Betties, zoals Flo al zei, kan nog alle kanten op hoor!! blijf hopen en duimen meid! Flo, respect dat je het zonder partner doet! mijn beste vriendinnetje is er 3 jaar terug ook via ivf zonder partner voor gegaan, heeft nu een zoontje, was gelukkig bij haar tweede terugplaatsing raak. En meiden, de kop is er af bij mij, gisteren de eerste spuit gezet..viel me eerlijk gezegd beetje tegen, brandde als de hel dat spul! vandaag wilde ik andere kant van mijn navel pakken, kreeg toch die naald er niet in! lekke wel bot. Bloeden natuurlijk.. dus toch maar geswitched naar links en dat ging gelukkig goed, niet meer zo branden als gisteren, heb hem nu rustig geleegd. Ach..moet er even handig in worden denk ik... Liesje, weet je al wat meer over je tweede embryo? Jordan, ik ben qua karakter ook een echte leeuw haha. Je hebt inderdaad super mazzel gehad met het weer! Ibiza zitten wij ook voor te kijken! wij hebben 23 september een weekje vrij, maar durf ook nog niet zo goed te boeken omdat ik niet weet hoe alles gaat lopen, dus misschien maar een weekje naar een huisje in Nederland, kunnen de honden ook lekker mee.
Oja die Deca spuiten zijn bot, dacht dat het aan mij lag Sterre weekje waddeneiland is ook top, maar ja geen zon garantie!
nee, precies, zit ook beetje met het weer...denk dat ik gewoon maar een paar dagen van te voren een knoop doorhak en iets boek.. Jordan, gefeliciteerd nog!! houd je het nog vol om te wachten met testen? en de andere dames? jullie testdatum komt ook dichtbij! ik duim voor jullie!
Jordan, van mij ook nog (te laat, ik weet het) proficiat met je verjaardag ! Wanneer mag je testen ? Dat zal toch ook wel heel dichtbij gaan komen, aangezien je een paar dagen voor mij al punctie had... Sterre, dat heb ik ook wel eens gehad, en met gelijk welke spuit (zowel menopur als puregon en orgalutran), ik geloof dat ze dat een prikdipje noemen. Dan is het alsof je de naald er niet in krijgt, heel raar is dat, maar ik denk niet dat het aan de naald licht hoor. Flo, dat vind ik enorm moedig van je dat je dit traject in je eentje doet. Ik begrijp ook wel dat je niet kan blijven wachten op de juiste partner om aan kinderen te beginnen, op een bepaald moment moet je kiezen he. Ons 2e embryo is niet ingevroren, dus als het nu niet lukt is het direct over naar ICSI 2 Ik hou het wachten nog vol, maar moeilijk, de ene moment ben ik er van overtuigd dat het niets is, de andere moment heb ik toch nog een sprankeltje hoop. Ik voel nu enkel nog krampen en steken in mijn onderbuik, en hoofdpijn. Mijn borsten zijn helemaal niet meer gevoelig of pijnlijk, wat wel raar is, normaalgezien heb ik daar toch wat last van, ik dacht altijd dat dat door de utrogestan kwam. De krampen die ik heb in mijn onderbuik zijn (denk ik) ook wel anders dan anders. Maar ja, ik denk elke keer dat ik iets voel dat ik nog nooit gevoeld heb, en toch is het nog nooit raak geweest. We hebben gelukkig wel allebei vakantie, en dat doet deugd. We werken wel voort aan ons huis, maar nemen af en toe eens een dagje of een half dagje ontspanning De tijd gaat zo snel vooruit, dus het zal snel testtijd zijn...
Wij gaan trouwens in augustus een midweek naar centerparks in Nederland, de Kempervennen, dus hopelijk hebben we dan nog een beetje geluk met het weer...
oh lekker, de kempervennen! fijn park, mooie omgeving! hoop ook voor je dat het nog even lekker weer blijft! ik zal voor je duimen liesje! hopelijk is het geen probleem dat je niets in de vriezer hebt en is deze gewoon hartstikke raak!
Flo, ook ik heb er zo'n respect voor dat je dit zelf doet. Het is al zwaar met z'n tweeën laat staan alleen. Alleen al daarvoor een dikke knuf Wat erg dat je vader is overleden. We komen er allemaal mee in aanraking maar zo onverwacht is sowieso vreselijk. Wel heel fijn dat je mooie herinneringen aan hem hebt. Mijn ouders leven nog maar ik heb veel contact met mijn moeder en minder met mijn vader omdat die een paar zeer vervelende dingen heeft gedaan. Het is mijn vader daarom hou ik wat contact maar net is moeilijk. Ook dat doet me veel verdriet. In tegendeel tot jou papa zegt hij overigens tegen mijn zusje dat hij niet wil dat haar kindjes hem opa noemen maar gewoon bij zijn voornaam anders voel hij zich oud (met zijn jonge vriendin die 2 jaar ouder is als ik ben)!?!?!?!?!? Maar het is en blijft je vader en het doet zeer. Des te pijnlijker lijkt het me als je nooit meer met hem praten kan. En je bent zo jong als je jezelf voelt zeggen ze maar dat maakt het zo erg omdat ik me niet 32 voel hahaha. Sterre, Ibiza is zo geweldig. Wij zijn er verslaafd aan (dankzij die film durf ik niet verliefd te zeggen hahaha). Misschien heb je dan meer duidelijkheid en kun je alsnog dank je voor felicitatie en ik heb nog niet getest! Geen drang ook btw scheelt weer. De naalden van Decapeptyl zijn trouwens vaak bot. Heel naar en ik snap niet dat ze daar nou niks aan doen. Snel prikken is de beste remedie maar ik heb dan nog regelmatig dat ik hem er echt in moet duwen. Bluh. Ontlucht je de spuit wel (ook al staat er dat het niet hoeft, scheelt je blauwe plekken ). Liesje, van de ene arts mocht ik wo als testen, van de ander vandaag maar ik test pas zondag ivm werk en morgen vier ik mijn bday. Zondag rustiger. Wat jammer dat je geen cryo hebt en geef de hoop nu niet op hoor want kwaaltjes kunnen je zo misleiden, naar alle kanten toe trouwens, dus probeer jezelf niet te gek te maken, hoe lastig ook soms. Lekker van de vakantie genieten. Wanneer ga je testen? Ik heb buikpijn, maar echt de zeurende variant, dus ik hou maar rekening maar alle scenario's dan kan het niet tegenvallen ik ben vanavond en morgen druk dus ik probeer zondag wat te laten weten.
Ik heb helaas vanmorgen al getest, gisteravond nl wat bloed gespot en terwijl ik dacht dat ik nu wel wist dat het bij ons steeds uitloopt op hetzelfde was ik toch mega verdrietig gister. Over de test.... Zo'n vaag streepje weer, ik vraag me af of dit als streepje gezien mag worden. Bloeden is heviger geworden. Nog steeds ouwe meuk en nog niet zoveel als wanneer ik normaal ongesteld word. Ik beschouw deze ronde als niet geslaagd, geloof niet dat ik er nog meer van kan maken. Ik ben wel weer een stuk vrolijker. Thanks 2 the huzband zo mijn verjaardag maar vieren en afwachten wat er nu te gebeuren staat. Fijn weekend!
Jordan wat een raar verhaal? Begrijp ik het nu goed: licht positieve test maar ook bloedverlies? Verwarrend! En ook niet vpor het eerst bij jou? Mag ik je wat vragen, misschien een hele nare vraag zo achteraf...maar ben je al gestopt met de utro? Uit een utro topic en inmiddels eigen ervaring weet ik dat je altijd eerst een zwtest moet doen voordat je stopt met utro. Bij neg kun je stoppen maar bij pos is het beter om nog even door te gaan of in elk geval af te bouwen. Ikzelf wil doorgaan tot 12 weken. Op zich zou je bij een zwangerschap zelf progesteron aan moeten maken zodat je bm vlies niet afgebroken wordt. Maar soms is je eigen nivo gewoon nog niet sterk genoeg ofzo en ga je dys bloed verliezen. Heb zelf trouwens ook de ervaring dat mijn lichaam voelr alsof het letterlijk crasht als ik on 1x stop met utro. Ik reageer daar steeds heel heftig op. Lieverd hopenlijk heb je hier iets aan. Dikke knuffel in deze rot verwarrende tijd!
Betties, dank je wel, het bloedverlies en de test heb ik wel vaker gehad ook. Mijn arts verklaart dat als biochemische zwangerschap oftewel een vmk. Met Utro was ik al gestopt maar dat komt ook omdat ze bij de kliniek waar ik zit maar voor 10 dgn voorschrijven en je daarna móet stoppen ermee. Voor langer krijg je gewoon niet. Afbouwen doen ze ook niet aan. Ik bloed echt goed nu dus ik reken dit als ongesteld zijn. Laatste tp verloor ik ook bloed, maar oud en weinig, nu inmiddels ook vers + best veel. Ik drink al tijden niet meer maar vanavond wel een Lambruscotje en een Malibi cola op want het kan niet anders dan einde oefening zijn... Ah well. Op naar de volgende dan maar weer... Liefs!
jeetje Jordan, wat een naar bericht, bah had zo geduimd dat het raak zou zijn! dikke knuffel meid!! gelukkig heb je nog wel wat in de vriezer, zodat je niet meteen weer de hele riedel moet krijgen, maar dat maakt het natuurlijk niet minder verdrietig dat het nu niet gelukt is! Sterkte en zoals je zelf zegt, op naar de volgende dan maar weer. Ik hoop heel hard dat het dan wel raak is!! Moet je nu eerst een rustperiode, of mag je gelijk door?
Thnx meis. Na een nwe poging moeten we altijd 1 maand rust na de tp maar bij de cryo's mogen we achter elkaar door dussss als alle cryo's ontdooien zijn we na deze maand 9 maanden bezig (tenzij er een zwangerschap volgt) Hoe vol jij je?
Jordan, garverdamme. Vind het zo naar voor je. En dan ook nog vrolijk je verjaardag vieren. Bij negatieve uitslag ga ik ook voor de rose en witbier hoor! Hiet komen de zenuwen. Ik ga morgen testen. Aangezien heel veel mensen weten dat il dinsdag kan testen zullen er veel op nieuws zitten te wachten. Dan heb ik even een dagje on de uitslag te verwerken. Vanmorgen had ik best buikpojn, nu niet meer. Ook geen spoortje bloed nog, dus in elk geval geen bloeding dwars door de utro heen. Ik zit tussen hoop en vrees, pffff. Nu wel spannend! Hoe is het met de rest??
Owww shit Jordan wat jammer dat het niet is gelukt, had het je zo gegund!! Gek dat je niet langer utro mag gebruiken. Je kan het ook online kopen heb er goede verhalen over gelezen. Heb je wel een fijne verjaardag gehad of werd het toch overschaduwd door dit nws? Jammer van je vader....snap het ook helemaal niet zo'n opmerking over dat je geen opa tegen hem mag zeggen. Maar wat je zegt het is en blijft je vader. Mijne is ondanks dat hij overleden is, voor mijn gevoel regelmatig bij me, nu wat minder maar in het begin vaak ook in mijn dromen. Betties morgen testen, duim duim duim!! Zet 'm op!! Zo spannend. Sterre hoe is het met de Deca? Lukt het je te spuiten of ben je bont en blauw? Ik ga vanaf morgen op dieet, grrrr ben sinds feb toch wel zeker 7 kg aangekomen zucht! Ben een lekkerbek en emo eter. En sporten mwawww beetje yoga, beetje zwemmen. Dus schop onder mijn kont: dieeten en bewegen! Kan mooi hoef nog niet naar mijn werk, pas over 1,5 week. En dan fit en slank op naar ICSI-1
nou ik hoop maar dat je geen 9 maanden nodig hebt Jordan, maar dat je voor die tijd een plakkerd hebt!! Betties, heel veel succes morgen!! ook voor jou ga ik heel hard duimen!! Hier gaat het super, nul bijwerkingen, dus dat is heel fijn! het spuiten gaat de ene dag beter dan de andere dag. Soms wil hij er niet fijn in.. Dinsdag mijn laatste pil en dan kan ik voor mijn gevoel echt gaan beginnen.. Ben overigens helemaal lniet blauw gelukkig. En lijnen, dat wil ik ook Flo, ben een beetje aan het vreten dus zag vanmorgen dat ik 82 woog! Weeg normaal altijd 80, maar wil eigenlijk 75 wegen (ben vrij lang, 1.76) Dus vanaf morgen ook op dieet. Nou ja, ik kan natuurlijk nu niet gaan crashen, maar gewoon niet meer snoepen, niet los met bbq enzo, dan is die 2 kilo er met een week weer af.
Jordan, wat jammer meid Je hebt groot gelijk dat je nu toch even iets met alcohol drinkt, het is tenslotte je verjaardag en met dit bloedverlies weet je idd zo goed als zeker dat er jammergenoeg niets is. H Hopelijk heb je toch nog een beetje genoten van je verjaardag, zijn er verrassingen geweest ? betties, spannend ! Ik duim voor je morgen hoor ! sterre, dan begint het voor jou nu ook bijna echt, de punctie, en dus ook de terugplaatsing, komen al dichterbij... Flo, ik zou ook dringend terug moeten gaan diëten, de kilo's vliegen er erg makkelijk aan, maar eraf, dat is wat anders Vanaf morgen er maar eens terug aan beginnen werken, want het is nodig. Ik ben altijd al wat zwaarder geweest, maar tijdens mijn studies ben ik wel 15 kilo aangekomen, daar heb ik er tot nu toe maar 5 vanaf gekregen, en het wordt tijd dat ik die overige kilo's ook eens te lijf ga... ik heb deze ochtend een test gedaan (kruidvat, 2 voor 5Euro). Er kwam binnen de 5min. een 2e lijn op, heel vaag, maar wel zeker een lijn, mijn man zag het ook. Ik heb wel vaker een tuurlijntje gehad op die testen, maar dat was telkens gewoon de aflijning van de plaats waar het 2e lijntje moet komen, nu was er duidelijk een vage lijn te zien. Zou dat nog van de pregnyl komen ? Nu ben ik natuurlijk nog nerveuzer dan ik al was Ik probeer er vanuit te gaan dat het van de pregnyl is (16 dagen geleden), want anders zou de lijn toch al duidelijker moeten zijn, niet ? Wat denken jullie ?
Liesje, bedoel ik... Klote telefoon... Maar volgens mij ben je hartstikke zwanger, een streep is een streep is een streep hoor, hij is vast dinsdag donkerder.
POSITIEF! eindelijk! Oh heb zo gejankt van blijdschap! Ik had ook een 2 voor 5 liesje. Jij bent ook zwanger hoor. Als je hem morgen nog eens doet zal het vast een duidelijkeere streep zijn. Ik ga straks nog wel een drogist plunderen. Mijn testen hebben toch in een bloedhete tent gelegen. En ik wil meer strepen zien! Straks eindelijk het zkh bellen met positief nieuws.
betties, een dikke proficiat ! Ik heb deze ochtend ook de 2e test gedaan, en nog steeds een vaag lijntje, maar ik denk iets duidelijker dan gisteren. Het heeft een roze kleur, wel vaag, maar het is zeker roze gekleurd. Je kan het zien staan van op een afstand. Ik heb het glas met urine laten staan, en ga straks een digitale test halen, ik weet niet of ik die urine nog mag gebruiken, dat ga ik nu eerst eens opzoeken. en anders wachten tot morgen... Betties, ik ga ook nog een paar andere testen halen, vandaag doe ik enkel nog de digitale, als die ook positief is, dan morgen nog andere denk ik