Spanning stijgt!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door butterfly84, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Hey neiden,

Morgen weer naar t zh om alle uitslagen te horen. We zijn namelijk 1, 5 jaar bezig voor een kindje en daarom naar de fertiliteitsarts doorverwezen deze zomer. Inmiddels 2x bloed laten prikken, inwendig inderzoek en follikel meting gehad. Het zaad van m'n man is goed en ook bij mij zag alles er op t eerste gezicht goed uit. Maar morgen horen we alles en ook een eventueel plan van aanpak. Ik ben gewoon zo bang dat ze zeggen van ga maar weer een half jaar proberen. Hoe ging dat bij jullie??:(

Het lucht al op om hier even mn hart te luchten.
    Liefs

2. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Hoi Butterfly,

Ik heb gisteren toevallig ook een zelfde soort topic als jou geopend (geen reacties haha)met de vraag of er meiden zijn die ook nog in die onderzoeksfase zaten.('wie ook in onderzoeksfase bij gyn?')
    Ik heb donderdag zeer waarschijnlijk mijn één na laatste fm en dan een keer alle uitslagen bespreken, hoe en wat.
    Bij mijn vriend ziet alles er goed uit en bij mij tot nu toe ook, al heb ik een korte cyclus en ik denk dat daar 'het probleem' zit.
    Dus ik vind het allemaal ook spannend ;)

Groetjes Cupcake

3. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Hoi cupcake10! Wat bijzonder dat we in t zelfde schuitje zitten. Je wilt zo graag verder he? Jammer dat jij geen reacties had ik zal eens zoeken naar je geopende onderwerp:)
    Jij hebt idd hele korte cyclus. Denk je dat ze daar iets mee kunnen?
    Sterkte aanstaande donderdag iig.

Groetjes butterfly

4. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Ja je wil graag verder inderdaad. Ik hoop enigszins dat ze gaan zeggen dat ze mijn luteale fase kunnen verlengen d.m.v. progesteron, maar dan moet die fase onder de 10 dagen zitten en het is net 10 dagen geloof ik...pfff...t is wat!
    Maar spannend voor jullie morgen!
    Als alles oke is bij jullie beide dan gaan ze geen behandeling inzetten heb ik begrepen van mijn gyn en mag (moet :() je het nog even verder proberen.
    Hoop voor jullie dat ze niet gaan zeggen dat jullie nog een half jaar moeten proberen. Geduld raakt gewoon op he?

5. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Pff nee hoop ik niet hoor dat we daarmee naar huis worden gestuurd. Voor jullie ook een spannende fase meid! Sterkte

6. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Thnx, jullie ook succes morgen en laat je het even weten hier? :)

7. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Ja zal ik doen!

8. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Ik zou me nog ff melden om te zeggen hoe het was. Alle uitslagen waren gelukkig goed maar om echt alles uit te sluiten krijg ik een hsg onderzoek. Daar zie ik erg tegenop maar het is niet anders... jij sterkte morgen!! Laat je het ff weten?

9. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Ooh wat fijn dat alle uitslagen goed zijn! Je vraagt je vast af waarom het dan nog niet gelukt is he? Lichaam zit raar in elkaar....
    Maar een hsg joh. Dat lijkt mij ook zeker spannend. Je zou er na wel extra vruchtbaar zijn heb ik gelezen!. :) dat extra goed in gedachten houden!
    Wanneer is je hsg?

Ik laat het morgen ook nog ff weten hier. Hoop dat ei gesprongen is.

10. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Ja dat vraag je je dan wel af.. heb inderdaad ook gelezen dat de kansen daarna vergroot worden. Alleen heb ik helaas ook veel horrorverhalen gelezen... zie er daarom zooo tegenop. Maar de gyn heeft me wel gerustgesteld hoor.bevalling is vast erger;)
    Zal echt aan je denken morgen! Hoe laat moet jij?

Hsg is op dag 6-13 van de cyclus. Waarschijnlijk rond de 17e oktober.

Ik kom hier morgen weer ff kijken

11. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Heey!
    Ik geloof zeker dat een bevalling erger is haha. Kun je niet geheel onder narcose :p
    De 17e is op zich al mooi snel. Gewoon NIET meer googlen op hsg tot die tijd ;)

Ik ben net terug van de gyn. Baarmoederslijmvlies was erg dun, maar heb wel een eisprong gehad (terwijl het dikker hoort te zijn nu die eisprong is geweest) Misschien was kwaliteit van ei niet goed gaf ie aan.
    Gyn gaf aan dat ik volgende week progesteron moet prikken om te kijken of die laag is waardoor ik weer zo snel ongesteld wordt....het is wat...
    Misschien anders clomid om een betere eicelrijping te krijgen, daardoor ontstaat ook automatisch dikker bmslijmvlies.

Tja. Ik weet nog niet heel veel eigenlijk....het is opnieuw afwachten he.

12. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Ja ken je gevoel.. het blijft maar wachten he? Vind je dat prikken eng om te doen of niet?? Hoop echt dat je gewoon snel een posi test in handen hebt!! Sterkte meid

13. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Ja vooral afwachten en veel GEDULD hebben.....niet mn sterkste kant kom ik steens meer achter haha.
    Het bloedprikken vind ik niet eng, ik hoef het niet te zien, kijk ook even de andere kant op, maar geen moeite mee verder. Jij wel?
    Mijn vriend kan er totaal niet tegen. Valt flauw als er bij hem bloed geprikt moet worden. ;)
    Thnx! ik hoop ook dat het bij jullie heeeeeeeeeel snel raak mag zijn!
    Let me know na de 17e he.

14. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hey butterfly. . Ook in de mmm zie ik.. wij zaten tochbin die whatsapp groep? Met nog 1 andere dame? Hier ook de mmm in.. en gaan komende maand starten met i.u.i bij ons ook 'niets' gevonden maar na bepaalde tijd heb je er recht op..
    Ik heb wel wat moeten afvallen...
    Hoop dat alles goed gaat met je.. x

Deel Deze Pagina