Hoi allemaal, Mijn man en ik gaan voor een eerste kindje Ben zo blij dat het eindelijk zover is maar vind het allemaal ook super spannend omdat ik altijd al moeder heb willen worden maarja, als je het nog nooit hebt meegemaakt heb je natuurlijk geen idee wat je allemaal te wachten staat haha. Omdat ik me niet kan voorstellen dat ik de enige ben - en omdat m'n man inmiddels een beetje gek van me word want ik kan het maar over één ding hebben - dit nieuwe topic! Even wat meer info over mezelf: Vier maanden geleden zijn we getrouwd en ben ik ook gestopt met de pil. Samen met onze twee katten, wonen we in Zuid-Holland. We waren van plan te wachten tot december met proberen, omdat het toch wel fijn is om even van de pil af te zijn voordat je zwanger bent, maar doordat m'n man z'n opa ziek is geworden is het besef gekomen dat we eigenlijk niet langer willen wachten: het leven is kort en we willen heel graag dat hij onze kleine nog kan ontmoeten. Zien jullie ook opeens overal zwangere vrouwen lopen of ooievaars vliegen? Ik betrap mezelf er ook op dat ik 'even' de Hema of Prenatal in loop als ik er in de buurt ben om inspiratie op te doen en weg te dromen voor als het zover is... Ik hoor graag jullie gekkigheden of vragen of onzekerheden. Samen is toch leuker dan alleen