Het gaat hier wel ok. Maar heb pas twee doses meno gehad. Wat steekjes in mijn buik. Vandaag had ik een drukken dag, vriendje van zoonlief te spelen, naar de bedrijfsarts, maar zwemles, etc. Ben nu wel gaar en merk dat ik dan weer kribbig wordt. Manlief mag lekker koken, dan kind op bed en lekker op de bank hangen. Klaar voor vandaag.
Hi jordan, en? Hoe ging de echo? Is alles meegegroeid? En hoe voel je je? Jij krijgt vast vandaag dan te horen dat je pregnyl mag zetten. En dan is het spuiten klaar! Op naar de volgende stap... Ik begin mijn eierstokken behoorlijk te voelen. Vooral al is buk, dan voelt het alsof er wat klem zit. En een soort vaag branderig gevoel de hele tijd. Vervelende is wel dat ik nog aardig verkouden ben. Elke keer als ik moet hoesten moet ik echt even dubbel staan, anders doet het gewoon zeer. Nou ja, hopenlijk betekent dat dat er veel aan het groeien is. Morgenochtend om 8.10 heb ik de echo!
Betties, sorry ik heb je geen succes gewenst met de echo, hoe ging die vanmorgen? Mooie aantallen gezien? Ik kreeg gister de mededeling dat ik toch nog moest prikken. Ik wilde niet meer maar ze gaf aan dat ik nog maar 1 x Menopur hoefde en dan niet meer terug hoef voor een echo maar vanavond dat de Pregnyl zet en wo de punctie heb. Ik heb daar dan toch mee in gestemd. Als er nog steeds onduidelijkheid was geweest dan had ik de poging afgebroken. Mijn moeder is gisteren geweest om mijn laatste Menopur shot toe te dienen. Betties,ben zo benieuwd hoe het met jou gaat?
Jordan, wat jammer dat je zoveel last hebt, maar wel goed dat je zo veel eicellen hebt. Heel veel succes met de punctie woensdag ! betties, voor jou komt de punctie ook dichterbij, spannend... Ik duim voor een mooi resultaat ! sterre, ik moet niet aan de pil, ik heb mijn regels gekregen en mocht na de uitgangsecho woensdag direct starten met puregon. Vanaf morgen komt daar nog orgalutran bij. Het komt voor jou ook dichterbij, spannend ! Ik zet de spuiten allemaal zelf, en meng ze ook zelf. Mijn man is bang van naalden dus daar moet ik het niet aan vragen Ik ben dus woensdag gestart met puregon (200E), vandaag was de eerste follikelmeting. Die was toch wat teleurstellend er zaten in toaal 7 - 8 follikels maar slechts een paar grotere, de rest allemaal kleintjes. Ik moet nu vanaf vandaag 300E puregon spuiten en donderdag terug voor fm. Hopelijk slaat de hogere dosis aan.
Hi allemaal! Vanmorgen was de eerste echo, pff spannend! Gelukkig wel een aardig beeld. 6 grote tussen de 12 en 16 en een hoop kleintjes waarvan we woensdag kunnen zien of ze meegroeien. Ik hoop het zo... Op zich staat vrijdag de punctie gepland maar we kunnen eventueel uitlopen naar maandag, als het zinnig lijkt om kanger door te spuiten zodat de rest mee kan groeien. Alles hangt dus even van woensdag af. Jordan, nog weer een dagje extra doorzetten dus, pittig hoor! Maar je zet wel alles op alles, top hoor! Je mag trots op jezelf zijn! Bij mij begint het ook zwaar te worden. Buik is pijnlijk, voel ook duidelijk 2 ballen zitten. Me laten ploffen op de bank gaat echt niet, kreun en steun wat af. Gister na de spuit enorme huilbui en " ik wil niet meer". Nou ja, wie weet moet ik bog wel door nu tot zaterdag. Ook hier kiezen op elkaar dus.
Liesje, hopenlijk groeit de erst van die 8 toch ook nog mooi mee. Wanneer heb je dan weer een meting? Spannend he dit? Heb je verder last van de bijwerkingen en voel jij je eierstokken erg zitten? Is dit eigenlijk jouw eerste poging of heb je er al eens een gehad? Zet hem op!
betties, mooie score toch? en als die kleintjes nog meegroeien, zal helemaal mooi zijn! hoop voor je op een mooie meting woensdag! Liesje, ik hoop dat de hogere dosis aan gaat slaan! Jordan, woensdag de punctie, spannend! hoeveel dagen heb jij dan in totaal gestimuleerd?
betties, dat is al een goed resultaat, hopelijk gaan de kleintjes ook meegroeien, ik duim voor je, veel succes woensdag ! het is mijne eerste IVF, dus het is allemaal nieuw voor mij. Dus inderdaad heel spannend Donderdagochtend moet ik opnieuw voor een meting gaan. Ik heb wel wat last van mijn eierstokken, ik denk ook wel dat ik tegen de punctie vrij veel last zal hebben, aangezien ik op dag 8 van mijn cyclus ben en nu al last heb, vooral bij het hoesten en zo. Ik heb deze ochtend de eerste spuit orgalutran gezet, en daar heb ik veel meer last van gehad dan van de puregon hoor. Tot zeker een uur na het zetten had ik een branderig gevoel op die plaats. Maar alles voor het goede doel natuurlijk
Liesje, succes do. hopelijk meer erbij? Breek je hem anders af? Betties, jij morgen succes, ziet er goed uit dus Sterre, laatste loodjes voor jou, nog heeeeeeel een. Ik heb 15 dagen gespoten waarvan 12 dagen met Menopur erbij. Ik probeer de zenuwen onder controle te houden...pfff
jordan, 15 valt wel mee, ik moet 30 dagen spuiten! 30 juli begin ik met deca en dat moet ik volhouden tot 29 augustus, een volle maand dus pas rond 17 augustus komt de menopur erbij en ze gaan uit van 10 dagen stimuleren met menopur.. kan me voorstellen dat de zenuwen voor morgen nu komen hoor Jordan, ik denk dat ik dat ook heel erg ga hebben. Heel veel succes in ieder geval morgen, ik hoop dat het mee gaat vallen!!
Ja dat lange traject lijkt me best heavy Sterre. Ik heb dit x gewoon echt pech. Ik ben alles behalve een zeur en ben eerder een halve Emile Ratelband (maar dan in vrouwelijke vorm) maar ik kan me niet heugen dat ik me ooit eerder zo beroerd heb gevoeld. Die Menopur en ik matchen gewoon niet. Maar goed, alles voor het goed doel, wieieieieieie hahahaha.
Sterre, ik heb ook dat lange traject. Spuit al drie weken deca en sinds een week menopur. De menopur is in de hogere dosis die ik nu heb echt afschuwelijk! Ik snap heel goed wat jordan bedoelt. Ik ben in een paar dagen tijd verandert in een jankerig, vreselijke moeie draak! Ik voel me echt afschuwelijk, heb het gevoel dat ik gewoon te slap en sloom ben om ook maar iets te doen. Mijn buik voelt vreselijk opgezet, terwijl ik niet aangekomen ben. Daardoor kan ik alleen maar hangen, zitten zit gewoon niet lekker. Bleh! Morgenochtend echo 2, ik hoop dat het er mooi uitziet! Jordan, heeeeeel veeeeel sterkte morgen! Ik hoop dat meevalt en dat je een mega mooie oogst hebt. Dan begint deel 2: afwachten... Ook vreselijk. Als het gaat, laat je dan morgen wat van je horen?
Pfff dat belooft veel goeds... Jij hebt ook 225 menopur toch betties? Ik heb straks tijdens spuiten nog wat hardloopwedstrijdjes in de planning en ook mijn paard moet ik blijven rijden, maar als ik dat zo hoor moet ik het straks maar per dag bekijken...
Jordan, heel veel succes vandaag ! Ik duim voor je Over afbreken heeft mijn gyn niets gezegd, we wachten nog even de echo morgen af. Maar ik ga het zeker niet uit mezelf vragen om de poging af te breken. Als mijn gyn vind dat het nuttig is om door te zetten, gaan we dat zeker doen. Ik kan me wel voorstellen als je maar 3 pogingen terugbetaald krijgt, dat het dan anders is. Ik voel toch ook al duidelijk aan mijn onderbuik dat er iets aan de gang is hoor, maar het zijn gelukkig enkel fysieke klachten, ik ben niet enorm emotioneel of zo.
Yes, ben zo blij! Er waren vanmorgen 9 mooie flinke folikels te zien! Wow, zoveel heb er nog nooit gezien. Ze zijn groot geoeg voor de punctie en dis wordt het toch zoals gepland vrijdag. Vanmiddag wordt ik gebeld over de planning en de details. Er waren ook nog 2 kleinere die ook geprikt gaan worden maar daarvan is het de vraag of er goeie eitjes inzitten. Wat een opluchting dit! Sterre, ja je moet maar zien. Bij mij kreeg ik last vanaf dag 5 ongeveer met de menopur 225. Van de week had ik echt last met fietsen ook, dat je elk hobbeltje voelt. Dus hardlopen en paardrijden lijkt me vreselijk. Maar goed, misschien voel je weinig, is voor iedereen anders. Ik heb de afgeloopen jaren wel geleerd dat je het echt stap voor stap moet bekijken allemaal. Liesje, spannende echo dus morgen! Ik duim voor je hoor! Jordan, heb je het er op zitten? Hoe trek je de pregnyl? Vind ik ook altjd heftig omdat je dan een megaberg zwangerschapshormoon binnen krijgt.... Ik hoop dat het goed gaat met je!
Betties, wauw, goed nieuws meid! Hier even een kort ego berichtje, als ik wat helderder ben kom ik weer lezen natuurlijk. Punctie gehad. Heb nu nog een soort nakramp gevoel in mijn eierstokken en bm maar wel zware pijnstillers gekregen en ook meegekregen voor vanavond, Ik moet rusten en veel water drinken ivm kans op overstimulatie. En nu de score....13 stuks! Nu nog een mooi aantal bevrucht en het is echt toch de moeite geweest. Tot snel!
Jordan, prachtige score, lekker rustig aan nu, fijn dat het achter de rug is. Viel het mee? Liedje, succes morgen!! Duim voor je dat het er wat meer zijn geworden. Betties, wauw mooie score! Spannend vrijdag!
Jordan, super meid ! Ik duim dat je nog meer goed nieuws krijgt over de bevruchting. betties, wat goed dat er 9 follikels zitten ! Veel succes vrijdag Bedankt voor het duimen Ik ben benieuwd voor morgen...
Jordan, wow! Wat een top aantal! Ik hoop dat ik bij je in de buurt kom... Liesje, succes vandaag! Laat je snel wat horen? Gister om 21 uur de pregnyl gezet, nu een dagje niks! Morgenochtend om 8 uur ga ik onder narcose! Brrrrrr