Wie gaan er ook bijna starten met IVF of ICSI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jordan, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Jackie!! Ook jij hebt er al een flinke reis opzitten. Ben benieuwd wat de oogst van je punctie is.

2. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Flo,7 eicellen. Nu afwachten op het belletje of er bevruchtigingen zijn en hoeveel.

Hoe gaat het met de deca spuiten?

3. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als best een mooi aantal, maar ik weet er niks van, dus kan het ook mis hebben.

Deca gaat ok, dag vier gehad. Ben wel wat kort aangebonden. Beetje buikpijn maar kan ook van de Provera zijn, hierdoor moet ik ongesteld worden.

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hoi Jackie, welkom. Jij zit in afwachting momenteel he. Weet je al wat?

En Flo hoe gaat het met jou? Hoe voel je je?

En met de andere meiden?

Wij hebben een gesprek gehad met de arts in de kliniek waar we lopen en we gaan nu met het verhaal van UZ Gent nog eens naar LUMC maar dan dit x naar de hh miskramen poli. Kijken of zij die onderzoeken ook doen. Ook gaan we babbelen met de psy in de kliniek over het afgelopen jaar en daarnaast zijn we nog steeds aan het genieten van de pauze :) ik ga wel de gesprekken aan maar verder nog geen tp'en. Die 9 cryotjes wachten wel denk ik ;)

5. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Jordan,3 bevruchtingen dus morgen een tp. Valt me een klein beetje tegen gezien mijn eerste IVF(17 eicellen en 11 bevruchtingen)maar ik weet ook dat er vrouwen zijn die maar 1 of geen hebben. Ben dus blij en weet dat ik niet mag klagen.
    Nu hopen dat de andere 2 goed genoeg zijn om in te vriezen.

Jij gaat naar hh mk poli in LUMC,ben ik paar maanden terug ook geweest. Niks gevonden maar bij positieve zw moet ik fraxiparine gaan spuiten. Misschien ook een optie voor jou?

6. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Jackie dat er voor jouw doen maar weinig bevrucht zijn geraakt. Een hele goeie tp gewenst en succes met wachten. (moeilijk moment vind ik) Jij spoot ook fraxiperine las ik, wat deed ddat voor jou? Ik heb een trombose gehad door een ongeluk en moet als ik weer zwanger raak dat gaan spuiten.

Jordan mooi dat je je rust kan pakken en inderdaad de cryo's wachten wel. Fijn dat er nog 9 in de vriezer zitten.

Hier gaat het gestaag. De vermoeidheid begint te komen, vooral geestelijk. Dus doe wat aan meditatie en vooral veel rust en regelmaat!

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Jackie, laat je er 2 terugplaatsen of 1? En wanneer hoor je of de andere(n) de vriezer in kunnen? Ik ben al best uitvoerig onderzocht maar toch zijn er een paar ontbrekende schakels. Ik word er gestoord van want ik raak maar zwanger en steeds een mk als gevolg (al voor de MMM). De arts in MCK had het inderdaad over Heparine of Fraxiparine maar ook over asperine maar dat is lastig omdat ik astma heb en geen asperine mag slikken. Hahaha. (Ik ben gammel ;)) Ook prednisolon zou nog een optie kunnen zijn. Nou ja, we wachten af. Jij morgen tp dus! Heb je andere medicijnen gespoten waardoor het nu minder kan zijn? Ik had bijv. meer met Menopur (hoewel ik daar ziek van werd) dan met Puregon. Ik ga iig KEIhard voor je duimen!

Flo, ja die Deca is fijn wat dat aangaat. Wel lekker als je rust kunt pakken dmv mediteren. Wanneer start je met de tweede spuit erbij? Of heb je lange behandeling? Ja die 9 cryo's is erg fijn maar ook (hoe erg dit ook klinkt) benauwend dat ik misschien nog 9x teleurgesteld word en dan ook nog een poging over heb (tenzij de regering toch het aantal poging terugbrengt naar 1 in 2014 maar daar gaan we maar ff niet vanuit ;)).

8. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    over 7 dagen Menopur erbij! dan voel ik me vaak snel een stuk beter.

Ik snap je angst, al heb ik pas 1 keer die ontzettend nare ervaring. Langer utro inbrengen dan??? Jammer dat we elkaar niet meer kunnen helpen. Duim ook voor jou dat het goed komt!!!!

9. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Flo, ik spuit op dit moment geen fraxiparine maar als de zw test positief is moet ik dat gaan spuiten.Rot spul die deca! Ik was er ook niet helemaal mezelf met dit spul.

Jordan, ik laat er 1 terugplaatsen. Omdat ik nog maar 1 nier heb mag ik geen meerlingen zw. Ik heb met puregon gespoten omdat dit 3 jaar terug zo'n mooi aantal opgeleverd heeft. In het MCK waren ze overigens heel tevreden hoor,moet ook niet zeuren. Morgen hoor ik of andere 2 goed genoeg zijn om in te vriezen. Hoop het zo,anders is je poging wel heel snel voorbij.
    Over prednison en aspirine is niet gesproken in MCK met mij,wanneer heb je weer een afspraak?

Flo en Jordan bedankt voor succes wensen!!

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hoe ging het Jackie? Ja MCK wilde er vorige x niks over horen maar naar aanleiding van mijn doorzoeken en de uitkomsten van het gesprek in Gent gingen er wat deuren open. Uit zichzelf zullen ze er niet snel over beginnen denk ik.

Flo, ja over die Utro moet ik ook praten bij LUMC. Was ik bij MCK helemaal vergeten te vragen! :D

11. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Hier alles goed gegaan. 1 on board en nog 1 goed genoeg om in te vriezen(klinkt dat gek hè)Over 14 dagen weten we meer. Dus nu afwachten en mezelf niet al te gek maken.....

Ik gaf vandaag ook aan langer dan die 10 dagen door te willen gaan met de utrogestan. De arts die ik had zei dat het niet bewezen was dat dit helpt maar als mij dat een goed gevoel geeft moest ik dat vooral doen zei zij. Ze zei als ik tekort kwam ik moest bellen voor een recept maar ik zei nog een hele lading te hebben liggen.
    Ik zal bij een pos zw test zeker doorgaan tot de echo en mss dan nog wel langer.
    Doen waar je je goed bij voelt!

Jordan,ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.

Flo,hoe is het met jou?

12. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met de wachtweken Jackie! Mooi dat er nog 1 in de vriezer zit. Fijn hoe de art reageert op die utro vraag. Ga het hier straks ook vragen.

Ik he er een week spuiten opzitten, begin moe te worden en kribbig ook. En het is ook druk op school, werk in het basisonderwijs, 33 lln....pffff is veel! Gister hele lange dag gehad, rond 18u stapte ik school uit en nog niet klaar. FF klagen hoor!

13. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhhh ik snap het en ongesteld geworden vandaar die zeurstemming! :) Fijn weekend!

14. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Laat je dan het weekend maar lekker in de watten leggen Flo :)Jij ook een fijn weekend!

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Meiden hoe gaat het hier?

16. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blehhhh rot deca, moe, tranen en kribbig. Gelukkig morgen de 1e echo en dan Menopur erbij spuiten!

En met jullie??

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ohh echt :( Balen!!!!!! Vind ik NIET leuk! Dikke knuffel. Spannend morgen de echo. Ik heb altijd kort traject, dus 2 dagen Deca, dan komt daar Menopur of Puregon bij dus ik ben echt een kneus op het gebied van langdurig traject maar waar kijken ze precies naar bij zo'n echo? (ik hoor ook vaak de term 'uitgangsecho' en die krijg ik ook nooit)

Hier gaat het goed. We staan nog steeds op pauze. Ik ben al 8 kilo kwijt (nog een paar te gaan maar en ik zit op de 65) en ik heb de 25ste een afspraak in het LUMC. Benieuwd. Ik wil eigenlijk in NL blijven. Het buitenland kost mij teveel geld want de verzekering vergoed amper wat en daarbij vind ik de tijd die het extra kost ook best heavy. Ik heb er best wat voor over maar als het in NL kan dan liever in NL natuurlijk. Verder druk druk druk op het werk maar ik vermaak me prima :D

18. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed 8 kg afgevallen!! Ben benieuwd naar het gesprek bij LUMC. Jammer dat het in het buitenland duurder, en dat de verzekering daar weinig van vergoed. Hoop dat de pauze je goed doet!
    Bij mij zit tussen de miskraam en dit begin, 4 maanden met echt ook een lange zomervakantie. Kan zeggen dat ik er veel beter en tabieler aan toe ben dan bij mijn 1e ICSI. Dat geeft me moed!!

Ik heb net een uur geslapen en toen lekker choco pepernoten gegeten hihih Hoofdpijn is iig verdwenen. Morgen adv!!
    Morgen kijken ze hoe alles eruit ziet, denk dat het een uitgangsecho is. Weet het eigenlijk niet. En stellen ze de Menopur in, ws hoogste dosis.

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Succes vandaag Flo!!! Ben benieuwd. Wel super fijn dat je er nu beter in zit. Hier hebben we nu ook de tijd om alle uitslagen rustig af te wachten want als je door wilt duurt alles te lang. Scheelt weer hahaha. Nou Menzis kan pas achteraf zeggen wat ze uberhaupt vergoeden dus ik moet alles op de gok doen en dan de factuur indienen en fingers crossed houden maar alles wat in NL niet wordt gedaan vergoeden ze hoe dan ook niet en als ze wel iets vergoeden, dan vergoeden ze maar 65%. Schiet niet op.
    Oh choco kruidnoten = lekker. Alleen nu even niet hahaha. Ben benieuwd naar je dosis!

20. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo in zhuis geweest. Alles lag goed plat, hihih. Dus Menopur gaan spuiten, 225 E. Hopen dat de follikels dit keer goed gaan reageren. Volgende week donderdag weer controle. Wel een emo dagje. Voor het eerst na de miskraam, weer op de afdeling. Komt wel ff binnen.

Raar beleid van Menzis, hoop dat het jullie hier "gewoon" gaat lukken.

Jackie hoe is het met je??

Deel Deze Pagina