Zwanger worden vanaf januari 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vrolijkaapje, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrolijkaapje

11 dec 2016
    7
    0
    0
    Hoi hoi,

Zijn er nog meer meiden die vanaf januari voor of weer voor een kindje gaan? Wij willen vanaf januari echt gaan starten voor een tweede kindje. De eerste hebben we lang op moeten wachten en is nu 8 maanden, tojd om ons gezin uit te breiden.

Wie schrijft er gezellig mee?😁

2. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Oh wat leuk, zat net naar een dergelijk groepje te zoeken 😄 wij willen ook vanaf volgend jaar voor onze tweede gaan. Wij hebben nu een kereltje vsn bijna 2,5 jaar. Vindt het best weer spannend eigenlijk!

3. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Leuk een nieuw groepje! Wij gaan waarschijnlijk ook in januari er weer voor :)

4. vrolijkaapje

11 dec 2016
    7
    0
    0
    Hoi dames,

Het is ook best wel weer spannend! Was het de vorige ronde snel raak bij jullie? We kunnen in ieder geval nog een wijntje drinken met kerst😉

5. Drollie

Drollie Actief lid

16 jul 2013
    222
    153
    43
    Utrecht
    Hoihoi.
    Wij hebben een zoon van 2.5 en zijn er nu helemaal over uit dat we vanaf nu voor een 2e kindje gaan. Leuk om mee te kletsen hier:)
    Maar eerst idd genieten van een wijntje tijdens het kerstdiner.. krijg ik tenminste ook geen vragen of nummer 2 niet al eens onderweg is...

6. vrolijkaapje

11 dec 2016
    7
    0
    0
    Haha drollie herkenbaar! Hier zitten ze ook alweer te viasen wanneer wij van plan zijn te gaan voor een tweede en ik houd het op voorlopig niet😉

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo meiden,

Ook wij gaan in januari weer van start. Wij hebben een zoon van 5 en een half en een dochter van 3 (bijna 4). In januari laat ik de spiraal er uit halen en dan maar kijken of het ons gegund is. De eerste was in ronde 1 raak en de 2e in ronde 3. Ondertussen laten we een huis bouwen dus ergens in juni/juli hopelijk verhuizen. Hier weten mijn vrienden en familie wel dat we nog een hele grote wens voor een 3e hebben en ze weten ook dat we gezegd hebben zodra we een ander huis hebben gaan we ervoor dus ik denk dat het niet zo'n grote verassing zal zijn voor de meesten als het straks weer raak is.

Liefs

8. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
  9. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ik drink sowieso niet, dus dat maakt ook niet uit, whaha. Bij ons zal niemand het nog zien aankomen, de jongste word in januari 1 jaar.

@Meiske, ik had jouw topic idd ook gezien, maar daar was al zoveel geschreven :p

10. vrolijkaapje

11 dec 2016
    7
    0
    0
    Haha dat scheelt daantje! Hopelijk ben je voor die vragen ronde! Was je snel zwanger van de eerste?

Iedereen al aan de foliumzuur?

11. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Haha aapje, ik denk dat ze met een derde toch minder snel vragen, we hebben een jongen en een meisje, dus voor een ander al snel compleet geloof ik :p de eerste was ik in de 3e ronde zwanger, de tweede in de 4e ronde. Ik zat toevallig gisteren te denken dat ik idd weer foliumzuur moet gaan slikken!

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik ben het weekend begonnen met foliumzuur! Heeft een paar weken de tijd nodig om goed in je lichaam op te nemen, dus ik dacht dan maar vast beginnen! Hier vragen ze het niet eens meer of er een 3e komt, want iedereen weet al dat we nog heel graag een 3e willen.

Liefs

Deel Deze Pagina