heej ladies! Even een paar blz terug gelezen, er is hier veel gebeurd! Ik zelf was op 14/7 blij: ongesteld geworden Jeah mijn lichaam is hersteld!! Bij terugkomst lag het behandelschema op de mat. Heb morgen een bel afspraak met zhuis, want heb nog wat vragen. Ook wil ik vragen om de startdatum te vervroegen, begin nu op 31/8 met Deca en ben eigenlijk nu al zo ver dat ik verder wil ipv nog een maand wachten.
Sterre jij bijna! Eindelijk. Hoop dat het je meevalt. Flo hopenlijk kan je eerder? Bij mijn zkh heb ik geen enkele invloed op de planning. Hier: inwwns heftige steken in rechter boob, wat is dat toch weer?
Geen idee betties, maar klinkt goed lijkt me fijner dan dat je niets zou voelen, zou mij iig hoop geven. wanneer testen? Spannend hoor!! Yep overmorgen eindelijk beginnen...
Officieel pas 6 aug...dus alles wat ik voel kan net zo goed fake zijn. Aan de andere kant heb ik al veel ervaring met utro en dit valt me wel op. Je kan jezelf helemaal gek maken he... gewoon zo lekket gaan slapen en dan is er weer een wachtdag voorbij...
Sterre, ik word 32 deze week. Nog net niet hopeloos geloof ik maar ik vind het zo oud klinken Ik voel me nog 18 hahahaha. Op verjaardagen zitten vrouwen van mijn leeftijd me vaak met opgetrokken wenkbrauw aan te kijken Maare, jij was dus vorige week jarig, nog gefeliciteerd En morgen eerste spuit Deca. Spannend. Ga je zelf prikken? Betties en Liesje, lekker aan het broeden? Betties, toch nog 1 in de vriezer. Goed voor een brusje want we gaan natuurlijk uit van het beste en vlak voor mijn vakantie raakte 1 van de meiden zwanger uit het ene topic waar ik ook meepraat (op de natuurlijk wijze ineens) en uit het andere topic zijn er 2 zwanger geworden van een cryo. Mijn vakantie doet gewoon iedereen goed hahaha. Nemen de bijwerkingen van de Pregnyl al wat af? (Oh fijne vakantie, Utro mag idd niet boven de 25, anders in de koelkast volgens mij.) Liesje, misschien lees ik eroverheen maar wat was de uitkomst van het telefoontje vrijdag? Heb je cryo's? En voel jij al wat? Flo, was je vakantie leuk? En meteen aan de slag Heb je alle vragen kunnen stellen? Hier, ik ben weer terug van vakantie. Het was geweldig. We hebben de laatste 2 jaar een heavy tijd gehad (o.a. man burnout en depressie, de ICSI erbij en zo nog wat dingen waarmee ik jullie niet zal vervelen) en daardoor was de vakantie zo'n verademing. Even weg van alles en iedereen en even niks. En dan weten we ook meteen weer waarom het tussen ons altijd zo goed gaat, we hebben het zo leuk samen, kunnen ook echt 24/7 samen zijn zonder discussies of gedoe. Het was geweldig. En toen was het ineens weer maandagmorgen en ging de wekker om naar de zaak te gaan. Hihi, pijnlijk, maarrrr....we zijn er weer. Iemand vroeg wanneer ik mag testen? Dat is do./vr.. Als ik ongi word moet ik eerder testen maar ik probeer pas om zondag te gaan testen. Do. ben ik namelijk jarig, do. & vr. op pad met mijn nwe medewerkers dus dan wil ik ook niet bluh zijn als de test wit blijft, za. vier ik mijn bday dus dan maar zondag. Ik voel trouwens niks maar ben er ook, vreemd genoeg, totaal niet mee bezig. Ik ben zelf 3x! foliumzuur vergeten te slikken. Zo stom. Maar ik moet mezelf steeds herinneren dat ik een tp heb gehad. Ik was toen natuurlijk niet zo lekker en het lijkt als in een waas te zijn gebeurt. Normaal ben ik er wel meer mee bezig. Nu gewoon ook in bad geweest gisteren, ook fun gehad met mijn man , lekker in de zon gelegen. Normaal vind ik dat allemaal maar eng, bang dat het de boel beinvloed. Nou ja, misschien is dit wel de juiste instelling om eens geen mk maar een doorgaande zwangerschap te mogen hebben hahahaha. Sowieso vanmiddag nog Utro, en dan vannacht om 0:00 de laatste 2 bolletjes! In ieder geval, I'm back
Situatie: Jordan: ICSI-2, 1e kindje Betties: ICSI-1, 2e kindje Afspraken ziekenhuis: Jordan: 20 augustus intake Gent Jordan: 3 september, OF echo OF vervolggesprek Jordan: 31 oktober intake DD Betties: 25/6 start decapeptyl 2/7 stop pil, vanaf 9/7 decapeptyl en menopur Betties: 15/7 1e echo en pre-operatieve screening Punctie/Eisprong: Jordan: 17 juli punctie Betties: 19/7 punctie onder narcose en start utrogestan Terugplaatsing: Jordan: 20 juli verse tp Betties: 22/7 1 eitje. 1 cryo in de vriezer NOD/Testdatum: Jordan: Officieel 2 augustus maar probeert pas 4 augustus te testen Betties: dinsdag 6/8 Zwanger:
Klinkt heel fijn en relaxed Jordan! Een grote kunst om zo je wachtweken door te komen, petje af dus!! Betties week 1 zit er voor jou op, zet 'm op de komende week! Sterre hoe bevalt de deca? Ik heb net gebeld. De datum kan idd niet verschoven worden, dus de komende weken gewoon nog lekker vrij, ook wel heel fijn na alle stress. (vader onverwacht overleden en miskraam) Ga dan ook met volle teugen genieten van de laatste weken: wijntjes drinken en leuke dingen doen Hoe kan ik in dat schema mijn dingen plaatsen? Flo ICSI-1, 1e kindje Op 25/8 beginnen met Provera (soort pil) 31/8 decapeptyl 12/9 1e echo en beginnen met Menopur Wat fijn om dit te kunnen delen met jullie! Ik heb zin om weer te beginnen, ben er klaar voor!
Jordan wat klink je goed! Thats the spirit. Ik sta er een beetje hetzelfde in. Ben er weinig mee bezig, constateer af en toe wat en weer doir met wat anders. Misschien testen we tegelijk want ik weet niet of ik tot dinsdag kan wachten. Flo, het bericht met het overzicht quoten, de quotejes weghalen, invullen en plaatsen.
Situatie: Jordan: ICSI-2, 1e kindje Betties: ICSI-1, 2e kindje Flo: ICSI-1, 1e kindje Afspraken ziekenhuis: Jordan: 20 augustus intake Gent Jordan: 3 september, OF echo OF vervolggesprek Jordan: 31 oktober intake DD Betties: 25/6 start decapeptyl 2/7 stop pil, vanaf 9/7 decapeptyl en menopur Betties: 15/7 1e echo en pre-operatieve screening Flo: 25/8 start Provera (soort pil), 31/8 Deca, 12/9 echo en Menopur, 18/9 echo. Punctie/Eisprong: Jordan: 17 juli punctie Betties: 19/7 punctie onder narcose en start utrogestan Terugplaatsing: Jordan: 20 juli verse tp Betties: 22/7 1 eitje. 1 cryo in de vriezer NOD/Testdatum: Jordan: Officieel 2 augustus maar probeert pas 4 augustus te testen Betties: dinsdag 6/8 Zwanger:
Flo, ik verbaas me zelf er ook over hoor hoe makkelijk het me afgaat hahaha. Hey jullie hebben het inderdaad zwaar gehad. Gecondoleerd ook met het verlies van je vader. Was het verwacht of juist helemaal niet? Wat je zegt, deze week is lekker voor jou en daarna weer alles volgens de regeltjes, nu even lekker los Betties, ja heb je dat relaxte ook? Beter. Scheelt een bak stress. Ik heb sinds vandaag wat buikpijn links en recht onder. Geen idee of het utro, ongi of zwanger zijn is...
Situatie: Jordan: ICSI-2, 1e kindje Betties: ICSI-1, 2e kindje Flo: ICSI-1, 1e kindje Sterre: ICSI-1, 1e kindje Afspraken ziekenhuis: Jordan: 20 augustus intake Gent Jordan: 3 september, OF echo OF vervolggesprek Jordan: 31 oktober intake DD Betties: 25/6 start decapeptyl 2/7 stop pil, vanaf 9/7 decapeptyl en menopur Betties: 15/7 1e echo en pre-operatieve screening Flo: 25/8 start Provera (soort pil), 31/8 Deca, 12/9 echo en Menopur, 18/9 echo. Sterre: 30 juli start decapeptyl, 17 augustus start menopur Punctie/Eisprong: Jordan: 17 juli punctie Betties: 19/7 punctie onder narcose en start utrogestan Sterre: 29 augustus punctie Terugplaatsing: Jordan: 20 juli verse tp Betties: 22/7 1 eitje. 1 cryo in de vriezer NOD/Testdatum: Jordan: Officieel 2 augustus maar probeert pas 4 augustus te testen Betties: dinsdag 6/8 Zwanger:
Jordan, wat fijn dat je zo,n lekkere vakantie hebt gehad! waar zijn jullie geweest? in ieder geval kan niemand dat je afpakken.. nu duimen voor zondag, ik hoop ontzettend dat het raak is! en snap dat je niet op je verjaardag gaat testen...zou denk ik ook daarna doen. Jij bent ook een leeuw dus ik was zaterdag jarig, 36 alweer nu zo voel ik me helemaal niet..en jouw 32 is voor mij juist piepjong Flo, geen idee ben nog niet begonnen...morgen de eerste spuit! zie er niet echt tegenop. Denk dat ik pas 22.30 ga spuiten. Ik ben 's avonds altijd naar mijn paard en met de mooie avonden blijf ik nog wel eens gezellig hangen, dus kies voor 22.30, dan ben ik altijd gewoon thuis.
Ik was er vantussen gevallen zie ik, ik zet me er terug even bij Situatie: Jordan: ICSI-2, 1e kindje Betties: ICSI-1, 2e kindje Flo: ICSI-1, 1e kindje Sterre: ICSI-1, 1e kindje Liesje: ICSI-1, 1e kindje Afspraken ziekenhuis: Jordan: 20 augustus intake Gent Jordan: 3 september, OF echo OF vervolggesprek Jordan: 31 oktober intake DD Betties: 25/6 start decapeptyl 2/7 stop pil, vanaf 9/7 decapeptyl en menopur Betties: 15/7 1e echo en pre-operatieve screening Flo: 25/8 start Provera (soort pil), 31/8 Deca, 12/9 echo en Menopur, 18/9 echo. Sterre: 30 juli start decapeptyl, 17 augustus start menopur Liesje: uitgangsecho 9/7, start puregon, follikelmeting 15/7, start orgalutran, follikelmeting 18/7, pregnyl 19/7 Punctie/Eisprong: Jordan: 17 juli punctie Betties: 19/7 punctie onder narcose en start utrogestan Sterre: 29 augustus punctie Liesje: 21/7 punctie Terugplaatsing: Jordan: 20 juli verse tp Betties: 22/7 1 eitje. 1 cryo in de vriezer Liesje: 24/7 tp 1 embryo NOD/Testdatum: Jordan: Officieel 2 augustus maar probeert pas 4 augustus te testen Betties: dinsdag 6/8 Liesje: dinsdag 6/8 Zwanger:
Jordan, we doen ons best met dat broeden Jij ook he... Flo, geniet maar volop van de komende weken, dat zou ik ook doen hoor, zodat je helemaal ontspannen en zonder stress kan beginnen met IVF Sterre, veel succes met de eerste spuit morgen, nu gaat het echt beginnen, ik duim voor je ! Betties en Jordan, leuk dat jullie wachtweken zo snel en makkelijk voorbij gaan, hopelijk met een leuk resultaat ! Hier gaat het ook goed vooruit, maar ik begin de hoop een klein beetje te verliezen, omdat ik net dezelfde kwaaltjes heb dan anders in de week voor mijn nod. krampjes en steekjes in mijn onderbuik, pijnlijke borsten, soms erg moe en hoofdpijn. Enkel de hoofdpijn heb ik anders niet. Het gevoel in mijn onderbuik is denk ik hetzelfde dan anders, dus ja... Maar de tijd gaat gelukkig snel, het zal wel rap zondag zijn, dan ga ik testen... Ik mocht vandaag bellen voor nieuws over ons 2e embryo, maar door alle drukte vandaag met de verbouwing en zo ben ik het vergeten Dus ik ga morgen bellen
dank je liesje, vanavond als ik van stal terug kom jas ik hem erin vind dit nog niet zo spannend, straks pas, als vanaf 17 augustus de menopur erbij komt.. Liesje, niet de hoop verliezen hoor, zegt nog helemaal niets! mijn schoonzusje kreeg nog een bloeding een dag voor ze mocht testen, maar was wel zwanger en heeft inmiddels een gezonde zoon. Niet teveel op af gaan allemaal, ik ga zondag gewoon heel hard voor je duimen!! Weet je al iets over je tweede embryo?
Sterre Hoe ging je eerste spuit? Hier sinds gisteren ineens niet meer zo optimistisch. Een ienieminie spoortje rood gezien daarna niet meer. Maar toch. Zo gaat het al 3 jaar zonder goede afloop. Ook boobs gewoon veel minder gevoelig. Nou ja we zien wel..
Sterre, we zijn in NL gebleven. Normaal gaan we naar Ibiza dus best een verschil maar omdat we niet wisten hoe de ICSI zou verlopen hebben we niet geboekt. Achteraf maar goed ook. En qua weer hebben we het waanzinnig gehad, gelukkig hihi. Ik ben echt een leeuw. Ik geloof niet in horoscopen (mijn tante is astroloog, die zit altijd wel aardig in de buurt maar wat in de Veronica gids staat lees ik echt puur voor de fun) maar de omschrijving van mijn sterrenbeeld matcht op HEEL veel vlakken met mijn karakter. Heb jij dat ook? En weet je 30+ klinkt gewoon niet fijn, het leven schiet voorbij. Maar ik snap je gevoel wel hoor. Mijn man is 37 en die zegt steeds, waar heb je het over met je oud op 32? Ik ga richting de 40...hahaha, ook wel weer zo. (Als je hem ziet geef je hem nog geen 30 hoor.) Hoe ging het prikken? Liesje, en heb je alsnog gebeld? Die kwaaltjes zeggen inderdaad weinig zoals Sterre al zei. Rustig afwachten, voor je het weet is het zondag. Ik bedoel, het lijkt wel vanmorgen dat ik weer aan het werk moest maar het is alweer woensdag Hoe gaat de verbouwing? Hoe voel jij je Betties? Ik had vorige week keelpijn maar nu ben ik gruwelijk verkouden. Ik hoest groen slijm op (sorry, niemand aan het ontbijten/lunchen/avondeten toch hihi) en ik ben mijn stem kwijt. Voor mij niet fijn, voor mijn omgeving denk ik wel hehe.
Betties kan nog alle kanten op! Zet 'm op, we duimen!! Jordan 32...pfff was het nog maar waar! Ik word in oktober 41 Ook ik word veeeeel jonger geschat, gelukkig! Geniet van je dertiger jaren, zijn zo leuk! En de testdatum komt nu wel erg dichtbij Sterre had ik het verkeerd gelezen, maar bij jou is nu de kop der af! Hoop dat je niet teveel bijwerkingen hbet vd Deca. Liesje houd moed, kan echt nog alle kanten op! Leuke dingen gaan doen of ben je aan het werk? Nog nws over je embryo? Mijn vader is op 6 december 2012 plotseling overleden De ergste pijn, dat ik 's nachts wakker word en niet meer kon slapen of heel hard moest huilen is er wel af. Maar zo nu en dan komt het toch om de hoek zeilen en ik mis hem vreselijk. Gelukkig had ik door de IUI fase veel mooie geprekken met hem gehad, zo fijn! Hij vond het zo leuk om opa te zijn en was zo blij het weer te worden!! Mijn uitgerekende datum was 15 december, zou mooi geweest zijn. Tijdens mijn vakantie in Zeeland kwamen deze 2 dingen wel regelmatig langs, was goed, even alles op een rijtje gezet. Oja ik heb geen partner, vandaar mijn traject bij het zhuis.