wauw Liesje wat goed!!! Genieten nu! Betties hoe gaat het? Gek he die zere borsten, een sportbh is denk ik een goede oplossing. (zal ik volgende keer ook doen) Sterre hoe gaat het met je? Mijn dieet zet zoden aan de dijk, gaat gestaag de goede kant uit!!
Zie je nou wel Liesje, wat goed! Gefeliciteerd! Hier alles goed, maar begin wel wat moeheidsverschijnselen te krijgen van die deca. Verder ben ik 1.5 kilo aangekomen die er met geen mogelijkheid adf wil. Normaal doe ik ff twee dagen niet snoepen en is het weer ok, maar nu... Eet bijna niets, toch kom ik aan.
Sterre je doet het hartstikke goed!! En dat je aankomt komt echt door de hormonen, vervelend en we gaan voor het goede doel! Hoe is het met de anderen?
sterre, hoe gaat het met de vermoeidheid ? Dat je aangekomen bent lijkt me ook idd van de medicatie, die krijg je er wel weer af als je geen medicatie meer hoeft te nemen hoor Flo, wat goed dat je dieet vlot loopt, en dat je al resultaat hebt ! Ik heb nog steeds bruinverlies, vandaag precies iets meer dan de voorbije dagen. Het maakt me zo bang, ik weet met mezelf geen blijf Ik heb ondertussen wel al last van een zware maag en af en toe wat vermoeid.
Dank je flo! Vermoeidheid is te doen, kan gelukkig nog steeds 3x per week hardlopen...verder vandaag ongesteld geworden. Ziekenhuis gebeld, 17 augustus metmmenopur beginnen en 23 augustus eerste echo. Geen uitgangsecho dus... Liesje, mijn beste vriendinnetje heeft dat bruinverlies helaas haar hele zwangerschap gehouden, maar toch super gezonde zoon gebaard hoor, probeer je niet te druk te maken meid.
Liesje succes meid, vervelend dat dit er is. Ik denk dat je je pas zorgen moet gaan maken als je ook buikpijn en lage rugpijn krijgt. (zelf gehad) Maar goed ik kan niet in je lichaam kijken en ook je zorgen niet wegnemen....misschien bellen met zhuis? In ieder geval zet 'm op. Sterre loopt allemaal goed door. Wat ik me af vraag moet je zolang tot 17/8 deca gebruiken zonder Menopur? (18 dagen als ik het goed lees) Ik ben zelf blij dat ik het 12 dagen moet spuiten en dan de Menopur erbij ga zetten. Heft bij mij de bijwerkingen van de deca op. Ik had ook besloten me meer over te geven aan die hormonen, zet me vaak schrap omdat ik het eigenlijk niet wil. Maar ja zonder hormonen geen ICSI...
yep flo, dat klopt! op dag 19 komt de menopur erbij. Al met al spuit ik straks dus ruim een maand. Gelukkig heb ik, op het beetje moe zijn na, geen bijwerkingen, maar vind het ook vrij lang hoor. Ben bang dat de boel dan straks zo plat wordt gelegd, dat de menopur zijn werk niet meer gaat doen en er straks geen eitjes gaan groeien... op een of andere manier ben ik daar sowieso bang voor. Dat ik over twee weken voor die echo ga en er niets te zien is. Weet niet waar dat vandaag komt. Misschien omdat ik bij de drie IUI's die ik heb gedaan (zonder hormonen) ik ook steeds pas op dag 19 een eisprong had. Bovendien ben ik wat ouder, dus maak me best zorgen.. Zie in jouw onderschrift dat ICSI 1 niet aan sloeg, mag ik vragen wat er precies niet helemaal werkte?
Sterre mooi dat je bijna geen bijwerkingen hebt! Ieder zhuis doet blijkbaar zijn eigen idee wbt hoelang je moet spuiten. Het enige dat we kunnen doen is vertrouwen op hun expertise....bet wel moeilijk om me zo over te geven. En je eisprong komt wel, alleen wat later, dat geeft niet!! Tja en dat je wat ouder bent, valt nog mee volgens mij, maar goed ieders lijf reageert anders. Duim voor je dat het goed gaat en komt! Mijn ICSI van afgelopen keer begon heel voorspoedig genoeg eitjes te tellen. Jammer genoeg ging in de loop van die week er steeds een paar minder groeien. Tot op een vrijdag ik 1 groot ei had, zucht...dikke tranen....ICSI mislukt. Dan gaan ze geen punctie doen, risico te groot dat het mis gaat en dan is er een poging weg. Ik kon kiezen uit 2 opties of ik ging alles laten springen en opnieuw beginnen. Dus dan na 2 weken weer beginnen met deca. Maar ik had zo'n last vd bijwerkingen dat ik dat idee niet kon verdragen. Of een escape IUI op zondag, jaaaaaaaaaaaaaa!!! Al snel merkte ik dat ik me anders voelde en ik weet ook dat ik mezelf anders kan praten omdat ik het zo graag wil. Rustig gewacht en bijna na 2 weken getest, voor het eerst positief!! Vol ongeloof en zo blij. Helaas geen plakbeeb. Toch heb ik me zo fijn gevoeld en dat geeft me veel moed om verder te gaan!
Pfff ben echt onzeker! Borsten lijken minder gevoelig en veel steekjes en vage buikpijn. Was er gisteravond echt depri van. Maar vanmorgen nog een kv testcgedaan en die was in elk geval niet lichter dan die van maandag. Pfff gewoon afwachten. Gelukkig geen spoortje bloed te zien. Killing dit wachten en van alles voelen.
Kom op Betties, je had een knaltest!!! Niet gaan twijfelen. Tuurlijk ben je bang als je dingetjes voelt. En ook omdat je al miskramen hebt gehad. Afleiding zoeken, is een goeie denk ik. En anders even bellen met zhuis oid. Succes!
flo, wat verdrietig, kan me voorstellen dat het een enorme domper was! Deze ronde gaat hem gewoon worden voor je! gaat voor jou nu ook al beetje opschieten dat je met de deca mag beginnen toch, nog twee weekjes, voor je het weet is het al zover!
Lijkt me een strak plan Sterre! Voor jou en alle anderen natuurlijk ook. Gaat het goed met spuiten? Ja hier gaat de tijd vlot voor ik het weet zit ik weer middenin.
betties, zolang er geen bloedverlies is niet wanhopen meid ! Wanneer heb je je eerste echo ? Hier vandaag naar spoed gegaan omdat ik licht bloedverlies had, daar is een bloedafname gedaan, hcg dinsdag 111, nu 248. Niet goed dus, ik moet nu stoppen met utrogestan en regels afwachten
Liesje, wat een verdrietig nieuws meis, begrijp ik het goed dat een stijging van 111 naar 248 dus veel te weinig is? wat ontzettend sneu Flo, spuiten gaat prima! van het weekend voor het eerst wel de bijwerkingen, en dat is met name moe moe moe en gevoel van beetje klaar mee zijn. Vandaag weer goede dag gelukkig. Het is nu aftellen, zaterdag komt de menopur erbij
sterre, het hcg gehalte in je bloed moet iedere 48u verdubbelen, dus het zou vandaag eigenlijk minstens 666 moeten zijn. Komende zaterdag moet ik terug bij de gyn voor een bloedafname om te zien of het hcg al helemaal uit mijn bloed is, en een gesprek over de verdere behandeling (eventuele wijzigingen in medicatie of zo), omdat het resultaat van deze icsi niet zo goed was, met maar 2 embryo's goed genoeg en geen cryo's.
Liesje wat ontzettend verdrietig! Ik schrik ervan. Heel veel sterkte, hoe ben je eronder? Dikke knuffel voor jou... Hier alles goed. Wel veel onzekere momenten maar lichamelijk geen teken dat het mis aan het gaan is. Ik word alleen steeds na het avondeten misselijk. Wevgaan woensdag naar huis ipv zaterdag. Ik verlang naar mijn eigen bed en badkamer. De rest goed bezig met spuiten! Nog een keer het schema neerzetten voor de planningen? Toi Toi Toi!
Ohhhh Liesje wat ontzettend verdrietig voor je. Ben er stil van en had het echt niet verwacht. Ik had het je zo gegund. Heel veel sterkte. Neem je tijd om het te verwerken. Sterre nog 5 dagen doorbijten en dat de Menopur snel mag gaan werken! Elke dag is er weer 1. Hoop dat je af en toe een slaapje kan doen. Betties gelukkig meid dat het goed gaat! Die onzekere momenten kan ik me zo voorstellen. Fijn dat je woensdag naar huis gaat, lekker naar je eigen spullen. Hier nog een paar dagen vrij en dan do weer werken.
hoe is het met iedereen???? Hier zo'n 2,5 kg kwijt, heerlijk! Ben deze week ook begonnen met wandelen, lekker mijn hoofd leeg lopen en buiten zijn!
hallo Flo, lekker van je vrije dag nog aan het genieten? ik werk thuis vandaag, netwerk ligt er sinds gisteren uit bij ons, dus iedereen is naar huis gestuurd. Wel lekker, kan ik beetje rustig aan doen, want ik heb nog steeds giga hoofdpijn. Vermoeidheid is weer weg gelukkig. Lekker hoor, 2,5 kilo kwijt! wat jij kwijt bent, heb ik eraan! sinds ik met spuiten ben begonnen. Nou ja, probeer me er maar niet te druk om te maken... Gaat toch ook al voor jou opschieten Flo, voor je weer begint met spuiten, weekje of 2 nog toch, zo voorbij!
Lieve Liesje, wat ontzettend rot dat het toch niet zo mocht zijn! Hele, super dikke knuffel meis! Sterre, bijna Menopur, succes!!! Zie je er tegenop of juist in tegendeel? Betties, goed om te lezen dat het bij jou nog steeds goed gaat!! Flo, eind van de maand starten he En 2,5 kilo eraf. Goed bezig Ik kom even zeggen dat we een besluit hebben genomen. Ik heb de laatste dagen erg getwijfeld. Wel of niet doorgaan... Stoppen maakt me enorm verdrietig, doorgaan...de gedachte eraan put me al uit. Dus we hebben besloten een paar maanden een break te nemen. Ik denk een maand of 5 á 6. Dat hebben we echt nodig. Wel gaan we nog naar Gent (afspraak is volgende week dinsdag) en ga ik nog het gesprek met MCK aan op 3-9 en ook aangeven wat we besloten hebben. Ik hou nog even aan om niet meer zoveel te komen checken dus jullie zien me wel weer verschijnen ook al denk ik veel aan jullie maar moet gewoon even niet teveel bezig zijn met alles Veel liefs en een dikke knuf!