 2e kindje!
    Van ons eerste kindje waren wij ronde 2 zwanger dus hopelijk gaat t straks weer zo snel!

Tegen die tijd zal ik zelf een topic openen met dezelfde vraag hihi! Hopelijk zijn hier dan al mama's in spee die al succes hebben gehad!

Heel veel succes

4. Louloute

Louloute Niet meer actief

Hey!
    Hier ook bezig. Ronde 3 nu. M'n nod is pas 20 december haha dus duurt nog ff!!
    M'n zoontje is 15 maanden oud. Ging toen best snel. Hopelijk nu weer!!

Balen smjd :( het kan nog toch? Misschien te vroeg getest!! :)

5. EverAfter

EverAfter Bekend lid

14 aug 2014
    675
    43
    28
    Vrouw
    Hier ook eerste ronde voor een tweede! En toevallig ook zaterdag nod! Nog geen ovulatietesten gebruikt, eerst eens even paar rondes gewoon ontspannen zo kijken wat er gebeurt. Bij de eerste zwanger in ronde 3. Ben benieuwd!!

6. Lolalilly

Lolalilly Actief lid

10 jan 2015
    200
    50
    28
    Jaaa hier ook de tweede! Ook zaterdag nod maar testen vanmorgen licht positief! Was de eerste ronde met ovulatietesten. Vinden jullie de tweede ook veel spannender dan de eerste? Meer omdat je al een kleine hebt die veel tijd en aandacht vraagt en dan denk ik uhm hoe ga ik dat doen met nog een kleine 🙈

7. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Jup, wij ook! Eigenlijk vanaf nu, en nog zonder ovu testen. Ken mn cyclus erg goed. Eerste kindje is ruim 8.5 maand oud nu. Vorige keer in 4 maanden raak. Vind deze keer juist relaxter, omdat je al weet dat je het kunt. Succes allemaal!

8. EverAfter

EverAfter Bekend lid

14 aug 2014
    675
    43
    28
    Vrouw
    Ik vind het tot nu toe zeker spannend, maar langggg niet zo spannend als bij de eerste. Toen was alles nog zo nieuw en onbekend.

9. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Helaas vandaag 14 dpo en weer negatief 🙁
    Maar ja meteen in ronde 1 was ook wel heel snel geweest
    Over de eerste 9 rondes gedaan, vanaf ronde 8 met ovulatietesten toen.
    Daarom nu maar meteen mee begonnen, weet ik ook wanneer ik mijn ongi kan verwachten.

Leuk dat er zoveel dames zijn die voor een 2e gaan. Heel veel succes allemaal

10. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Hier ook op rood. Helaas. Had gister toch goede hoop. Dacht licht streepje te zien.

De 1e is nu bijna 15 maanden augustus 2014 zwanger toen miskraam missed abortion. Met 11 weken gecureteerd. Toen testte ik op 2e kerstdag positief. Iedere keer 2e ronde raak. Dus misschien niet weer in 2e ronde. Oftewel weer rond kerst. Had al zitten rekenen als ik deze ronde zwanger word zou ik de 29e augustus uitgerekend zijn. 2 dagen voor me zoontje zijn verjaardag.

Voor degene die de komende dagen ook wachten op nod. Succes! Ben benieuwd!

Idd leuk dat er zoveel voor een 2e gaan. Vind het ook wel gezellig om hier zo te kletsen.

11. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ja dat hebben wij ook zo berekend, wanneer je dan uitgerekend bent. Maar ook in ons achterhoofd: wat als je precies gaat plannen en je raakt niet zwanger.. Dus gewoon besloten ervoor te gaan en dan zien we wel. Al kan een uitgerekende datum in december echt niet hier.

12. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Jaaa hier ook! Mijn zoon is nu ruim 13 maanden. Gister een positieve ovulatietest en gelijk gezellig gemaakt! Ik ben heel benieuwd :D

13. Louloute

Balen smjd en patries!! :(

Patries, m'n zoontje is ook van aug 15! :D leuk :)

14. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Ow wat leuk louloute. Is die van jou ook zo'n boef? Loopt ie al? Hier sinds deze week echte stukken.

Smjd gaan we voor de volgende ronde. Mijn nod is nu 20 december. En die van jou?

Succes colinn.

15. Louloute

Haha jaaa is echt een boefje!!
    Hij loopt sinds dat hij 13m is. Liep gelijk goed eigenlijk. Eerst sinds hij een maand of 10 was langs de meubelen enzo. Maar durfde niet los te laten. Toen opeens wel. Haha de wereld ging voor hem open!! :D
    Hij heeft deze week het dansen ontdekt haha echt zoo grappig om te zien!! :D

16. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier ook voor ons tweede kindje! Vandaag de 1e ronde in! Zo ontzettend spannend allemaal weer!!

17. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Hier ook officieel op rood nu. Ga er dus vanuit dat ik wel een eisprong heb gehad na mijn positieve test en hem ook goed gevoeld heb!
    Als mijn cyclus weer 35 is dan is mijn nod 30 december.
    Ervaring van de vorige keer was dat deze langzaam verkorte richting 30 dagen.
    Denk dat ik deze cyclus voor de zekerheid op dag 14 begin met ovulatietesten.
    Zijn jullie ook pas gestopt met de pil/andere ac of al langer en hebben jullie een regelmatige cyclus?

18. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ik ben mn eisprong toch ff kwijt deze maand 🤔 normaal 2 weken na laatste dag menstruatie, dat zou komend weekend zijn. app zei eerder, en normaal merk ik echt wel aan mezelf wanneer ik hem heb. Maar deze keer niet. Nog ovu testen gevonden die tht juni 2016 hadden en die heb ik donderdag en vrijdag gedaan. 2e streepje was alleen heeeeel vaag te zien dus denk niet dat ie dit weekend is dan is hij meestal al donkerder. Heb wel 1 dag steken gehad links onderin mijn buik, die waren heel vervelend. Dat was 4/5 dagen nadat we het gezellig hadden gemaakt. Vorige week vrijdag gezellig gehad en die maandag ervoor. Maar die maandag was een paar dagen na mn menstruatie dus daar zal niks gebeurd zijn. Volgende maand echt serieus aan de gang.

Ons zoontje is een snelle, stond met 7.5 maand al, en schuifelde ook al vrij snel daarna langs de tafel.

19. Laurtje32

Laurtje32 Lid

20 nov 2016
    6
    0
    1
    Limburg
    Wij gaan ook voor een tweede. Ons zoontje is van laatst oktober 3 geworden. Wij zitten in de eerste ronde. Zijn ook meteen met ovulatietesten begonnen. 2 jaar over gedaan bij zoontje. 1 jaar gewoon en 1 jaar zh. Heel onregelmatig ongesteld en soms gewoon geen eisprong. Als ik in december niet zwanger raak gaan we in januari meteen naar t zh. Ook omdat leeftijdsverschil anders te groot word voor ons gevoel. Succes allemaal!

20. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Hier is mijn cyclus nadat ik ben gestopt 28-28-26-26. Dus heel apart. Toen ik zwanger raakte van mijn zoontje al die tijd 28 geweest. Dus blijf maar met de ovulatie testen checken.

Deel Deze Pagina