Wauwwwww wat een goedemorgen!! Allebei positief!! Liesje en Betties van harte!! En een streepje is een streepje. Komt niet meer van Pregnyl die is na 10 dagen uit je lijf. Dusssssssss lekker vaak op die test kijken, zwijmelen en hier je hart luchten. Zo moeilijk om het niet vd daken te schreeuwen
bedankt flo Ik begin al een beetje meer te hopen, daarnet nog een digitale gedaan van clearblue, en die gaf aan + 1-2 Morgenochtend nog eens een kruidvattest doen, als het streepje dan nog wat donkerder geworden is ga ik er mss in kunnen geloven, want dat kan ik nu precies nog niet Het worden nog 2 slopende dagen, morgenavond bloedtest en woensdagmiddag de uitslag... Betties, wanneer heb jij nu weer je bloedtest ?
Liesje ik heb net nog twee clearblue testen gehaald. Morgen nog een keertje testen, dat is de datum die ik van het zkh kreeg. Dan het zkh bellen. Ik geloof niey dat ze een bloedtest doen daar. Positieve test is voldoende. Zo werkte het in elk geval bij de ovulatietesten tijdens mijn iuis ook. Ik denk dat il alleeen een afspraak krijg voor een echo. Hopenlijk mag ik een vroege echo. Ik heb het boekje met uitleg thuis laten liggen en ben nooit verder gekomen dan het hoofdstuk terugplaatsing, haha. Ik ga morgen dus heel onnozel bellen. Het lijkt trouwens wel alsof mijn lijf meteen in de zwangerschap stand staat, was al bij vlagen een beetje misselijk vandaag haha. Hoe vertel jij het? Er zijn bij mij tpch echt veel mensen die ervan weten dat we morgen kunben testen. Niet echt leuk om dit telefonisch te doen aangezien we opvvakantie zijn. Maar ja ik ga er ook niet over liegen. Dan maar niet op een leuke manier vertellen. Het is allemaal nog spannend genoeg.
betties, in belgië wordt er altijd een bloedtest gedaan, ook als je zonder hulp zwanger wordt, moet je naar de huisarts voor bevestiging met een bloedtest. Als de bloedtest positief blijkt woensdag, dan gaan we het nog niet vertellen aan familie en vrienden. De meesten weten wel dat we bezig zijn met icsi en dat ik deze week het resultaat zou weten, maar we hebben afgesproken om te zeggen dat het niet gelukt is, en gaan dan nog zien wanneer we het gaan vertellen. Jordan, hoe gaat het meid ? Je hebt gelukkig wel 9 cryo's, dat is wel echt super, hopelijk heb je er voorlopig maar 1tje nodig Ivm die utrogestan, kan je het niet door je huisarts laten voorschrijven ? Of eventueel via internet bestellen ? Als je al een aantal vroege miskramen gehad hebt, denk ik dat dat zeker geen overbodige luxe is hoor. Ik begrijp zelfs helemaal niet dat ze je maar tot 10 dagen na de punctie (of terugplaatsing) utrogestan laten gebruiken, bij ons moet dat gebruikt worden tot aan 12 weken zwangerschap...
Vanmorgen een cleaebluetest die van het schermpje afknalt! Werd echt bij het vollopen al positief. Oh wat een heerlijk gevoel! Met een big smile voor de tent op de camping. Straks zkh bellen!
betties, super ! Geniet er van meid ! Ik heb vanochtend nog een test gedaan, en weer duidelijker dan de vorige dagen, maar ik had ook een beetje bruin/oud bloed bij het inbrengen van de utrogestan (dus enkel inwendig), en ik heb echt het gevoel dat mijn regels er elk moment kunnen zijn, dus ik heb er geen goed gevoel bij
Liesje, oud/bruin bloed is niet meteen reden tot paniek hoor bovendien is je test weer donkerder, dus dat lijkt me een goed teken!! Succes morgen bij de bloedtest. Ik heb hier vandaag eindelijk de laatste pil genomen. Nu wachten tot ik ongesteld word en dan ziekenhuis bellen voor echo en kijken wanneer starten menopur.
Jordan gaat het goed met je? Sterre nog geen last vd deca? Gek he dat je dan opeens weer aan de pil zit terwijl je zwanger wil worden? Betties wat heerlijk voor je/jullie!! Wat een fijne vakantie zullen jullie nog hebben Lekker genieten meid. Liesje hoeft idd niets te betekenen ook niet dat je het gevoel het ongesteld te worden. Zwangerchap voelt soms ook zo. We duimen voor je dat het goed zit!
Bedankt voor de geruststellingen Ik weet ergens ook wel dat jullie gelijk hebben en dat bruinverlies niet altijd iets slechts hoeft te zijn. Maar ik kan het idee dat mijn regels eraan komen maar niet uit mijn hoofd zetten. Ik heb iedere maand een soort gerommel in mijn onderbuik, ik denk in of rond mijn baarmoeder, net voor mijn regels beginnen, en dat heb ik nu ook, ik kan me niet indenken dat dat positief kan zijn. Vandaag een slechte dag gehad, emotioneel, chagrijnig en barstende hoofdpijn, hopelijk is morgen een betere dag
betties, hoe gaat het daar op die roze wolk ? sterre, al ongesteld geworden ? Gisteren dacht ik echt dat het over was, ik had ineens ook roze achtig verlies, dus dacht dat ik vandaag wel ongesteld zou worden. Deze ochtend geen bruinverlies meer, ook geen roze. Ik heb (voor de verandering) nog maar eens een test gedaan, en die is nu super duidelijk, zeker weer beter dan gisteren. Dan maar nog een digitale gedaan, en die zegt + 2-3 Dus ik heb weer hoop Deze middag om 15u mag ik bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek
Liesje meid, stop met jezelf gek maken, je bent hartstikke zwanger!!! ik weet zeker dat die bloedtest ook goed zit, dus maak je niet druk... Flo, inderdaad heel raar om dan weer aan de pil te gaan. Gisteren heb ik mijn laatste pil genomen Liesje, dus ik verwacht van het weekend ongesteld te worden, dan kan ik maandag gelijk het ziekenhuis bellen. Gelukkig nog nul bijwerkingen van de deca. Je ziet op mijn buik geen enkel spoor van het spuiten en dat gaat gelukkig ook steeds makkelijker, al blijf ik af en toe het gevoel hebben dat ze soms bot zijn. Maar goed, ben allang blij dat ik helemaal geen bijwerkingen heb. Spuit nu ruim een week, dus misschien komt het nog..
Liesje eng he die krampjes en steekjes. Super dat je nu een knaltest hebt! Hier alles ook goed. Heel zere borsten. Ik denk dat ik voor het slapen een sportbh ga kppen ofzo.
Liesje, ik was laatst zwanger en dacht dat ik ongesteld was (in Mei was dat) en ik wilde starten met Deca, ik kwam toevallig bij een gynaecoloog in een universitair zhuis die dag voor een schildklier onderzoek en voor de zekerheid wilde ze toch mijn bloed prikken en ik was zwanger. Mijn hCG steeg ook mooi door dus helemaal goed. Dat mijn lichaam iets raars doet als ik zwanger ben staat daar los van, bloedverlies kan ook van het innestellen of zelfs van de Utro komen Het kan zijn dat ik de komende tijd wat minder vaak hier ben dan jullie van me gewend zijn. Ik moet even alles op een rijtje krijgen en probeer dus niet teveel bezig te zijn met het hele zwanger willen zijn verhaal. We weten niet goed wat we willen en beide opties zijn verwarrend en pijnlijk. Ik kom nog gewoon langs maar minder vaak dan ik meestal deed dus no worries maar even een klein stapje terug heb ik nodig xx
Jordan, ik begrijp dat je even tijd nodig hebt om alles op een rijtje te zetten en te laten bezinken. Neem alle tijd die je nodig hebt meid ! en dat je dan even wat minder op het forum zit, dat lijkt me niet meer dan normaal. Wij hebben ook een lange pauze genomen (juni 2012 - februari 2013) omdat het even allemaal te veel was, en dat deed enorm veel deugd, sinds dien kan ik alles beter relativeren, ik kan nu weer genieten van het leven. voorheen was mijn hele leven opgebouwd rond het zwanger worden, ik kon het geen seconde uit mijn hoofd zetten, nu kan ik mij weer amuseren zonder steeds met dat zwanger worden in mijn hoofd te zitten. Behalve nu dan natuurlijk, dit heb ik nog nooit meegemaakt (positieve testen), dus het is extra spannend
Het is bevestigd, we zijn officieel zwanger hcg staat op 111, wat normaal is volgens de gyn, maandag nog een 2e bloedafname om te zien of het hcg goed stijgt (is standaard in ons ziekenhuis). Dus nu weer met spanning wachten tot volgende week...