Wie gaan er ook bijna starten met IVF of ICSI?

Discussion in 'MMM clubs' started by Jordan, Jun 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flo72

Flo72 Bekend lid

Apr 9, 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach Jordan wat verdrietig hoe je je voelt. Een virtuele knuffel voor je. Wens heel veel rust en kracht toe!!!!

2. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Jordan, ik heb er zin in! kan niet wachten tot zaterdag!

maar wat vervelend dat je je zo voelt, een hele dikke knuffel voor jou!! ik hoop dat de break je wat rust en bezinning kan brengen en wie weet brengt het gespsrek in GEnt je wel tot positieve gedachten. Heel veel sterkte in ieder geval en nogmaals, hele dikke knuffel!

3. Flo72

Flo72 Bekend lid

Apr 9, 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag mijn 1e werkdag, wennen hoor....heerlijke vrije vakantie gehad!! De tijd zal nu wel lekker snel gaan. Net als Sterre kan ik niet wachten om weer te beginnen!

4. betties

betties Fanatiek lid

Feb 24, 2011
    1,954
    168
    63
    Hi dames, ik ben ook weer thuis. Nog even een laar dagen lekker thuis aanmodderen en dan maandag beginnen. Ik heb een nieuwe functie en begin daar maandag. Vanuit de ziektewet eerst weer even opstarten, 4x4 uur. Ben ik nu erg blij mee want pfffff ik ben benieuwd hoe de zwangerschapskwalen straks samen gaan met werken. In de zwangerschap van mijn zoon was ik destijds heel erg misselijk en heb ik wel eens op mijn werk overgegeven. At is natuurlijk lekker waardeloos, helemaal als ik in een nieuwe functie ook nog eens extra mijn best moet doen... We zien wel!
    Trouwens mijn afgelopen paar dagen gingen niet goed. Ik had woensdagavond ineens out of the blue een flinke veeg rood bloed! Ik zat op een stoel en ineens voelde het glibberig. Schrok me dood! En meteen een giga dip natuurlijk. Maar ik kreeg geenuik of rugpijn en snachts is er niets meer gebeurd en smorgens ook niet. Ik heb het ziekenhuis gebeld en mag nu morgen voor een echo! Dan ben ik als het goed is precies 6 weken.
    Giste hebben we de tent ingepakt, heel lief mijn schoonouders kwamen helpen, ik mocht niets doen. Nu dus lekker thuis. En ik moet zeggen, de rust doet me goed, want ik voel me nu o en top zwanger! Vannacht moest ik er even uit voor mijn zoon en toen deden mijn boobs toch zeer, poeh! En gelijk lekker misselijk... Ik heb er nu dus wel weer vertrouwen in. Hopenlijk morgen o de echo goed nieuws en ziet alles er mooi uit!
    Zullen we het schema nog een keer invullen, want ik ben een beetje kwijt waar iedereen zit in het schema.
    Liesje, hoe is het bij jou?

Jordan, wat een rotsituatie. Heel goed om bewust een break te nemen hoor. Toen ik woensdag bloed zag en dacht dat het mis ging merkte ik ook meteen dat mijn man dat ook niet trok. De emoties zijn zo heftig en je bent zo machteloos. Er zijn allen maar enorme hoogtepunten en enorme dieptepunten en spanning. Succes in gent, goed dat je gaat. Zij zijn enorm voorstander van utrogestan, duik daar alsjeblieft in. Ik hoop dat je er samen met je partner uitkomt. Dikke knuffel!

5. Flo72

Flo72 Bekend lid

Apr 9, 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Betties pffff loopt het met een sisser af! Fijn dat ze meteen een echo doen. Succes morgen, hopen op een mooooooi hartje :)
    En ik heb gehoord dat tegen misselijkheid zo'n polsbandje tegen wagenziekte helpt.... ik weet het niet heb het nog nooit geprobeerd, wie weet helpt het!

6. Flo72

Flo72 Bekend lid

Apr 9, 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het Betties? Ik duim voor je!!

7. betties

betties Fanatiek lid

Feb 24, 2011
    1,954
    168
    63
    Alles is goed! Wat een spanning, maar we zagen een vruchtzak met dooier een miniemmy van 3mm en.... Een kloppend hartje! Zo bijzonder! Ook was de oorzaak van het bloedverlies waarschijnlijk wel te zien. Een klein deel van de vruchtzak was losgekomen. Geen reden tot paniek maar verklaard wel het korte bloedverlies.
    Tsja, en nu proberen te beseffen dat het gewoon echt is allemaal! Zo raar om om te schakelen na meer dan 3,5 jaar ellende...het moet nog even landen allemaal.
    De echo voor 4 sept blijft staan, dus met 8,5 week weer een echo.

8. Flo72

Flo72 Bekend lid

Apr 9, 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauwwww Betties wat een opluchting!! Ben heel blij voor je. En over ruim 2 weken mogen jullie weer gaan kijken naar het wondertje! Fijn meis.

9. betties

betties Fanatiek lid

Feb 24, 2011
    1,954
    168
    63
    nou het blijft spannend, word echt gek. Vanochtend weer rood bloed en een stolseltje. Misschien houdt ie toch niet? Beetje vaag gevoel in mijn onderbuik en af en toe een flinke steek. Doodeng.

10. Sterre1977

wat fijn dat alles goed was bij de echo betties, maar lees vanmorgen weer beetje rood. Hoeft natuurlijk helemaal niet te zijn, dus probeer een beetje je angsten over boord te gooien meis. Gelukkig mag je over twee weken weer terug voor een echo!

Flo, valt het mee om weer aan het werk te zijn? Wanneer mocht jij nou ook alweer beginnen met spuiten?

Ik ga vanavond naast de deca ook met de menopur beginnen, spannend hoor. Vanmorgen heerlijk 7 km hardgelopen wat gelukkig nog steeds goed gaat. Ben benieuwd of ik ook kan blijven lopen als ik ga stimuleren.

11. Flo72

Flo72 Bekend lid

Apr 9, 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterre op 31/8 ga ik weer spuiten, zin in....hoe bizar klinkt dat? Ik wil gewoon verder! (net als iedereen denk ik)
    Mooi dat jemet de Menopur begint, weer een stap verder! Verwacht jij over 2 weken een punctie te hebben?

12. Sterre1977

Herkenbaar hoor flo, kon ook niet wachten! Mijn punctie staat gepland op 29 augustus, maar ik verwacht dat het wat langer gaat duren, misschien omdat mijn eisprong in mijn natuurlijke cyclus altijd pas op dag 20 was...

13. betties

betties Fanatiek lid

Feb 24, 2011
    1,954
    168
    63
    Even de laatste stand van zaken...

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Betties, wat goed dat het hartje zo mooi klopt! Lekker van proberen te genieten meid!!!

Sterre, hoe gaat het met jou? Je hebt als het goed is nu bijna je eerste FM?

En Flo, jij mag bijna he! Logisch dat je er zin in hebt hoor, ben je weer bezig.

Ik heb nog steeds pauze. Voel me er lekker bij zo. Wel vorige week naar Gent geweest. Daar kunnen ze echt veel meer onderzoeken dan ze hier in NL willen (kunnen?) dus ik ga met de verzekering in discussie hihi, alleen zelfs daar kan ik me momenteel niet toe zetten dus ga van de week proberen er voor te zitten! :D

15. betties

betties Fanatiek lid

Feb 24, 2011
    1,954
    168
    63
    Jordan, wat goed om even wat van je te horen! Neem lekker je tijd. Zo'n discussie met de verzekering kost ook energie. Bizar he dat ze in het buitenland zoveel meer doen. Mocht je ervoor gaan, dan hoopnik echt dat ze goed kunnen helpen naar een geslaagde zwangerschap toe.
    Hier heb ik in het ziekenhuis ook een hele discussie gehad omdat ik nog nietvgestopt ben met de utrogestan. In belgie gebruiken ze het tot 12 of soms wel tot 20 weken, maar hier was het vooral 'geen beleid van het ziekenhuis' en 'niet bewezen effectief'. Nou ze kunnen de boom in. Ik kreeg geen herhaalrecept. Gelukkig zijn er andere manieren om eraan te komen en heb ik nu genoeg.
    Verder vreselijk beroerd. Het is bijna moeilijk om blij te zijn, maar gelukkig zal het over een paar weken wel weer beter gaan. Volgende week de termijnecho en daarna zijn we vrij om te doen als normale zwangere. Ik heb me al ingeschreven bij een verloskundige en zal daar binnenkort een intake hebben. Wat een heerlijk moment!
    En uiteraard heb ik me opgegeven voor moeders voor moeders en ga ik vanaf deze week weer fijn in kannen plassen. Ik doe mijn best voor jullie!
    Veel liefs, betties

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hey wat goed dat je jezelf hebt opgegeven bij MvM. Toen ik in mei even zwanger was had ik mezelf ook opgegeven. Mocht het er ooit nog van komen ga ik daar ook zeker voor. Ja van de Utro hoor ik ook vaak maar exact zoals jij zegt, de artsen hier zeggen dat het geen beleid is en niet bewezen. Spreken ze dat onderling af ofzo? Ik loop in een kliniek die zich alleen toelegt op fertiliteitsproblemen dus dan zou je toch denken.... Maar helaas. ;) Ik hoop dat je snel bevestiging krijgt en ook snel minder beroerd bent zodat je lekker kunt genieten van het kleine wondertje dat in je buik aan het groeien is!!!!!!!!!

17. Flo72

Flo72 Bekend lid

Apr 9, 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goed gesprek dan in Gent Jordan! De mmm kost ook veel energie en geestelijke inspanning. Vooral als ik lee hoe vaak het wel is gelukt en ook weer mis ging...Hoop utro ook jou kan helpen. Raar he Betties dat in NL dat zo anders is dan in andere landen. Waar ze dat hebben onderzocht dat het helpt!!!! Ik ga er ook op inzetten. Heb nog wat vd vorige keer en ga vragen om een herhaal recept. (heb zelfs Fostimon om te ruilen hahha, ze vroegen of ik dat mee wilde nemen)
    Betties hoop dat je je snel wat beter voelt en kan gaan genieten. De termijn echo is ook fijn om te hebben gehad, snap je onrust. MIsschien helpen van die tegen wagenziekte bandjes? Of gemberpilletjes?? succes!!
    Ik ben net begonnen met Provera, nu dag 4. Voelt nog niet echt als een start maar de kop is er af!!

18. Jackie75

Jackie75 Actief lid

Apr 22, 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Hallo allemaal,

Kan ik nog meekletsen? Ben 22 aug begonnen met de stimulatie. 28 aug 1e follikel meting,30 de 2e follikel meting.
    Vind het zo spannend. Meer dan de eerste keer 3 jaar terug.

Groet Jackie

19. Flo72

Flo72 Bekend lid

Apr 9, 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom Jackie!

Ik zet morgenvroeg de 1e spuit Deca.

20. Jackie75

Jackie75 Actief lid

Apr 22, 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Spannend Flo! Ik zie dat je al de nodige ervaring hebt met behandelingen en helaas ook een mk. Zwaar!

Ik heb maandag de punctie al. Vanavond de pregnyl spuiten en dan maar hopen op een goed resultaat maandag.

Share This Page